Vakantiehuis Club Alda

42 reviews over Vakantiehuis Club Alda in het Nederlands

Geen aanrader

peter reimerink
16-6-2015

Club Alda is een voordelige bestemming maar maakt zichzelf "goedkoop" door extra inkomsten te creeren via o.a. extra geld te vragen voor jus bij het ontbijt, wifi (alleen rond het zwembad aanwezig, kluisje enz. Maar nog meer door gedurende de nacht kamers "per uur" te verhuren. Dit hoort niet thuis in een vakantiehotel. Wij hadden alleen ontbijt, dat was vrijwel vegetarisch, in het begin nog worstjes(warm) en kipfilet op brood, later alleen nog maar plakjes onbekend soort worst. Het diner werd 's avonds door bijna niemand genoten. Dat kon veel beter aan zee in diverse restaurants. De kamers zijn heel gehorig. De TV van de buren is letterlijk te verstaan, tenminste als je Russisch spreekt. Dat gaat bij hen met een fles vodka de hele nacht door. Als ze dan total loss in slaap vallen staat die TV nog aan. Klinkt als Jack van Gelder die het verslag van een 8 uur durende voetbalwedstrijd doet. Het houd niet op. Cyprus geweldig, clubAlda nooit meer.

Rustig gelegen op ca 10 min van hoofdweg.

Ieteke Mulder-Dencher
5-6-2015

Club Alda is een eenvoudig hotel met een leuke tuin waarin veel bananenbomen. De prijs/kwaliteitverhouding was goed. Het ontbrak ons aan niets. Onze kamer werd goed schoongehouden; beddengoed en handdoeken werden regelmatig verschoond. Er was een koelkastje. Directie en personeel (vooral Abu) waren uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet bood voldoende keuze. Omdat er te weinig gasten met halfpension waren, aten wij 's avonds "wat de pot" schaft. Vooraf altijd een bak gemengde sla en diverse schaaltjes met lekkere dingetjes, gevolgd door soep. De hoofdmaaltijd was OK, met afwisselend vis, kip of kebab.

Prima prijs/kwaliteitverhouding

MvdK
26-10-2014

Net terug van een week vakantie op Cyprus, verblijf club Alda.

Qua ligging in een rustige, wat afgelegen omgeving. 's Avonds is de toevoerweg pikkedonker, dus een lampje bij de hand is aan te bevelen. Geen moment onveilig gevoeld. De echte drukte en levendigheid van een centrum is te vinden op 30 minuten afstand mbv een Dolmus(busje), 4 TL pp. Voldoende eetgelegenheid in nabije omgeving. Seapoint is aan te bevelen.

Wij zaten in kamer 116 op de bovenverdieping. Mooi uitzicht op de berg, zitje buiten op balkon. Kamer is ruim. Koelkast is aanwezig. Schoonmaak is voldoende. Al met al goede prijs/kwaliteitverhouding. Ontzettend aardig personeel, incl eigenaar. Je kunt met al je vragen bij ze terecht.

Auto gehuurd; 90 euro voor 3 dagen.Helaas 1 keer lekke band; doorgegeven aan personeel; alles werd geregeld.

Conclusie: voor mensen die genoegen nemen met eenvoud en vriendelijkheid zeer zeker aan te bevelen.

Zeer Slecht.

J.v.d.Donker
25-9-2014

Slecht/kamers niet schoon/slecht onderhoud/Eten bar slecht zowel ontbijt als diner!!.Donkere wegen ïn de avond lantarenpalen zijn Kapot!!.

Onveilige situatie!!

geef je geld beter ergens anders uit

jeroenmarieke
13-9-2014

We waren enigszins voorbereid op het hotel door eerdere recensies maar we verbaasde ons wel over een aantal dingen :

- er werd niet of slecht schoon gemaakt

- wanneer je met euro betaald willen ze het wisselgeld in lira teruggeven maar wel tegen ongunstige wisselkoers

- de weg is onverlicht en het strand is verder weg dan staat beschreven ca 1km voor strandje bij Cabin

- er waren veel mensen ziek ( sapje en koud water vh hotel?)

- hostess (boukje) hoef je niks van verwachten bij nood

- jus d, orange moet je voor betalen, ontbijt karig

- hotel heeft een 'mini bar beleid', dit houdt in dat je geen eten en drinken van buitenaf mee mag nemen naar hotel laat staan in de mini bar may deponeren, mocht je dit wel doen dan wordt er een 30% over de producten als boete berekend, je kunt dus tijdens je verblijf meerdere mini bar checks verwachten

- bij aankomst eten besteld, veel vd kaart was niet voorhanden, hetgeen wat besteld was kwam 1 uur later..

- zwembad is top

Een aanrader!

henri van uden
19-8-2014

De foto's zijn niet overdreven; dit is een prima locatie. Mooi zwembad, kleinschalig complex, veel groen, fijne kamer, rustige ligging. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed, behalve de prijzen die men berekent voor de consumpties, want die liggen een stuk hoger dan bij andere horecagelegenheden in de buurt.

het hotel is zeker geen 3 sterren waar

metheuver
7-7-2014

het zwembad was vies er dreef gewoon olie op het water de kamers gingen wel de badkamer word niet goed schoongemaakt wel elke dag schone handdoeken de eigennaar is liever lui dan moe het andere personeel is erg aardig de keuken is echt slecht we hadden 1 keer in het hotel gegeten we kregen echt zwart vlees was helemaal aangebrand toen wij zeiden dat je dit niet kon eten ook omdat het kei hard was werd er gezegd dat ze daar niet aan konden doen we hebben toen maar de rekening gevraagd en hebben gezegt dat we nooit meer in het hotel zouden eten dat maakt hun niet uit

Goed te doen

Cees
30-6-2014

Is wel wat onderhoud nodig maar gezien de prijs die je betaald is het goed te doen. De ligging is uitstekend s´nachts heerlijk rustig.Personeel goed. Eten de kaart is erg beperkt maar gewoon vragen en ze maken het.

Heerlijk familiehotel met uitmuntende service.

Mariette
11-6-2014

Een fantastisch hotel met uiterst vriendelijke mensen. Je kunt alles vragen en ze regelen het voor je. Ruime kamers die iedere dag schoongemaakt worden. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Omgeving is prachtig.

10 minuutjes lopen naar het strand en veel restaurantjes in de buurt. (Rosy's Place en Punjab zijn aanraders)

Fantastische Plek

Mehmet Senel
23-5-2014

Super mooie hotel met vriendelijke personeel en mooie omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Alda voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Club Alda in Lapta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Club Alda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.