Hotel Merit Park

99 reviews over Hotel Merit Park in het Nederlands

plek is fantastisch

hoegee
20-9-2012

maar hotel laat te wensen over

alles is kapot van de toiletten tot aan het zwembad is erg veel aangelegen wat voor onderhoud in aanmerking komt we hebben begrepen dat het is verkocht dus was alleen zakken vullen ekdag waren er ander personeeliedereen liep weg zodra hij werk had gevonden en voor kinderen is er helemaal niets te doen zelf het kinderbad had kapotte stenen vloer

Gereisd met partner in september 2012

Naam "Mercure Hotel" niet waardig

MOnique
18-9-2012

Slecht onderhouden zwembad en tuin. Hadden veel meer verwacht voor een Mercure, is een uur aan de grond staan in Antalya absoluut niet waard.

3 x andere vertrektijd van de maatschappij gekregen, kwamen nu 's morgens om 5 uur aan, weg eerste dag.Na 2 nachten geen airco andere kamer gekregen. Personeel receptie deed zijn best ander personeel heel wat minder. Casino was prima waar nog lekker gerookt mocht worden.

Gereisd met vrienden in september 2012

Eens maar nooit meer

José
17-9-2012

Op het eerste gezicht leek dit een goed hotel, de omgeving en het uitzicht zijn mooi. Helaas is er in de directe omgeving van het hotel niet veel te doen,geen boulevard of winkelstraat.

Het personeel is niet klantvriendelijk en werkt erg langzaam. De turkse gasten worden duidelijk voorgetrokken, dit hebben we bijna dagelijks meegemaakt. Ook in het casino waar volop gerookt wordt!

We hebben ook verschillende keren gezien dat het personeel met elkaar staat te praten of lopen te niksen, terwijl de tafels vol stonden met vieze borden enz.

De borden waren altijd nat en soms vies, net zoals de glazen, koffiekopjes en bestek. Hier hebben we over geklaagd, maar de bijvuller van de kopjes zette gewoon alsnog de vieze kopjes terug op de stapel!

Het eten is elke dag hetzelfde en vrijwel koud, maar dit komt ook omdat met name de turkse gasten de deksels open laten staan.

De kamer was redelijk schoon en niet al te klein, werd dagelijks bezocht door de housekeeping voor o.a. schone handdoeken.

Gereisd met partner in september 2012

D-reizen

Dit hotel schijnt verkocht te zijn aan een ander en dat is maar goed ook. Wat een stelletje ongemanierde arrogante etters werken daar zeg. Ik ben blij dat in zaterdag weer naar huis kan. Degene die hier roepen dat het een fantastisch hotel is die hebben zeker een hoop geld gewonnen in het casino of zo want dat is gewoon gelogen.. Het is een drama... paar voorbeeldjes...

nu al 4 dagen geen jus d'orange bij het ontbijt.

Het is er wel maar de verdommen het om te gaan halen

Discriminatie van niet turken... 6 keer gezien... als er een turkse klant aan de de bar komt krijgt hij eerst... in glazen ipv papieren bekertjes zoals wij...

Bar sluit wanneer de ober geen zin meer heeft,,,, gisteren om half elf omdat hij moe was.... Wc's te goor voor woorden. Elke avond hetzelfde menu.. Uiteindelijk maar elke avond uit eten. Plus puntjes.... kan er maar 1 vinden De kamers zijn prachtig en groot we hebben een suite maar dat kost een paar centen... Klagen helpt helemaal niks. hooguit 2 a 3 sterren

Gereisd met vrienden in september 2012

goed hotel!!

Yvon en Berry
25-8-2012

Wij hebben een hele goede vakantie gehad in het Mercure hotel.We vonden het eten wel gevarieerd,ja je moet natuurlijk wel van het Turkse eten houden,en steeds wat anders proberen.Het is een schitterende omgeving met mooi uitzicht op de zee,goed zwembad en lekkere ligbedden met parasols.De kamers werden iedere dag schoongemaakt met schone handdoeken.En van voortrekken van het personeel hebben wij niks gemerkt,misschien krijgen ze alles net iets vlugger voor elkaar door een fooi te geven,wat wij nederlanders misschien niet zo snel doen. Over het algemeen vond ik het personeel wel vriendelijk,het is maar hoe je zelf tegen die mensen doet natuurlijk. Je kunt met de taxi goedkoop naar het stadje, is niet ver, ongeveer 15 min. Dus wij zijn eigenlijk heel positief en komen zeker nog eens terug.

Nooit meer Mercure!

Klote vakantie!
25-8-2012

Nog moeier thuis komen van een vakantie dan bij het weggaan. Mercure moet zich diep schamen! Wat een bar slecht hotel Eten is een ramp. 3x uiteten moeten gaan en 1 avond brood met pindakaas (zelf meegenomen). Personeel is sjaggo, iedere dag weer! Zwembad tegels liggerand. Plankjes los. WC's altijd smerig. Animatie wat 3 uur per dag werkt en slecht engels spreekt. Hotel is overgenomen door Merrit hotel. Mercure voert gren onderhoud meer uit en het personeel is niet zeker van hun baan. Turken hebben voorrang. Soms 4x je bestelling doorgeven. Mini bar is niet gratis. Houd daar rekening mee. Stadje Girne is mooi maar anderhalf uur lopen. Taxi kost 10 euro heen 10 euro terug. Wij willen ons geld terug! De touroperator reisleiding ook nergens te bekennen. Kamers zijn mooi maar worden niet goed schoongemaakt. Bad was lek! Het casino personeel is daarintegen super vriendelijk en in het casino wordt wel fatsoenlijk eten geserveerd. Rot hotel. Rot vakantie. Weg grote bak met geld.... Pfff

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Goed hotel , aanrader

Peter en Janita

Wij komen al 20 jaar in Turkije en Griekenland boeken altijd een 5 sterren

hotel, als wij uit onze ervaring aan het vergelijken gaan is dit een prima hotel.Met de slechte beoordelingen die hier voorstaan daar snap ik helemaal niks van. De mensen die gelijk met ons daar waren,waren ook allemaal zeer tevreden .Eten was goed personeel vriendelijk Wel was de bar om 23.30 gesloten ,dat was een minpunt , en het eten soms koud dat lag ook aan de gasten die de deksels open lieten Ligging geweldig kamers groot en schoon

kortom een geweldige vakantie gehad .

Gereisd met partner in augustus 2012

Door verkoop hotel erg slecht

Nanny Guns
21-8-2012

Bij aankomst leek dit hotel te mooi om waar te zijn en de kamers waren mooi en ruim. Helaas was het eten bar en bar slecht iedere dag hetzelfde. Het kwam gewoon uit potjes. Idd gingen Turken vaak voor. Onze kamer werd pas na 7 dagen schoongemaakt. De wc's aan het strand en zwembad waren erg vies. Na wat rond vragen bleek dit hotel te zijn verkocht en vind de overdracht 13 september plaats. Veel personeel is dan hun baan kwijt. Daardoor was er natuurlijk maar weinig motivatie. Het ultra al incl. Was niet zo. Je kon vaak na 23.30 geen drinken meer krijgen en hadden ze eerder geen zin meer dan ging de bar eerder dicht. Erg jammer allemaal ik denk dat dit hotel hooguit 1 ster heeft.

zonde van het geld

nog nooit zo slecht gehad
21-8-2012

dit hotel is echt te slecht voor worden,mercure word 13 september overgenomen door merrit hotels...en daardoor word er geen onderhoud enzo meer gedaan dus krijg je...losliggende plankjes bij het zwembad dus uitkijken dat je je nek niet breekt,het zwemwater was echt smerig de haren tussen je vingers BAH!de vaatwassers waren ook kapot want alle glazen waren vies en als je koffie wilde pakken had je eerst 4/5 kopjes die vies waren(zwarte rand,suikerlaag onderin of lippenstift!)eten was ook echt ELKE DAG hetzelfde rijst,kip,local pilaf en iets van vis..we hebben niet 1 dag friet gezien (er waren toch best veel kinderen)dat ben je na 6 dagen ook wel beu!gelukkig gingen wij er maar 12 :( wij zien reacties van andere mensen voor dat je er naartoe gingen(de slechte dan)we hadden zoiets van iedereen heeft iets te klagen maar dat moeten we zelf ondervinden...nou dat hebben we gedaan 1200 euro naar de haaien ik baal hier echt van!je werkt een heel jaar voor die ene vakantie en dan krijg je dit!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Fijne tijd gehad in Hotel Mercure

Erdinc
25-7-2012

Hotel Mercure ziet er fraai uit als pand en de kamers zijn ruim, schoon en voorzien van alle gemakken. Het heeft een aantal grote rechthoekige zwembaden, geen glijbanen. Er is een bruggetje over de zwembaden waar je onder kunt schuilen tegen de zon. Er is een prima kinderbad met een waterfontijn. Heerlijk om als ouder op een strandstoel een boekje te lezen en je kinderen in de gaten kunt houden. Het hotel heeft geen eigen strand, maar een constructie waar je in het water kunt duiken. Meteen naast het hotel ligt een gemeente strand waar hotelgasten gratis gebruik van kunnen maken. Het is een prima zandstrand. Elke avond is er een mini disco en animatie voorstellingen. Helaas spreken niet alle personeelsleden voldoende Engels. Sommige personeelsleden kunnen chagrijnig overkomen. Maar over het algemeen geen klachten. Er is een vreemde airco beleid. Soms staat het gewoon uit waardoor het in de lobby en gangen warm wordt. Eten is vergeleken met hotels in Turkije, minder gevarieerd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merit Park in Karaoglanoglu (Aghios Georgios), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merit Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.