Hotel Merit Park

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag19°4°
Hotel Merit Park
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Merit Park voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon
D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Merit Park in het Nederlands

Super dikke 10

Gerard
8-7-2011

Dat het toerisme nog in de kinderschoenen staat werd wel duidelijk bij aankomst op het vliegveld. Wel visa geen visa welke bus, het was een beetje chaotisch maar na een tijdje toch op weg naar het hotel. Aankomst hotel was schitterend prachtige entree en een prachtige lobby. Keurig geholpen bij het inchecken en het vakantiefeest kon beginnen. Mooie kamer met uitzicht op het land en de zee. Ultra inclusief geboekt en die verwachting werd zeker waar gemaakt. De service was 24 uur en onbeperkt. Dan Akmina, Yunus leuke aardige jongen die in geval van een calamiteit 24 uur bereikbaar was gaf een geruststellende gedachte. Dat hij mij voor een dagtripje tijdens het wisselen teveel in rekening bracht, ach een kniesoor die daar op let. Dan mooie Kim met haar ranke figuurtje als ik tijdens een dagtochtje naar haar uitleg luisterde was ik even weer die padvinder die verliefd was op akela maar wist dat zij die avond de sponde zou delen met de hopman. Vond het geweldig.

Gereisd alleenreizend in juni 2011

Goed hotel

Jacques van Kleef
20-9-2010

Het Mercure hotel in Cyrenia is een schitterend pas drie jaar oud hotel. De hele dag wordt het hotel schoongemaakt. De bedden worden elke dag opgemaakt en je kamer elke dag schoongemaakt. Het zwembad is schitterend. Ik had all inclusive maar het personeel begrijpt het niet helemaal. Als het druk is bij het diner dan loopt het niet soepeltjes. Je ziet dan mensen op zoek naar een tafeltje en maken dan zelf maar een tafeltje leeg. Het is geen onwil maar ze werken niet praktisch. Als er iets is dan wil het personeel gelijk helpen maar doordat ze slecht engels spreken is het soms moeilijk uit te leggen. In de directe omgeving is niet veel te doen. Je moet met een bus naar Kyrenia of naar Nicosia, of zoals ik deed je wandelschoenen aandoen en de bergen intrekken. 's Avonds is er niet veel te doen. Er was een bandje dat na elke drie avonden hetzelfde repertoir speelde. Er kwamen dan ook niet veel mensen op af.

Jacques

Gereisd alleenreizend in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merit Park in Karaoglanoglu (Aghios Georgios), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merit Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.