Hotel Lapta Holiday Club

5,3

Matig

50 tips over Hotel Lapta Holiday Club

hennebel, 14-5-2015
als je een kamer kiest kies het vernieuwde gedeelte dit is het beste aangeraden !
Jarne hennebel , 18-1-2015
Club lapethos is een aanrader , als je boekt vraag het nieuwe gedeelte aan !
reizen-touristich, 29-8-2014
kies voor de kamers de vernieuwde kant !!

Fam. Visscher, 22-7-2014
Als je er al geboekt hebt, ga geregeld eten in Aquapark. Moet je wel betalen, maar is prima en service is daar perfect. Alleen jammer dat het geld dan ook bij het hotel terecht komt, want dat hoort bij elkaar. Haal ijsjes in het winkeltje tegenover het resort. Ijs in het resort zelf moet je betalen. Ik vertik het bij een all-inclusive concept om bij te betalen voor iets wat je er verder niet kan krijgen. Neem voor de kinderen pindakaas, pasta enz mee voor op brood, want die lusten het eten niet.
Suzanne van Duijn, 16-7-2014
De haven in Kyrenia is erg leuk. Ook zijn wij een dagje naar Nicosia geweest, gewoon met de Dolmus is dat prima te doen. Ik voelde me met mijn kind alleen overal erg veilig. Kortom een heerlijk land.
Brigitte, 22-5-2014
Noord Cyprus is een echte aanrader. Vriendelijke mensen, goedkoop leven en de Dolmus die je voor een paar lira overal naar toe brengt.

Brigitte, 25-10-2013

Neem kleine waterkoker mee als je koffiedrinker bent. In het hotel alleen maar oploskoffie en erg duur.

Neem geen TL mee maar pin bij de pinautomaat. Die staat nog geen 10 meter bij het resort vandaan. Dat is veel goedkoper.

Irene, 16-10-2013
De ligging is ook niet leuk. Je kunt er niet fijn wandelen.. langs een drukke weg en steeds stoep op en stoep af bij de inritten.. daarbij zijn de stoepen zo'n 30 tot 40 cm hoog. Geen mooie omgeving die uitnodigt om een leuke wandeling te maken. Wel leuke restaurantjes aan de overkant van de weg.
Najet, 5-10-2013
Winkeltje tegenover hotel is top! ijskoude redbulls, sigaretten, zonnebrand en andere spulletjes voor weinig geld. De karaoke avonden bij de Lodge en het cafe er tegenover ook zeker een aanrader. de Beachclub een eindje verderop is makkelijk te bereiken met de Dolmus en leuk om een keer heen te gaan vooral het eten is heeeerlijk!
An, 9-8-2013
Water bij supermarkt kopen tegenover complex en in strandtas doen!