Hotel Chateau Lambousa

17 reviews over Hotel Chateau Lambousa in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad!

Anne Blokzijl,
24-6-2017

Mooi hotel, met mooie kamers. Ook erg mooi zwembad en vriendelijk personeel. Met de busjes ben je zo in een grotere stad en er zijn genoeg excursies te boeken. Zeker een aanrader!

Rustige vakantie

Laura Zuiddam,
24-4-2017

Veel ouderen en weinig kinderen. Ideaal met partner om lekker te relaxen. Er zijn dolmus busjes genoeg om je te vervoeren naar andere steden. Vollop excursie mogelijkheden als je daar zin in hebt. Erg mooi dat het hotel tegen een berg aan staat. Hierdoor heb je een geweldig uitzicht. Nabij het hotel zijn voldoende leuke restaurants. Alles is schoon, wordt goed bijgehouden en elke dag nieuwe handdoeken. Bungalow is standaard en basic maar voor ons meer dan voldoende. Je bent er weinig. Er is geen waterkoker koffiezetter of kook gelegenheid wel een minibar die dagelijks wordt bijgevuld. Kluisje is aanwezig (gratis) en wifi is gratis. Vriendelijk personeel. Vanaf airport ong 45 min rijden. Betalen kun je met euro's je krijgt turkse lira ervoor terug. Supermarktje zit meteen naast het hotel. Op het complex zelf zit geen winkeltje. Alles wat je eet en drinkt kun je op je kamernummer zetten en aan het einde van je vakantie betalen. Uitstekende en gezellig bar.

Prima hotel

Jeurissen,
4-4-2017

Het hotel is prima in orde. Fijne kamers. Wij hadden de executive suite kamer 961. Dit is een ruime maar best donkere kamer. Wel mooi! Aardig personeel. Eten is in orde. Alleen ontbijt viel een beetje tegen. Voor de rest dikke voldoende. Met de dolmus busjes ben je ook zo in het havenstadje Girne. Ongeveer 20min.

nooit meer

Maria,
25-3-2017

mooi hotel vriendelijke mensen maar weinig of niets te doen buiten het hotel toch zeker in de maand maart .

het hotel is niet berekent op koud weer dus de airco op 30 graden als je om een extra dekbed ga of iets anders wat je nodig heb word wel netjes gebracht of geregeld

Mooi verzorgd hotel

Ilse
6-10-2016

Hotel is keurig verzorgd. Mooie zwembaden met voldoende lekkere ligbedden, parasols en handdoekenservice. Tuin is mooi onderhoudenen en overal zijn leuke zitjes, schommelligbanken etc. Personeel is erg vriendelijk en voorkomend. Wij kregen een bungalow, was niet de bedoeling maar omdat deze een terrasje had direct aan het kleine zwembad vonden we het wel erg fijn. Denk dat de bungalows wel wat minder zijn als de hotelkamers. Er zijn verder geen faciliteiten zoals een waterkoker of föhn. Sanitair liet wat te wensen over, stortdouche werkte niet, douchekop brak af, toilet trok niet door en 1 dag niet kunnen douchen omdat er nog maar een paar druppels water uit de kraan kwam. Schoonmaak was bij ons niet erg accuraat, we hadden steeds of geen handdoeken of geen wc papier of helemaal geen schoonmaak. Vervelend als je elke dag wel ergens achteraan moet maar het werd wel steeds keurig opgelost! In de omgeving is verder niets, auto is nodig als je wat wilt zien. Dolmus naar Kyrenia en verder naar Nicosia. Fijn hotel voor relaxweekje, jammer dat je niet een leuk stukje kunt wandelen in de omgeving of over het strand. Strand bestaat uit een klein stukje en je kunt niet verder wandelen. Tip: neem de dolmus naar Plaji, Escape Beach. Mooi stukje strand met heerlijke ligbedden en terras.

Goed Hotel

Nicole
9-9-2016

Ligt in Lapta op loop afstand naar het strand. Verder, personeel vriendelijk en eten is goed. De kamers zijn comfortable ingericht. We hebben een kamer in het hoofdgebouw geboekt. Hebben gelezen dat je last krijgt van de bar op de begane grond maar dat was voor ons niet het geval. Zwembad van het hotel is groot en is omring met ligstoelen en parasols.

Top hotel voor weinig geld

Mahir
23-8-2016

Voor het geld wat je betaald voor een weekje in zo'n hotel is het een top hotel. Het weer was perfect en de omgeving is rustig. Je kunt het strand lopen bereiken. Het eten en service in het hotel is goed geregeld. De mooie kamers worden dagelijks schoongemaakt. Er is ook een balkon met zitjes aanwezig. Het was geen luxe vakantie maar wel een nette vakantie voor weinig geld voor ons.

Familie Lindner

Familie Lindner
22-8-2016

Rustig hotel, goed eten en mooi gebouw. Het is wel minder leuk voor kinderen. Er zijn is glijbaan enz. Het eten is uitgebreid ontbijt en dinner en was altijd in buffetvorm. We hadden een standaard hotelkamer geboekt maar bij de receptie een villa gekregen. De receptioniste zei dat het voor ons handiger was om een villa te nemen met 2 jonge kinderen en het klopte wel. Naar het strand moet je paar honderd meters lopen.

Vriendelijk hotel

Tatjana
21-8-2016

Vriendelijk hotel, vriendelijk personeel, mooie kamers en romantische ambiance. We zijn 10 dagen naar dit hotel geweest. Het is een vriendelijk hotel met aantal goede faciliteiten zoals, leuke bar (North Shield), grote zwembaden en mooie tuin. Het eten was gevarieerd en smaakvol.

Prima

Ramona
20-8-2016

Gelegen in een rustige omgeving in Lapta. Het ligt aan een bergvoet vlakbij het strand. Je kunt in paar minuten lopen naar het strand. Het is gescheiden door een weg van het strand. Het strand is mooi zandstrand. Naast het strand van het hotel heb je een mooie bar/restaurant hier kun je ook materiaal huren voor watersport mogelijkheden. Het zwembad van het hotel is groot en schon. De kamers worden dagelijks schoon gemaakt. Het eten en personeel is top. We hebben een onvergetelijke vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Lambousa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau Lambousa in Lapta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau Lambousa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.