Hotel Merit Park

99 reviews over Hotel Merit Park in het Nederlands

Echt fantastisch

tmiedema
29-10-2013

Dit hotel munt echt uit door service, netheid, vriendelijkheid en kwaliteit van eten/drinken.

Gereisd met partner in september 2013

Geweldig Hotel

GP de Boer
29-9-2013

Hotel Meritpark(vh. Mercure Cyprus Casino) was in1 woord geweldig,de directe omgeving viel iets tegen, maar het resort maakte dat voor 100% goed! Met zijn schitterende tuinen, zwembaden, en in zee aangelegde zonneterrassen hoef je dit complex niet te verlaten. Het personeel was heel vriendelijk en niets was te veel, Toen wij uitcheckten om 12 uur werd ons gezegd dat wij van alle faciliteiten gebruik konden maken(eten,drinken,zwembad en ons opknappen voor wij weggingen om 19.00 uur) zonder hiervoor maar iets bij te betalen, de prijs/ kwaliteit was het voor150% waard. Het restaurant was in 1 woord geweldig,voor een ieder wat wils( de mensen die hier iets over te klagen hebben hoogmoedswaanzin)de kamer was prachtig,de handdoeken shampoo,doucegel en indien gewenst het beddengoed elke dag vervangen,voor kinderen is er genoeg te doen,een indoorspeelzaal, een speeltuin en ponyrijden,voor de tieners is er niet veel,maar voor ons 55 +was dit een geweldig hotel en kan hem iedereen aanraden

Gereisd met partner in augustus 2013

geweldig

annie
8-8-2013

goed mooi hotel met veel mogelijkheden .Goede service zowel overdag als in de avond. Vriendelijk personeel dat elk moment voor je klaar staat.

Hadden dit hotel niet geboekt maar ons hotel was overboekt en kregen van touroperator dit uitstekend hotel aan geboden waar we dankbaar zijn ,zo goed is dit hotel

Gereisd met partner in juli 2013

Net hotel

Klumper
18-7-2013

Net hotel, goede services, kamers netjes. Minpuntje was de locatie, weinig te doen om het hotel heen.

Gereisd met partner in juli 2012

Erg leuk hotel

Hanneke
30-5-2013

Toen wij hier waren, was het nog niet zo warm. Maar gelukkig beschikt het hotel over een heel net binnenzwembad. De kamers waren erg netjes. Kinderbedje was netjes opgemaakt en er lagen zelfs reservedekentjes klaar. Personeel was erg vriendelijk. Goede all inclusive, uitgebreide buffetten. Alleen mag het eten wat meer afgewisseld worden.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

All inclusief 24 uur

cschout
12-11-2012

Dit Hotel geboekt bij touroperator in de reisgids staat 24 uur all in blijkt achteraf dat om 12 in de avond de bars sluiten heb je de volgende optie op je kamer zitten en roomservice bellen of vertoeven in het casino. Menig hotels geboekt 24 uur all in was altijd geweldig maar dit hotel was minder en de reisorganisatie was hier terdege van op de hoogte maar dit niet vermeld in hun reisgids als je dit weet boek je dit toch niet. Touroperator mail gestuurd achtte wij verantwoordelijk 8 weken later antwoord gehad negatief uit gevallen mail er over heen gestuurd na 2 weken weer negatief wij nemen hier dus geen genoegen mee en ondernemen verdere stappen.

Gereisd met partner in juli 2012

Heel mooi hotel

iriskosse
8-11-2012

Heel mooi hotel, goeie animatie en lekker eten. Wel werden de turkse mensen vaak voorgetrokken, zelfs een keer aan de kant geduwt door andere turkse gasten omdat ze eerder wouden zijn.

Gereisd met partner in augustus 2012

Geen ster waardig, slechtste hotel ooit!

Mario-Monique
26-9-2012

Ik kan de negatieve berichten hieronder alleen maar be-amen, omdat wij het met onze eigen ogen hebben gezien en meegemaakt.

Wat een vies, vuil en smerig hotel is dit zeg. We kwamen op Maandag de 17e September aan, en als er een vlucht terug was, zouden we

gelijk weer terug gaan. Om even in het kort eerst even een opsomming te maken:

Geen entertaiment s'avonds meer, was de week daarvoor schijnbaar nog wel.

Schimmel boven het bad, kitranden

Vieze glazen, kopjes en borden

Vlonders rond het zwembad, van hout, maar door het zwembadwater en de zon, losgeweekt, en heeft dus meerdere malen tot valpartijen geleid.

Er is zoveel te vertellen dat het hele verhaal niet past in 1000 karakters, maar iets van 10.000 nodig heb, heb ik het verhaal even in een plaatje gestopt...., zie 1 van de foto's daarvoor, en huiver...

Gereisd met partner in september 2012

Heerlijke vakantie!

anne
25-9-2012

Heerlijke vakantie gehad! Een super mooi en netjes hotel! De service is prima en je hebt keuze uit veel verschillende drankjes! Het eten is goed maar zou vaker afgewisseld kunnen worden..maar dat is een kwestie van smaak! Het voortrekken van Turken hebben we niets van gemerkt, wel mogen de Turken (personeel)vriendelijker zijn naar hun eigen personeel (voornamelijk afrikanen) . in de omgeving is niet heel veel te doen maar misschien is dat een seizoenskwestie! We hebben echt een topvakantie gehad.. onderstaande negatieve reacties hadden wat mij betreft meer onderbouwd mogen worden.. we gingen toch met een bepaalde spanning op vakantie..achteraf gezien nergens voor nodig!

Gereisd met vrienden in september 2012

Prima hotel

Visscher
24-9-2012

Na het lezen aantal negatieve kritieken met enige "angst" op vakantie gegaan naar dit hotel. De werkelijkheid was gelukkig anders. Prachtig hotel met mooie ligging. Ook mooie tuinen enz. Niets gemerkt van voortrekken Turken. Hebben de negatievelingen wel eens restaurants, hotels enz in Nederland bezocht, vraag ik mij dan af? Personeel zeer hulpvaardig. Brengen drankjes keurig aan tafel. Ook van bar 1 hoog naar 2 verdiepingen lager. Tafels eetzaal werden continu opgeruimd. Het eten was uiteraard erg Turks georiënteerd. Dit is logisch gezien de vele Turkse gasten. Hoort bovendien ook bij vakantie in een Turks hotel. Is wel behoorlijk eentonig en niet altijd warm. Desrtbufet echt geweldig. Service: We hadden lekkage in badkamer. Is direct verholpen. Van overdracht naar andere eigenaar niets gemerkt. Heb indruk dat enkele reacties erg ver gezocht zijn en wellicht door concurrentie is ingehuurd en daar niet zijn geweest. We hadden graag nog wat langer willen blijven.

Gereisd met vrienden in september 2012

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merit Park in Karaoglanoglu (Aghios Georgios), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merit Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.