Hotel Merit Park

23 reviews over Hotel Merit Park in het Nederlands

Geweldig hotel

Roy Jansen,
23-6-2017

Geweldig hotel, zeer schoon,ruime kamers,zeer goede service,lekker eten,zeer goede koffiebar, buitenlandse dranken zijn ook inclusief.De ligging aan zee is mooi maar in de directe omgeving is niets te beleven.De dichtstbijzijnde plaats is Kyrenia(Girne in het Turks) met een mooie haven op 20 minuten afstand met een dolmus bus( 4 Turkse Lira pp).Een excursie naar Nicosia is aan te bevelen.Hier in deze hoofdstad kun je goed de gevolgen zien van de verdeling tussen het noorden(Turks) en zuiden(Grieks).Neem wel je paspoort of id kaart mee om de grens te kunnen passeren die dwars door de oude binnenstad loopt.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke vakantie!

anne
25-9-2012

Heerlijke vakantie gehad! Een super mooi en netjes hotel! De service is prima en je hebt keuze uit veel verschillende drankjes! Het eten is goed maar zou vaker afgewisseld kunnen worden..maar dat is een kwestie van smaak! Het voortrekken van Turken hebben we niets van gemerkt, wel mogen de Turken (personeel)vriendelijker zijn naar hun eigen personeel (voornamelijk afrikanen) . in de omgeving is niet heel veel te doen maar misschien is dat een seizoenskwestie! We hebben echt een topvakantie gehad.. onderstaande negatieve reacties hadden wat mij betreft meer onderbouwd mogen worden.. we gingen toch met een bepaalde spanning op vakantie..achteraf gezien nergens voor nodig!

Prima hotel

Visscher
24-9-2012

Na het lezen aantal negatieve kritieken met enige "angst" op vakantie gegaan naar dit hotel. De werkelijkheid was gelukkig anders. Prachtig hotel met mooie ligging. Ook mooie tuinen enz. Niets gemerkt van voortrekken Turken. Hebben de negatievelingen wel eens restaurants, hotels enz in Nederland bezocht, vraag ik mij dan af? Personeel zeer hulpvaardig. Brengen drankjes keurig aan tafel. Ook van bar 1 hoog naar 2 verdiepingen lager. Tafels eetzaal werden continu opgeruimd. Het eten was uiteraard erg Turks georiënteerd. Dit is logisch gezien de vele Turkse gasten. Hoort bovendien ook bij vakantie in een Turks hotel. Is wel behoorlijk eentonig en niet altijd warm. Desrtbufet echt geweldig. Service: We hadden lekkage in badkamer. Is direct verholpen. Van overdracht naar andere eigenaar niets gemerkt. Heb indruk dat enkele reacties erg ver gezocht zijn en wellicht door concurrentie is ingehuurd en daar niet zijn geweest. We hadden graag nog wat langer willen blijven.

Naam "Mercure Hotel" niet waardig

MOnique
18-9-2012

Slecht onderhouden zwembad en tuin. Hadden veel meer verwacht voor een Mercure, is een uur aan de grond staan in Antalya absoluut niet waard.

3 x andere vertrektijd van de maatschappij gekregen, kwamen nu 's morgens om 5 uur aan, weg eerste dag.Na 2 nachten geen airco andere kamer gekregen. Personeel receptie deed zijn best ander personeel heel wat minder. Casino was prima waar nog lekker gerookt mocht worden.

Gereisd met vrienden in september 2012

Dit hotel schijnt verkocht te zijn aan een ander en dat is maar goed ook. Wat een stelletje ongemanierde arrogante etters werken daar zeg. Ik ben blij dat in zaterdag weer naar huis kan. Degene die hier roepen dat het een fantastisch hotel is die hebben zeker een hoop geld gewonnen in het casino of zo want dat is gewoon gelogen.. Het is een drama... paar voorbeeldjes...

nu al 4 dagen geen jus d'orange bij het ontbijt.

Het is er wel maar de verdommen het om te gaan halen

Discriminatie van niet turken... 6 keer gezien... als er een turkse klant aan de de bar komt krijgt hij eerst... in glazen ipv papieren bekertjes zoals wij...

Bar sluit wanneer de ober geen zin meer heeft,,,, gisteren om half elf omdat hij moe was.... Wc's te goor voor woorden. Elke avond hetzelfde menu.. Uiteindelijk maar elke avond uit eten. Plus puntjes.... kan er maar 1 vinden De kamers zijn prachtig en groot we hebben een suite maar dat kost een paar centen... Klagen helpt helemaal niks. hooguit 2 a 3 sterren

Nooit meer Mercure!

Klote vakantie!
25-8-2012

Nog moeier thuis komen van een vakantie dan bij het weggaan. Mercure moet zich diep schamen! Wat een bar slecht hotel Eten is een ramp. 3x uiteten moeten gaan en 1 avond brood met pindakaas (zelf meegenomen). Personeel is sjaggo, iedere dag weer! Zwembad tegels liggerand. Plankjes los. WC's altijd smerig. Animatie wat 3 uur per dag werkt en slecht engels spreekt. Hotel is overgenomen door Merrit hotel. Mercure voert gren onderhoud meer uit en het personeel is niet zeker van hun baan. Turken hebben voorrang. Soms 4x je bestelling doorgeven. Mini bar is niet gratis. Houd daar rekening mee. Stadje Girne is mooi maar anderhalf uur lopen. Taxi kost 10 euro heen 10 euro terug. Wij willen ons geld terug! De touroperator reisleiding ook nergens te bekennen. Kamers zijn mooi maar worden niet goed schoongemaakt. Bad was lek! Het casino personeel is daarintegen super vriendelijk en in het casino wordt wel fatsoenlijk eten geserveerd. Rot hotel. Rot vakantie. Weg grote bak met geld.... Pfff

Gereisd met vrienden in augustus 2012

zonde van het geld

nog nooit zo slecht gehad
21-8-2012

dit hotel is echt te slecht voor worden,mercure word 13 september overgenomen door merrit hotels...en daardoor word er geen onderhoud enzo meer gedaan dus krijg je...losliggende plankjes bij het zwembad dus uitkijken dat je je nek niet breekt,het zwemwater was echt smerig de haren tussen je vingers BAH!de vaatwassers waren ook kapot want alle glazen waren vies en als je koffie wilde pakken had je eerst 4/5 kopjes die vies waren(zwarte rand,suikerlaag onderin of lippenstift!)eten was ook echt ELKE DAG hetzelfde rijst,kip,local pilaf en iets van vis..we hebben niet 1 dag friet gezien (er waren toch best veel kinderen)dat ben je na 6 dagen ook wel beu!gelukkig gingen wij er maar 12 :( wij zien reacties van andere mensen voor dat je er naartoe gingen(de slechte dan)we hadden zoiets van iedereen heeft iets te klagen maar dat moeten we zelf ondervinden...nou dat hebben we gedaan 1200 euro naar de haaien ik baal hier echt van!je werkt een heel jaar voor die ene vakantie en dan krijg je dit!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

wij komen ook ZEKER terug in dit geweldige hotel!

joyce van dinther
3-7-2012

algemene indruk een 10! alles super verzorgd en netjes. personeel uiterst behulpzaam, discriminatie niet aan de orde. kamers schoon en worden heel goed bijgehouden. locatie prachtig, miste wel een boulervard/ winkeltjes. restaurant netjes en maaltijden heel erg uitgebreid, de keuze is reuze! entertainment team heel gemotiveerd, allemaal toppers! geweldige vakantie gehad, wij gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juni 2012

Wij komen ZEKER terug!

Diana Eimers
3-7-2012

Prachtig hotel op een mooi punt gelegen. Het personeel vinden wij juist heel klantvriendelijk. Al die klachten over discriminatie zijn niet aan de orde geweest. Juist het tegenover gestelde. Probeer zelf vriendelijk over te komen dan krijg je ook een lach terug. Het eten was goed de obers werken kei hard om het iedereen naar de zin te maken.

Bij calamiteiten betreffende de kamer stond de house keeping binnen een paar minuten voor de deur om het probleem op te lossen.

Jong, gepassioneerd entertainment team! Echt top!

Het enige minpuntje is het gemis van een boulevard om na het eten even naar toe te lopen.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in juni 2012

In één woord super!

R . Anderies
28-5-2012

Wat een geweldig hotel. Het eten is er super! Heerlijk vers fruit en mooie creaties waren er aan dessertsWe hebben zelfs een paar keer kaviaar gezien bij het eten. Wij hebben zelfs champagne gedronken(gratis).Vriendelijk personeel. Kamers heel netjes. En een heerlijke hamam met sauna en stoombad. Waar wij echt niet tevreden over waren was het mixen van mix drankjes door het personeel van de bar binnen. Je kreeg 3/4 malibu en 1/4 cola. Dat is natuurlijk niet te drinken. Meerdere keren op een avond zijden we er wat van maar de volgende keer kreeg je het weer zo. Achteraf bleek de manager van die afdeling op vakantie te zijn en een andere manager van een andere afdeling kon er niks mee. Genoeg zonnebedden bij het zwembad (hotel was toch helemaal vol) allemaal in de zon. Voor de rest heel vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in april 2012

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merit Park in Karaoglanoglu (Aghios Georgios), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merit Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.