Hotel Manolya

• Kinderopvang

150 reviews over Hotel Manolya

• 2019
    9Brigitte Walthie-Janssen18-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Het hotel is duidelijk gerenoveerd. Wordt heel netjes en schoon gehouden. Goede bedden. Geen pijnlijke rug gehad door de harde matrassen die doorgaans in een hotel zijn. Wat naar mijn mening dringend vervangen moet worden zijn de matrasjes op de ligbedjes. Gelukkig was het niet heel druk en konden we zonder bezwaar meerdere matrasjes op ons ligbed leggen. Wij hadden logies met ontbijt geboekt. Het ontbijt was heel uitgebreid en heel goed. Ik vond de prijzen de drankjes in het hotel aan de hoge kant. Wij waren bekend met de omgeving vanwege eerdere vakanties. Het naast gelegen restaurant Blue Song is zeer goed en goedkoop. De dolmus stopt heel regelmatig en brengt je heen en weer tussen Girne en Lapta voor 7 TL p.p. Vanuit Girne kun je snel met de bus naar Nicosia. Dit kost 20 TL p.p. enkele reis. Ons viel op dat het verkeer een flink stuk drukker is geworden t.o.v. een paar jaartjes geleden.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Fam. Boomsma03-09-2019

Fantastisch en mooi hotel.

Fijn hotel, wel beetje afgelegen. Maar genoeg restaurants op loopafstand. Hotel heeft mooie kamers. Nette badkamer ook. Prachtig uitzicht vanaf elke kamer. Wij hebben ons prima vermaakt. Heerlijk zwembad of via trapje de warme zee in. Fantastisch!! Je kunt er ook duiklessen nemen. Professionele en leuke leraren. Aanrader is de massage van hotel masseur Hussein. Heerlijk!! Ontbijt prima, genoeg keus. Zelfs vers gemaakte pannekoekjes. Denk dat we nog wel eens gaan. Zalige week gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Roel27-06-2019

Heel goed

Mooi hotel met een prachtig zwembad en grote vlonder, ligt direct aan zee. Fantastisch uitzicht. Ligbedden gratis en tevens fijne hangmatten. Met een trapje naar beneden lekker in de zee zwemmen. Engels ontbijt, zeer uitgebreid en erg goed. Fijn en aardig personeel. Het was er lekker rustig, geen massaal gedoe. Het noordelijke deel van Cyprus is vrij onbekend en dus ook mooi. Wij gaan hier zeker weer naar toe.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Sylvia/Henri Tenret-Rozendaal28-05-2019

Gewoon heerlijk!

Hotel Mayolia is een mooi hotel met hier en daar iets van vergane glorie. Alles is echter heel schoon en het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het ontbijt is gewoon goed met verse producten en mogelijkheid om omelet of flensjes ala minute te laten bereiden. De koffie is verrassend lekker! De kamers zijn klein maar met goede bedden, een koelkastje en een kleine badkamer heerlijk krachtige douche. Wij hadden spijt dat we maar een week hadden geboekt! Volgend jaar zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Aes14-01-2019

Fantastisch, hopelijk volgend jaar weer!!

Mooi land en leuk hotel, alles spot goedkoop en leuke uitstapjes kunnen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    8Yvonne21-10-2018

Heerlijk

Heerlijke plek om tot rust te komen. Zeer vriendelijk personeel en de kamer werd dagelijks schoongemaakt. De omgeving is goed te verkennen middels openbaar vervoer of huur auto. Mooi dat t toerisme nog in de kinderschoenen staat. Vergeet niet de massage door Hoessien, the best ever!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Anita25-09-2018

Zeker een reden om terug te komen!

Het hotel is uitstekend wanneer je op zoek bent naar rust. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Je hebt een eurostekker nodig en dat was vooraf niet kenbaar gemaakt. Wij vonden het ontbijt goed maar weinig afwisseling. De cappuccino en overige koffie uit automaat was verre van lekker.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Loes de Ruiter05-09-2018

Om nooit te vergeten

Het was echt geweldig. Het was nog beter op bestemming als op de plaatjes. Wij hebben er echt genoten. Het ontbijt is perfect avondeten raad ik aan om buiten het hotel te doen. Goedkoop en lekker!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Marjo en Birgit09-05-2018

fantastisch

Prachtig hotel, naast, vlak aan zee, met prachtig uitzicht. Het hotel is ruim en mooi ingericht, met marmeren vloer en de kamers zijn modern en heel schoon. Er is een heerlijk groot fris schoon zwembad met uitzicht op de zee. Iedere ochtend uitgebreid ontbijten met prachtig uitzicht aan zee. Ontbijt is zeer gevarieerd en superverse lokale producten. Het personeel is altijd zeer behulpzaam, erg vriendelijk vooral de jongens die er bedienen. Ook aan het zwembad word je heel goed geholpen door een heel beleefde behulpzame jongen Tarik. Om hotel heen zijn vele goede, zeer betaalbare restaurantjes op loopafstand. In hotel kunnen excursies geboekt worden, maar met het plaatselijke busje, die stopt voor hotel om de 10 minuten kun je ook overal zelfstandig komen. Noord Cyprus is heel relax, en de mensen zijn erg vriendelijk. De natuur is prachtig en mooie strandjes en je kunt er vreselijk lekker eten. Cyprus volgend jaar weer. Top hotel

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

8roelie04-10-2017

fantastisch

Schoon hotel,ontbijt is uitgebreid en erg lekker iedere dag schone handdoeken restaurants is op loopafstand

Gereisd met partner in september 2017

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden