Géén boekingskosten

6.1VoldoendeScore uit 211 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

211 Reviews over Lapta Holiday Club

• 7Aschwin van den Berg12-10-2017

Goed!

We hebben samen een leuke tijd gehad. Als je zelf relaxed bent zal je hier ook zo van genieten als wij hebben gedaan.

• 2Sjonneke09-05-2017

Vervallen zooitje

Vervallen en lauw eten, personeel spreekt nauwelijks Engels

• 3Edmond Steens23-04-2017

Gelukkig maar voor één nacht!

Vergane glorie en slecht management. Het hotel werd mij toegewezen op het vliegveld als onderdeel van een excursiereis. Gelukkig werd ik de volgende dag overgeplaatst. Het complex is een soort spookstad. Ik was ook nog eens de enige persoon van het reisgezelschap dat daar werd geplaatst. Ontbijt was zeer mager. Geen enkel serviesstuk was hetzelfde. Tapijt in kamers werd gemopt nadat ze er het toilet mee hadden schoongemaakt. Daarna werd het gecamoufleerd met een spray. Zwembad was smerig. Bij het schilderen van een dakje viel de verfrol ook nog eens in het zwembad. Deze werd opgevist en men ging gewoon weer verder. Binnenzwembad leeg, jacuzzi vol met meubels en rotzooi, fitnessapparatuur onder stof en buiten werking. Personeel aan balie spreekt geen Engels. Ook de omgeving is een en al afbraak. Strand is vies. Hopelijk schrapt touroperator dit hotel snel van zijn lijst. Voor mij geen vakantie meer waarbij een hotel wordt toegewezen.

• 1A & S01-04-2017

Dit Nooit meer

Kan niks anders toevoegen dan wat iedereen al gezegd heeft. Horror hotel! Daarnaast voel ik me belazerd omdat we geen tegemoetkoming kregen van de reisorganisatie. Dat ze dit durven te verkopen bahhhh. Foto op de website is trouwens verouderd. De foto's zijn in hun " goede tijd " genomen Hotel is echt geen ene ster waard

• 2Dien van Gastel29-09-2016

verschrikkelijk hotel ga er niet heen

Ik heb dit hotel geboekt en € 100 extra betaald voor een luxe kamer. Toen wij aankwamen werden we in kan het niet anders omschrijven in een hok gegooid waar je nog niet eens je hond in wil laten slapen. Er liep ongedierte in dat hok en alles was vies. Andere kamer gekregen dat er op het eerste gezicht beter uitzag. De badkamer zag er niet uit allemaal schimmel op het bad en vlekken op de vloer waarvan ik niet eens wil weten wat het is. Het eten stond buiten onafgedekt tussen de bosjes en de wespen mieren en allerlei ongedierte eromheen. Hele dag zonder stroom gezeten. Hotel was verlaten er was helemaal niks geen drinken geen personeel. Ik had all inclusive geboekt € 1100 betaald voor helemaal niks. Er klopt echt helemaal niks van dit hotel er is niks en het was niks. Toiletten allemaal kapot geen enkele was goed, smerig vies hotel is het. Gelukkig konden we na anderhalve dag naar Oscar met veel moeite maar onze vakantie was totaal verziekt. Ik ga een klacht bij de touroperator indienen en wil mijn geld terug.

• 3van de Poel09-09-2016

Touroperator,bedankt voor de overboeking,drama

personeel oke ,rest drama gelukkig met veel moeite overgeboekt naar Oscar

• 1Martin en gerard08-09-2016

Horror Hotel

Alleen het personeel was aardig. De rest was een nachtmerrie. Red je vakantie, televisie programma moet hier snel heen. Heb je dit hotel geboekt en moet je nog op reis. Boek dit snel om want je horrorreis is begonnen. Er zullen bij jou partner vele tranen volgen.advies aan alle nederlandse reisorganisaties is zo snel mogelijk dit hotel boycotten. Houd rekening met ook veel ongedierte in je eten en op je kamer.

• 1Arendse02-09-2016

Boek alsjeblieft niet !

Het is een uitgestorven resort met een hotel waar 15 kamers vol zijn waarvan de helft familie van het hotel. Eten is levensgevaarlijk. Doodziek naar de dokter en zware antibiotica. Iedereen was ziek. Niets afgedekt. Niet vers en opnieuw gebruikte etenswaren de volgende dag. Mieren kwamen uit het brood. Voor de kinderen is er helemaal niets. Geen toetjes, geen jam, geen pasta. Niets wordt aangevuld. Honden met 9 pups in het restaurant. Toilet stroomde over. Maken lukte niet. Kranen met schimmels lagen los. Kakkerlakken overal. Geen cocktails te krijgen ondanks de kaart. Om 12 uur 's nachts gaat het licht overal uit en kun je niet in de lobby of terras zitten. Vreemde mannen midden in de nacht op de kamer. Familie in het hotel op de vuist in de lobby. Zwembad is groen en krijg je uitslag. Glijbanen gevaarlijk voor kinderen. De rug lag helemaal open. All in klopt niets van. Je wordt opgelicht in het aquapark. Enz enz....

• 9Jane willance02-08-2016

quite nice

i liked the aquapark and disliked the locasion

• 5Kiona Brouwer31-07-2016

Niet voor herhaling vatbaar

Dit aanbod was er één van te goed om waar te zijn. Eten is absoluut niet gevarieerd en vaak is het eerder op dan dat de gasten hebben gegeten. En vult men het gerecht niet aan. Touroperator laat je betalen voor All inclusive maar er zijn toch wat meer kleine letters dan verwacht. Snackuurtje van 17 tot 18 is eerder tot 17:05. Na veel klagen worden er enkele zaken aangepakt. Kidsclub is niet aanwezig! Ondanks wel vermeld op de site van touroperator . Kamers in het hotel hebben geen! balkon, gelukkig konden we verhuizen, dat dan weer wel. Het personeel doet zijn best. Aquapark zit op het complex zelf, maar de glijbanen veroorzaken schaafwonden en zijn slecht onderhouden. Bij de bar bij het Aquapark geen All incl . Voor ons zeker geen tweede keer.

Hotel Lapta Holiday Club info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    PK 90, 1770