Hotel Merit Park *****

Review geschreven door rastarichard

Top hotel

rastarichard,
16-4-2015

Wij zijn er nu. Hadden jasmine court geboekt die bleek nog niet klaar te zijn. Dit hotel is werkelijk super. Echt alles is gratis. Echte merken worden geschonken. Geen spuit limonade of goedkope wiskey. Te bizar voor woorden. Handelen worden voor je neergelegd bij het zwembad. Uitzicht is waanzinnig. Bediening bij zwembad. Zodra je glas leeg is komen ze bijna direct vragen of je nieuw wil. 1 min puntje. Ze zijn hard bezig om voor 1 mei alles open te hebben. Een waar mierennest van werk lui. Net buiten het zwembad gedeelte. Per 1 mei is alles klaar. Wij zien het met de dag opknappen. Personeel doet echt alles om je het naar de zin te maken. Er is ook een mega groot casino in het hotel. Holland casino is er niets bij. Geen last van. In de buurt is idd niet veel. Maar busjes rijden af en aan naar het dorpje. Ze rijden links hier. En overal kan je gewoon met euro betalen. Lira is beter want dan ben je goedkoper uit. Wij zijn al in Veel Turkse hotels geweest. Maar deze is echt top.

Gereisd met partner in april 2015