Hotel Merit Park

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag18°4°
Hotel Merit Park
8,6

66 reviews over Hotel Merit Park in het Nederlands

Goed en aan te bevelen hotelalles

Martin Geel
8-9-2016

Alles goed en netjes en prachtig uitzicht Enigste minpuntje rondom hotel niks te doen. Afhankelijk van excursies. Hotel geef ik na het bezoeken van diverse andere tophotels in turkije een dikke 8.

Gereisd met partner in augustus 2016

silvio
5-9-2016

Super accommodatie, fantastisch lekker eten en vriendelijke personeel.

Gereisd met partner in mei 2015

Top hotel

Luciano
30-6-2016

Op dit moment nu bijna een week in dit hotel! Alles is top, service, kamers, buffet. Komen zelfs je drankjes aan het zwembad brengen. Echte merken drank, van coca cola tot Becks bier en van tia Maria tot Bombay gin. Hebben een eigen koffie bar, sport café, fitness ruimte. Mijn vriendin moet glutenvrij eten ook dit is geen probleem, zelfgemaakte broodjes, desserts etc.

Mensen die over dit hotel wat te klagen hebben moeten maar eens een afspraak maken met een dokter.

Gereisd met partner in juni 2016

Top service

Echt lekker eten

Vriendelijk personeel

Ruime kamers

Girne makkelijk met de dolmus

Bereiken 1 euro pp

Gereisd met partner in juni 2016

Ferry
20-6-2015

Wat een geweldige service, kan geen minpunten over dit hotel bedenken. Alles is tot in de puntjes geregeld, alle echte merken sterke drank worden geschonken, ook Heineken en Carlsberg. Alles is 24 uur per dag te krijgen, bij de buitenbars en binnen in het hotel. Ook de steigers boven de zee zijn schitterend aangelegd, met uiteraard ook een bar en daarboven een restaurant, bediening is overal top.

Gereisd met partner in juni 2015

pure verwennerij

berrykolk_1
30-4-2015

Jasmin Court was niet beschikbaar dus kwam touroperator met een alternatief; Merit Park, Ultra AI. Gelegen direkt aan zee, 7 km van Kyrenia maar met een dolmus a TL 3.- p.p. € 1.- goed te doen. Groot, redelijk goed onderhouden hotel met een uitstekende keuken. Het vriendelijke personeel staat overal voor je klaar aan het zwembad loopt o.a. Sevim een cypriotisch meisje zich het vuur uit de sloffen ! Grote kamer met jacuzzi ! Een deel van de tuin is afgesloten daar wordt volop gewerkt aan nieuwe terrassen en bars.

Gereisd met partner in april 2015

Top hotel

rastarichard
16-4-2015

Wij zijn er nu. Hadden jasmine court geboekt die bleek nog niet klaar te zijn. Dit hotel is werkelijk super. Echt alles is gratis. Echte merken worden geschonken. Geen spuit limonade of goedkope wiskey. Te bizar voor woorden. Handelen worden voor je neergelegd bij het zwembad. Uitzicht is waanzinnig. Bediening bij zwembad. Zodra je glas leeg is komen ze bijna direct vragen of je nieuw wil. 1 min puntje. Ze zijn hard bezig om voor 1 mei alles open te hebben. Een waar mierennest van werk lui. Net buiten het zwembad gedeelte. Per 1 mei is alles klaar. Wij zien het met de dag opknappen. Personeel doet echt alles om je het naar de zin te maken. Er is ook een mega groot casino in het hotel. Holland casino is er niets bij. Geen last van. In de buurt is idd niet veel. Maar busjes rijden af en aan naar het dorpje. Ze rijden links hier. En overal kan je gewoon met euro betalen. Lira is beter want dan ben je goedkoper uit. Wij zijn al in Veel Turkse hotels geweest. Maar deze is echt top.

Gereisd met partner in april 2015

Echt fantastisch

tmiedema
29-10-2013

Dit hotel munt echt uit door service, netheid, vriendelijkheid en kwaliteit van eten/drinken.

Gereisd met partner in september 2013

Geweldig Hotel

GP de Boer
29-9-2013

Hotel Meritpark(vh. Mercure Cyprus Casino) was in1 woord geweldig,de directe omgeving viel iets tegen, maar het resort maakte dat voor 100% goed! Met zijn schitterende tuinen, zwembaden, en in zee aangelegde zonneterrassen hoef je dit complex niet te verlaten. Het personeel was heel vriendelijk en niets was te veel, Toen wij uitcheckten om 12 uur werd ons gezegd dat wij van alle faciliteiten gebruik konden maken(eten,drinken,zwembad en ons opknappen voor wij weggingen om 19.00 uur) zonder hiervoor maar iets bij te betalen, de prijs/ kwaliteit was het voor150% waard. Het restaurant was in 1 woord geweldig,voor een ieder wat wils( de mensen die hier iets over te klagen hebben hoogmoedswaanzin)de kamer was prachtig,de handdoeken shampoo,doucegel en indien gewenst het beddengoed elke dag vervangen,voor kinderen is er genoeg te doen,een indoorspeelzaal, een speeltuin en ponyrijden,voor de tieners is er niet veel,maar voor ons 55 +was dit een geweldig hotel en kan hem iedereen aanraden

Gereisd met partner in augustus 2013

geweldig

annie
8-8-2013

goed mooi hotel met veel mogelijkheden .Goede service zowel overdag als in de avond. Vriendelijk personeel dat elk moment voor je klaar staat.

Hadden dit hotel niet geboekt maar ons hotel was overboekt en kregen van touroperator dit uitstekend hotel aan geboden waar we dankbaar zijn ,zo goed is dit hotel

Gereisd met partner in juli 2013

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merit Park in Karaoglanoglu (Aghios Georgios), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merit Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.