Hotel Merit Park

4 reviews over Hotel Merit Park in het Nederlands

Geweldig Hotel

Henk
23-10-2014

Prachtig hotel,heel mooie kamers,eten prima,kan er niets verkeerd over zeggen ,en ik ben geen makkelijke eter,zoveel keus.een overvloed aan desserts en fruit.personeel zeer vriendelijk en attent.Er is geen entertainment in de zin van bingo enz.maar een zangeres. begeleid door piano,heel gezellig.in de omgeving is niet echt wat te doen ,maar als je even bij wilt tanken is dit zeker een aanrader,wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

valt enorm tegen...

Christel
15-6-2012

We zijn 8 dagen geweest, zijn net terug. Het hotel is mooi en het eten super!! Op een enkele uitzondering na is het personeel rondom onbeschoft en hebben de turkse gasten een voorkeurspositie; dit merk je met alles. Heb nog nooit meegemaakt dat ik me "minder" als een ander voel op vakantie, maar deze vakantie wel,elke dag weer! Personeel spreekt slecht Engels, waardoor er miscommunicatie ontstaat, waarop ze vervolgens boos worden en dit ook echt laten merken... Er was niks te doen, er was een animatieteam, maar heb er zelf weinig van gezien. Er was een show en bingo in een gebouwtje verderop. Om 0:00 sluit alles, terwijl in de folder staat 1:30. 5 sterren is veeeel te veel, hooguit 3. We hadden een balkon waar je amper met 2 personen op kon staan, laat staan zitten. Nog nooit gehad, maar we waren blij om naar huis te gaan. Dit was eens maar nooit meer!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Het was een super.

Els Faessen-van Gemert
16-8-2011

Cyprus is een eiland met zeer vriendelijke eilandbewoners. Die erg aardig en behulpzaam zijn. Het hotel Mercure Cyprus is echt aan te raden. Voor gezinnen maar ook voor jongere mensen. Het is zeer kindvriendelijk en de hotelkamers zijn goed verzorgd. Ondanks dat toen wij er waren het zeer warm was, staat er toch een heerlijke briesje. Mijn man en ik zijn met onze twee zoons van 19 en 15 jaar er een week op vakantie geweest en hebben intens genoten. De jongens hebben zich geen moment verveelt hadden direct contact en zijn samen met het personeel van het hotel gaan stappen. Vooral de restaurantmanager, Yusuf was erg aardig en behulpzaam. Zo leuk je hebt er direct leuk contact zonder dat het opdringerig is. Bij deze alles is zeer keurig goed verzorgd en elke dag schone handdoeken voor op het strand de turkse massage is zeer aan te raden. Gelukkig je hoeft er in de ochtenduren geen bedden te reserveren, voor te zonnen want er zijn geen duitsers.

Cor, Els, Jim en Maarten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

duidelijk geen 5 sterren hotel

Stephan en Lina
26-7-2011

Personeel is onvriendelijk, weinig behulpzaam met onvoldoende kennis van het Engels in dit zogezegde Internationaal hotel. Turken worden altijd eerst bediend. In en rond het hotel valt weinig tot niets te beleven. Geen vers fruitsap, koffieapparaten die steeds buiten werking zijn en yoghourt die dagen onaangeroerd op het buffet staan, typeren het ontbijt. Middag- en avondeten, de warme gerechten steeds lauw. Minibar is betalend na eerste vulling (all in!). Bars om middernacht gesloten, zeer interessant als je na middernacht in het hotel aankomt.

Cocktails, daar hebben ze nog nooit van gehoord, laat staan dat er een kaart aanwezig is. Geen enkel themarestaurant was open in hoog seizoen.

Zondag is het opendeurdag voor de plaatselijke bevolking die een invasie op stoelen, parasols enz. veroorzaken. Duidelijk niet voor herhaling vatbaar.

Enkel pluspunt zijn de ruime en nette kamers.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merit Park in Karaoglanoglu (Aghios Georgios), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merit Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.