Karsiyaka

Reviews over Karsiyaka

Heerlijk hotel!

Michelle,
    18-8-2018

Heel fijn hotel met vriendelijk personeel.

Ik was hier met twee kinderen van 11 en 13 en zij hebben zich prima vermaakt in de zwembaden.

We zaten in het hotel zelf, de kamer was prima, er werd goed schoongemaakt en de schoonmaaksters waren ook erg vriendelijk. Het is ook fijn dat al het personeel Engels spreekt!

De wifi in de kamer was erg goed, maar ik begreep van andere hotelgasten dat dat in de bungalows die om het zwembad liggen niet zo is!

De airco werkte heel goed en dat was erg aangenaam met temperaturen van rond de 36°C.

Het eten was prima voor drie sterren en wat je ervoor betaald, maar verwacht geen super uitgebreid buffet! Het jammere was dat de keuze in toetjes erg klein was, we misten ijs!

Enige minpunt: de vluchten zijn altijd 's nachts, dus op je vertrekdag moet je om 12 uur 's middags uitchecken en dan is er geen ruimte om je nog op te frissen/te douchen, terwijl je na tien uur 's avonds pas opgehaald wordt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke hotel voor weinig geld

Jasmina,
    3-12-2016

Hotel is een simpel 3-sterren hotel in een groene omgeving. Het is ruim opgezet met veel mogelijkheden in de tuin. Er is zelfs een aquapark in het hotel aanwezig. De kamers zijn schoon en netjes. Jammer dat er geen internetverbinding is in de kamers. Het zwembad is groot genoeg en bevindt zich in het midden van de tuin. Er was bijna elke avond animatie in het hotel. Ene avond was het live music, andere keer was het bingo als een spelletje. We hebben in november in dit hotel geweest en heb begrepen dat er elke dag animatie in de zomer is. Taxis zijn wel duur in Cyprus. Daarom hebben we voor de openbaar vervoer gekozen. Er rijden elke half uurtje bussen voor het hotel als je naar het centrum wilt. Je kunt ook je kamer upgraden naar wat luxere kamers. Deze bevinden zich in het hoofdgebouw maar zijn kleiner dan de bungalow. Daarom hebben we voor de bungalow gekozen. De jongen die in het hotel werken zijn heel friendelijk. Het was voor ons een top vakantie voor weinig geld.

Gereisd met partner in november 2016

Goed, goedkoop en gezellig

Rosanne - Banu & Peysan,
    2-12-2016

De bestemming Lapta in Cyprus is een onaangetaste vakantiebestemming. Het is een leuke plekje als je van natuur houdt. Het is geen massavakantie. De bungalows zijn netjes ingericht rondom het zwembad. Op het zonneterras liggen ligbedden en parasols. Het eten is divers en vers. Je kunt ontbijt bijboeken in het hotel. Er is een restaurant in het complex aanwezig die zowel internationale als nationale gerechten serveert. Het personeel is jong en behulpzaam. Allen spreken vloeiend Engels.

Gereisd met vrienden in november 2016

Mooie plek voor een kleine prijs

Michel,
    24-6-2013

De eerste indruk was prima. Er werd alleen moeilijk gedaan bij het inchecken. We moesten onze ID kaart inleveren. Hier zijn we uiteraard niet mee akkoord gegaan. Na een korte discussie met de reisleidster is er meteen een kopietje gemaakt. Het personeel was erg vriendelijk (in tegenstelling wat we toen hoorden van andere mensen). Wij hadden een all-inclusive vakantie geboekt dus voor ons was het meeste gratis. Wij hebben zelfs op de dag van vertrek nog een cocktail van het huis gekregen. De staat van onze kamer was prima. Deze waren net gerenoveerd.

Gereisd met partner in juli 2012

Goeie plek

Kees,
    10-9-2012

In augustus 8 dagen naar Club Simena geweest, ik heb een heerlijke vakantie gehad. De afstand naar het dichtsbijzijnde stadje, Kyrenia, was wel een half uurtje met de Dolmus. Aan drukke weg gelegen. Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Zwembad was schoon en lekker groot. Uitzicht op de bergen was fantastisch, strand was ver weg. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en was verder gewoon goed.

Gereisd alleenreizend in augustus 2012
Karsiyaka scoort een 5,6 uit 10, op basis van 5 reviews