Hotel Merit Park *****

Review geschreven door Roy Jansen

Geweldig hotel

Roy Jansen,
23-6-2017

Geweldig hotel, zeer schoon,ruime kamers,zeer goede service,lekker eten,zeer goede koffiebar, buitenlandse dranken zijn ook inclusief.De ligging aan zee is mooi maar in de directe omgeving is niets te beleven.De dichtstbijzijnde plaats is Kyrenia(Girne in het Turks) met een mooie haven op 20 minuten afstand met een dolmus bus( 4 Turkse Lira pp).Een excursie naar Nicosia is aan te bevelen.Hier in deze hoofdstad kun je goed de gevolgen zien van de verdeling tussen het noorden(Turks) en zuiden(Grieks).Neem wel je paspoort of id kaart mee om de grens te kunnen passeren die dwars door de oude binnenstad loopt.

Gereisd met vrienden in juni 2017