6,8

195 reviews over Hotel Lapta Holiday Club in het Nederlands

Goed!

Aschwin van den Berg
12-10-2017

We hebben samen een leuke tijd gehad. Als je zelf relaxed bent zal je hier ook zo van genieten als wij hebben gedaan.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vervallen zooitje

Sjonneke
9-5-2017

Vervallen en lauw eten, personeel spreekt nauwelijks Engels

Gereisd Met vrienden in april 2017

Gelukkig maar voor één nacht!

Edmond Steens
23-4-2017

Vergane glorie en slecht management. Het hotel werd mij toegewezen op het vliegveld als onderdeel van een excursiereis. Gelukkig werd ik de volgende dag overgeplaatst. Het complex is een soort spookstad. Ik was ook nog eens de enige persoon van het reisgezelschap dat daar werd geplaatst. Ontbijt was zeer mager. Geen enkel serviesstuk was hetzelfde. Tapijt in kamers werd gemopt nadat ze er het toilet mee hadden schoongemaakt. Daarna werd het gecamoufleerd met een spray. Zwembad was smerig. Bij het schilderen van een dakje viel de verfrol ook nog eens in het zwembad. Deze werd opgevist en men ging gewoon weer verder. Binnenzwembad leeg, jacuzzi vol met meubels en rotzooi, fitnessapparatuur onder stof en buiten werking. Personeel aan balie spreekt geen Engels. Ook de omgeving is een en al afbraak. Strand is vies. Hopelijk schrapt touroperator dit hotel snel van zijn lijst. Voor mij geen vakantie meer waarbij een hotel wordt toegewezen.

Gereisd Alleenreizend in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit Nooit meer

A & S
1-4-2017

Kan niks anders toevoegen dan wat iedereen al gezegd heeft. Horror hotel! Daarnaast voel ik me belazerd omdat we geen tegemoetkoming kregen van de reisorganisatie. Dat ze dit durven te verkopen bahhhh. Foto op de website is trouwens verouderd. De foto's zijn in hun " goede tijd " genomen Hotel is echt geen ene ster waard

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

verschrikkelijk hotel ga er niet heen

Dien van Gastel
29-9-2016

Ik heb dit hotel geboekt en € 100 extra betaald voor een luxe kamer. Toen wij aankwamen werden we in kan het niet anders omschrijven in een hok gegooid waar je nog niet eens je hond in wil laten slapen. Er liep ongedierte in dat hok en alles was vies. Andere kamer gekregen dat er op het eerste gezicht beter uitzag. De badkamer zag er niet uit allemaal schimmel op het bad en vlekken op de vloer waarvan ik niet eens wil weten wat het is. Het eten stond buiten onafgedekt tussen de bosjes en de wespen mieren en allerlei ongedierte eromheen. Hele dag zonder stroom gezeten. Hotel was verlaten er was helemaal niks geen drinken geen personeel. Ik had all inclusive geboekt € 1100 betaald voor helemaal niks. Er klopt echt helemaal niks van dit hotel er is niks en het was niks. Toiletten allemaal kapot geen enkele was goed, smerig vies hotel is het. Gelukkig konden we na anderhalve dag naar Oscar met veel moeite maar onze vakantie was totaal verziekt. Ik ga een klacht bij de touroperator indienen en wil mijn geld terug.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Touroperator,bedankt voor de overboeking,drama

van de Poel
9-9-2016

personeel oke ,rest drama gelukkig met veel moeite overgeboekt naar Oscar

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Horror Hotel

Martin en gerard
8-9-2016

Alleen het personeel was aardig. De rest was een nachtmerrie. Red je vakantie, televisie programma moet hier snel heen. Heb je dit hotel geboekt en moet je nog op reis. Boek dit snel om want je horrorreis is begonnen. Er zullen bij jou partner vele tranen volgen.advies aan alle nederlandse reisorganisaties is zo snel mogelijk dit hotel boycotten. Houd rekening met ook veel ongedierte in je eten en op je kamer.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Boek alsjeblieft niet !

Arendse
2-9-2016

Het is een uitgestorven resort met een hotel waar 15 kamers vol zijn waarvan de helft familie van het hotel. Eten is levensgevaarlijk. Doodziek naar de dokter en zware antibiotica. Iedereen was ziek. Niets afgedekt. Niet vers en opnieuw gebruikte etenswaren de volgende dag. Mieren kwamen uit het brood. Voor de kinderen is er helemaal niets. Geen toetjes, geen jam, geen pasta. Niets wordt aangevuld. Honden met 9 pups in het restaurant. Toilet stroomde over. Maken lukte niet. Kranen met schimmels lagen los. Kakkerlakken overal. Geen cocktails te krijgen ondanks de kaart. Om 12 uur 's nachts gaat het licht overal uit en kun je niet in de lobby of terras zitten. Vreemde mannen midden in de nacht op de kamer. Familie in het hotel op de vuist in de lobby. Zwembad is groen en krijg je uitslag. Glijbanen gevaarlijk voor kinderen. De rug lag helemaal open. All in klopt niets van. Je wordt opgelicht in het aquapark. Enz enz....

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Kiona Brouwer
31-7-2016

Dit aanbod was er één van te goed om waar te zijn. Eten is absoluut niet gevarieerd en vaak is het eerder op dan dat de gasten hebben gegeten. En vult men het gerecht niet aan. Touroperator laat je betalen voor All inclusive maar er zijn toch wat meer kleine letters dan verwacht. Snackuurtje van 17 tot 18 is eerder tot 17:05. Na veel klagen worden er enkele zaken aangepakt. Kidsclub is niet aanwezig! Ondanks wel vermeld op de site van touroperator . Kamers in het hotel hebben geen! balkon, gelukkig konden we verhuizen, dat dan weer wel. Het personeel doet zijn best. Aquapark zit op het complex zelf, maar de glijbanen veroorzaken schaafwonden en zijn slecht onderhouden. Bij de bar bij het Aquapark geen All incl . Voor ons zeker geen tweede keer.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niets klopte in dit hotel wat op de site staat!!!!

M.J.Moritz
23-7-2016

Het hotel is echt geen 4 sterren waard. In het begin was het eten slecht. Later is dit iets verbeterd. Ik had all-inclusive, maar regelmatig was er eten/drinken op. Wifi had je soms, fitnessruimte, livemusic zijn er niet. Het hotel staat voor 3/4 in vervallen staat. De gemeenschappelijke wc,s zijn vies. Schoonmaak van de kamers stelt niets voor, in 10 dagen is mijn bed niet 1x verschoond en om schone handdoeken moest je altijd vragen. De vlonder aan zee is in vervallen staat net als alles erom heen. Voor het strand stak in altijd de hoofdweg over en ging dan bij een pub op het strand. Ik heb geprobeerd om positief te blijven zodat mijn vakantie niet verziekt is. Dit heeft mij wel een hoop extra geld gekost. Ik dacht dat ik met all-inclusief goed zat. Touroperator, ik boek nooit meer een reis bij jullie. Ik voel me belazerd door jullie!!

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesComputerverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lapta Holiday Club in Lapta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lapta Holiday Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.