Hotel Club Simena Holiday Village

Hotel Club Simena Holiday Village

8.5Fantastisch

Cyprus, Kyrenia, Karsiyaka

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Club Simena Holiday Village voor je op een rij gezet:

• Aan zee

26 reviews over Hotel Club Simena Holiday Village

• 2018
    9Michelle18-08-2018

Heerlijk hotel!

Heel fijn hotel met vriendelijk personeel. Ik was hier met twee kinderen van 11 en 13 en zij hebben zich prima vermaakt in de zwembaden. We zaten in het hotel zelf, de kamer was prima, er werd goed schoongemaakt en de schoonmaaksters waren ook erg vriendelijk. Het is ook fijn dat al het personeel Engels spreekt! De wifi in de kamer was erg goed, maar ik begreep van andere hotelgasten dat dat in de bungalows die om het zwembad liggen niet zo is! De airco werkte heel goed en dat was erg aangenaam met temperaturen van rond de 36°C. Het eten was prima voor drie sterren en wat je ervoor betaald, maar verwacht geen super uitgebreid buffet! Het jammere was dat de keuze in toetjes erg klein was, we misten ijs! Enige minpunt: de vluchten zijn altijd 's nachts, dus op je vertrekdag moet je om 12 uur 's middags uitchecken en dan is er geen ruimte om je nog op te frissen/te douchen, terwijl je na tien uur 's avonds pas opgehaald wordt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 3Krista23-02-2018

Nooit meer. Cyprys wel erg bijzonder

Een aantal kamers waren al opgeknapt. Helaas zaten wij in de meest gore oude kamer die ze hadden. Geklaagd maar hadden zogenaamd geen andere kamers beschikbaar. Een aantal van de staff zijn vriendelijk. Maar ook een aantal niet. Onbeschoft. Mijn vriend moest zelf maar de menu kaarten pakken. De locals zijn wel erg aardig en je kan overal super goedkoop eten! Huur ook absoluut een auto. Dit is wel een must. Ook heel bijzonder om over het eiland te rijden. Er is zoveel leegstand en prachtige hotels worden overwoekerd door planten. Erg jammer natuurlijk maar wel bijzonder om te zien. Al met al een ervaring en komen ook zeker terug maar niet naar dit verschrikkelijke hotel

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

6Kaat21-07-2017

Vies en oud

Bungalow is vies oude kapotte meubels. Glijbaan smerig. Zwembad prima. Hotel kamer was wel oké alleen harde matras. Eten niet denderend. Meer 2 sterren. Prachtige omgeving en uitzicht

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9Jasmina03-12-2016

Leuke hotel voor weinig geld

Hotel is een simpel 3-sterren hotel in een groene omgeving. Het is ruim opgezet met veel mogelijkheden in de tuin. Er is zelfs een aquapark in het hotel aanwezig. De kamers zijn schoon en netjes. Jammer dat er geen internetverbinding is in de kamers. Het zwembad is groot genoeg en bevindt zich in het midden van de tuin. Er was bijna elke avond animatie in het hotel. Ene avond was het live music, andere keer was het bingo als een spelletje. We hebben in november in dit hotel geweest en heb begrepen dat er elke dag animatie in de zomer is. Taxis zijn wel duur in Cyprus. Daarom hebben we voor de openbaar vervoer gekozen. Er rijden elke half uurtje bussen voor het hotel als je naar het centrum wilt. Je kunt ook je kamer upgraden naar wat luxere kamers. Deze bevinden zich in het hoofdgebouw maar zijn kleiner dan de bungalow. Daarom hebben we voor de bungalow gekozen. De jongen die in het hotel werken zijn heel friendelijk. Het was voor ons een top vakantie voor weinig geld.

Gereisd met partner in november 2016

• 10Rosanne - Banu & Peysan02-12-2016

Goed, goedkoop en gezellig

De bestemming Lapta in Cyprus is een onaangetaste vakantiebestemming. Het is een leuke plekje als je van natuur houdt. Het is geen massavakantie. De bungalows zijn netjes ingericht rondom het zwembad. Op het zonneterras liggen ligbedden en parasols. Het eten is divers en vers. Je kunt ontbijt bijboeken in het hotel. Er is een restaurant in het complex aanwezig die zowel internationale als nationale gerechten serveert. Het personeel is jong en behulpzaam. Allen spreken vloeiend Engels.

Gereisd met vrienden in november 2016

• 8Michel24-06-2013

Mooie plek voor een kleine prijs

De eerste indruk was prima. Er werd alleen moeilijk gedaan bij het inchecken. We moesten onze ID kaart inleveren. Hier zijn we uiteraard niet mee akkoord gegaan. Na een korte discussie met de reisleidster is er meteen een kopietje gemaakt. Het personeel was erg vriendelijk (in tegenstelling wat we toen hoorden van andere mensen). Wij hadden een all-inclusive vakantie geboekt dus voor ons was het meeste gratis. Wij hebben zelfs op de dag van vertrek nog een cocktail van het huis gekregen. De staat van onze kamer was prima. Deze waren net gerenoveerd.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Kees10-09-2012

Goeie plek

In augustus 8 dagen naar Club Simena geweest, ik heb een heerlijke vakantie gehad. De afstand naar het dichtsbijzijnde stadje, Kyrenia, was wel een half uurtje met de Dolmus. Aan drukke weg gelegen. Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Zwembad was schoon en lekker groot. Uitzicht op de bergen was fantastisch, strand was ver weg. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en was verder gewoon goed.

Alleen gereisd in augustus 2012

• 8Hilly Slotman09-09-2012

Prima hotel,gaan zeker nog een keer terug.

Hotel club Siemens is een klein schalig hotel met kamers en appartementen? Wij hebben hier een waanzinnige vakantie gehad,s'morgens zaten we om 7uur al op ons terras een heerlijk boekje te lezen,geweldig.wat een rust daar.om half 9lagen wij al vaak bij het zwembad,wat een heerlijk water,je gaat daar echt voor je plezier zwemmen.Het uitzicht was echt geweldig,je keek vanuit het hotel zo tegen de bergen aan,echt helemaal geweldig.

• 7jan04-09-2012

leuk hotel

Leuk hotel, alleen afgezonderd, met dolmus zeker nog 20minuten rijden, tot wat winkels. het personeel is vriendelijk, ook het eten is goed te doen, het zwembad word goed onderhouden, en is lekker warm [ 30gr ]. De kamers zijn redelijk, en worden dagelijks schoon gemaakt, en een fooitje doet wonderen, de airco is een must, daar het s,nachts nog tegen de 30graden aan loopt, het eten is lekker en wisselend, en als je van salade houd moet je hier zijn, alles vers van het land. De aanreistijd is ruim 1.5 uur, en geen 30minuten wat de reisorganisatie je voorschoteld, maar ja daar staat touroperator dan ook om bekend, voor ons was het leuk, maar gezien de vochtigheidsgraad, toch liever het vaste land.

• 9missy26-08-2012

Superfijne Club! Goede Service!

Een heerlijke vakantie gehad met mijn man hier in dit hotel. Eten is uitstekend! Animatie voor kinderen is inderdaad niet aanwezig, maar kinderen kunnen zich vermaken met een speeltuin bij het hotel en 3 glijbanen. De bar in het zwembad is betalen voor drinken en eten, de bar vlakbij het zwembad is gratis met all-inclusive. Alcoholische dranken zoals bier en wijn en tequila zijn inbegrepen by all-inclusive. De horeca mensen willen graag mensen tips geven en routebeschrijvingen geven over wat er in de regio te doen en te zien is!

Hotel Club Simena Holiday Village info

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages