Hotel Merit Park

4 reviews over Hotel Merit Park in het Nederlands

Fantastisch hotel!

Roel
29-6-2015

Als assistent hotelmanager van een ander hotel kan ik dit hotel zeker aanbevelen! Hier een weekend verbleven en het is geweldig. Uitgebreide keuze in eten, allemaal vers bereid. Service is uitmuntend zowel in het restaurant als buiten rondom het zwembad. Tevens in het amfitheater serveren ze de drankjes. De show So Mexico was geweldig, van zeer professionele kwaliteit! Overal was het erg schoon, zelf in de toiletten rondom het zwembad. Excellente service, petje af! Zeker een aanrader en ik ga zeker nog terug deze maand!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Erg leuk hotel

Hanneke
30-5-2013

Toen wij hier waren, was het nog niet zo warm. Maar gelukkig beschikt het hotel over een heel net binnenzwembad. De kamers waren erg netjes. Kinderbedje was netjes opgemaakt en er lagen zelfs reservedekentjes klaar. Personeel was erg vriendelijk. Goede all inclusive, uitgebreide buffetten. Alleen mag het eten wat meer afgewisseld worden.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Fijne tijd gehad in Hotel Mercure

Erdinc
25-7-2012

Hotel Mercure ziet er fraai uit als pand en de kamers zijn ruim, schoon en voorzien van alle gemakken. Het heeft een aantal grote rechthoekige zwembaden, geen glijbanen. Er is een bruggetje over de zwembaden waar je onder kunt schuilen tegen de zon. Er is een prima kinderbad met een waterfontijn. Heerlijk om als ouder op een strandstoel een boekje te lezen en je kinderen in de gaten kunt houden. Het hotel heeft geen eigen strand, maar een constructie waar je in het water kunt duiken. Meteen naast het hotel ligt een gemeente strand waar hotelgasten gratis gebruik van kunnen maken. Het is een prima zandstrand. Elke avond is er een mini disco en animatie voorstellingen. Helaas spreken niet alle personeelsleden voldoende Engels. Sommige personeelsleden kunnen chagrijnig overkomen. Maar over het algemeen geen klachten. Er is een vreemde airco beleid. Soms staat het gewoon uit waardoor het in de lobby en gangen warm wordt. Eten is vergeleken met hotels in Turkije, minder gevarieerd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Erg goed!

Mw. Smit
20-11-2011

Ik snap de slechte beoordelingen die ik hier lees echt niet.

Wij hebben het erg naar onze zin gehad, en waren erg onder de indruk van dit hotel. Vriendelijk personeel, heerlijk eten dat goed afgewisseld werd. Zowel het zwembad binnen als buiten was open, terwijl dit dus echt het winterseizoen is.

Het personeel moest door drukte lange dagen maken, en nog bleven ze vriendelijk.

Zelfs de Kids Club was dagelijks open, en er was een leidster die op kon passen.

In het casino ben ik zelf niet geweest, maar van andere gasten heb ik gehoord hoe ze daar lekker in de watten werden gelegd... Sigaren, sigaretten, ijs, Baileys... Het kon niet op.

Minpunt is de buurt waar het ligt, maar ik heb daar persoonlijk geen last van gehad. Een auto huren en je kunt het hele eiland over!

Dus ik beveel dit hotel zeker aan.

Gereisd met jonge kinderen in november 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merit Park in Karaoglanoglu (Aghios Georgios), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merit Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.