Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag35°16°
8,6

128 reviews over Hotel Manolya in het Nederlands

Fantastisch, hopelijk volgend jaar weer!!

Aes
14-1-2019

Mooi land en leuk hotel, alles spot goedkoop en leuke uitstapjes kunnen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijk

Yvonne
21-10-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen. Zeer vriendelijk personeel en de kamer werd dagelijks schoongemaakt. De omgeving is goed te verkennen middels openbaar vervoer of huur auto. Mooi dat t toerisme nog in de kinderschoenen staat. Vergeet niet de massage door Hoessien, the best ever!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Zeker een reden om terug te komen!

Anita
25-9-2018

Het hotel is uitstekend wanneer je op zoek bent naar rust. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Je hebt een eurostekker nodig en dat was vooraf niet kenbaar gemaakt. Wij vonden het ontbijt goed maar weinig afwisseling. De cappuccino en overige koffie uit automaat was verre van lekker.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Om nooit te vergeten

Loes de Ruiter
5-9-2018

Het was echt geweldig. Het was nog beter op bestemming als op de plaatjes. Wij hebben er echt genoten. Het ontbijt is perfect avondeten raad ik aan om buiten het hotel te doen. Goedkoop en lekker!

Gereisd Met partner in augustus 2018

fantastisch

Marjo en Birgit
9-5-2018

Prachtig hotel, naast, vlak aan zee, met prachtig uitzicht. Het hotel is ruim en mooi ingericht, met marmeren vloer en de kamers zijn modern en heel schoon. Er is een heerlijk groot fris schoon zwembad met uitzicht op de zee. Iedere ochtend uitgebreid ontbijten met prachtig uitzicht aan zee. Ontbijt is zeer gevarieerd en superverse lokale producten. Het personeel is altijd zeer behulpzaam, erg vriendelijk vooral de jongens die er bedienen. Ook aan het zwembad word je heel goed geholpen door een heel beleefde behulpzame jongen Tarik. Om hotel heen zijn vele goede, zeer betaalbare restaurantjes op loopafstand. In hotel kunnen excursies geboekt worden, maar met het plaatselijke busje, die stopt voor hotel om de 10 minuten kun je ook overal zelfstandig komen. Noord Cyprus is heel relax, en de mensen zijn erg vriendelijk. De natuur is prachtig en mooie strandjes en je kunt er vreselijk lekker eten. Cyprus volgend jaar weer. Top hotel

Gereisd Met vrienden in april 2018

fantastisch

roelie
4-10-2017

Schoon hotel,ontbijt is uitgebreid en erg lekker iedere dag schone handdoeken restaurants is op loopafstand

Gereisd Met partner in september 2017

Relax vakantie

Lisa
18-7-2017

Prima hotel, erg vriendelijk personeel! Wat betreft het eten zou ik naar het naast gelegen restaurant Blue Song gaan, veel goedkoper en veel beter eten. Wij hebben er elke avond gegeten met een prachtige zonsondergang op de achtergrond. Over het ontbijt had ik veel positiefs gelezen waardoor ik met hoge verwachten ging, helaas zijn deze niet waar gemaakt. Qua winkels is er in de buurt niet veel tot niets. Met een busje kun je wel voor weinig geld naar Kyrenia, waar veel goeds over gezegd wordt vanwege de mooiheid, maar voor winkels en restaurantjes zou ik hier niet heen gaan. Vooral neppe designer winkels. Wij gingen vooral om 8 dagen te relaxen en daar is het meer dan perfect voor. Als je actie wil ondernemen en/of met kinderen bent, zou ik hier niet voor kiezen. De kamer is prima alleen hadden we maar 1 stopcontact wat wat lastig was. Wifi kost 12 euro (voor 1 persoon!) voor 1 week en je moet constant opnieuw inloggen met een meterslange code, maar het was vakantie dus tijd zat :)

Gereisd Met partner in juli 2017

Prachtig hotel met heerlijk ontbijt

margreeth
1-7-2017

Dit hotel heeft hele mooie kamer in het hoofdgebouw, de kamers bij het zwembad hebben nogal last van slechte ventilatie in de badkamers en de gevolgen daarvan...Wij hadden een 3 persoonskamer die ook echt 3 persoons was. Ruim, schoon, airco en erg nerjes. Het ontbijt is heerlijk, over half pension hoorde ik klachten. Wij aten vooral bij de naastgelegen Blue Song, heerlijk en vriendelijk. Het zwemdag is goed en netjes. Met een trapje kan je de zee in. Duikbril mee, genoeg visjes te zien. Er is ook een duikschool in het hotel. Met de busjes ben je voor 5,5 Lira n Kyrenia, super service! Wij boekten via touroperator, hele nette service. Ook het personeel van de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Wifi apart bijkopen, 12 euro per code. Ik moest heel vaak opnieuw inloggen maar tijd zat,,,,vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Een aanrader!

Vera Oudijk
21-6-2017

Door onze goede ervaring van vorig jaar besloten wij een tweede bezoek te brengen aan Noord-Cyprus en in hetzelfde hotel te logeren. Wij kregen nu zelfs de beschikking over een 3-persoonskamer en hebben opnieuw genoten, zowel van het eiland als van het klantvriendelijke en behulpzame personeel van Manolya. Het ontbijt was weer perfect: een overvloed aan producten en alles heerlijk vers. Wat de foto's op de website beloven wordt echt waargemaakt. Autohuur verliep wederom soepel, naast het veelvuldig gebruik van de Dolmus. Jammer dat het eiland iets meer toeristisch is geworden en de strandjes daardoor commerciëler. Al met al weer een relaxte vakantie en hotel Manolya blijft een absolute aanrader!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Voor het geld wat je betaald zeker goed

Yvonne
3-6-2017

Wij gaan zeker terug ! Net hotel voorde prijs die je betaald het is geen 5 sterren qua hygiëne ze houden het netjes bij douche inderdaad wat schimmel maar niet veel. Geld wisselen noot in een hotel doen die vragen commissie 😉daarom zijn er wisselkantoor's. Prachtig zwembad mooie steiger aan zee incl trappen. Ontbijt is goed. Minibar niet gebruiken maar haal het bij de supermarkt ernaast. Goede restaurants hemmeler zeer goed zeker de steaks, Bleu song is ook prima. Op woensdag is er een markt daar kan je met de bus heen 5.5 't lira Mattie is een leuke hardwerkende barman . 1 vd receptie medewerkers vond ik minder hij probeerde je net wat meer te laten betalen maar zei je wat dan werd dat terug gedraaid . Voor jongeren weinig te doen . Perfect voor duiken snorkelen en rustzoekers . Wij gaan zeker voor de rust en prijs nog eens terug😃

Gereisd Met partner in mei 2017

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manolya in Lapta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manolya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.