Hotel Merit Park

8,6

12 reacties Hotel Merit Park

restaurants

Nienke, 7-8-2012

Hoi, ik ga volgende week naar het mercure, en ik las dat er wel 8 verschillende restaurants waren. Vallen deze ook onder de ultra allinclusive? of alleen het open buffet en moet je dus betalen voor deze restaurants en of roomservice?

alvast bedankt voor de reactie

spa

marnewoei, 23-7-2012
Weet iemand waar je het beste een auto kan huren? En welke prijzen je betaald in de spa?

accomodatie fitnesszaal

FluppeMeirghaege, 21-6-2012

Kan er mij iemand iets meer vertellen over de fitnesszaal?...

Is er een fietstoestel aanwezig,type Technogym,met scherm waarop men bepaalde gegevens kan aflezen zijnde hartslag,cadans;power(wattage),verlopen tijd,calorieverbruik etc.?

Is het mogelijk om bij dit toestel eventueel een eigen programma in te geven?

Kan de zadelhoogte en de afstand tot het stuur zelf geregeld worden?

Graag een objectief en eerlijk antwoord...dit is voor mij van groot belang.

Is er eventueel een mogelijkheid om racefietsen te huren en zijn deze van een degelijke kwaliteit?

Een eigen fiets meenemen...is dit eventueel te overwegen en is dit wel betrouwbaar?...dwz komt deze wel op tijd toe en wel op de gewenste plaats?

Hopend op een snel en nauwkeurig antwoord

Grtz,Fluppe

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Merit Park voor je op een rij gezet:

Waterkoker//visum

Leny, 6-6-2012

Weet iemand ook of er een waterkoeling op de kamer is?

Je hebt toch geen visum nodig als je maar 1 week verblijft op dezelfde plek?

internet

john, 20-5-2012
is er wifi aanwezig

handdoekenservice

luc snoeys, 2-5-2012
Is er een gratis handdoekenservice voorzien in dit hotel? Mag je die dan dagelijks vervangen.
2 reacties

Hoe is de omgeving van Cyprus?

Marije, 9-4-2012

Hallo! Ik wil graag naar dit resort deze zomer maar ik ben nog nooit naar Cyprus geweest. Dus ik ben heel erg benieuwd, wat valt er allemaal te beleven? We zijn een jong stel en willen graag shoppen en uitgaan en restaurantjes opzoeken.. Kan dat in een nabije omgeving?

Ik hoor heel graag van jullie! Groetjes

animatie

nadine, 18-9-2011

Kan iemand mij vertellen hoe de animatie is in het hotel?Kan je volleyballen of petanque?Is er s'avonds iets te doen in hotel?heeft iemand tips voor uitstappen?je kan me ook rechtstreeks mailen

nadineb@scarlet.be,bedankt

1 reactie

wie weet info over uitstappen

nadine, 23-5-2011

Wij gaan eind oktober,weet iemand meer over uitstappen?Is het weer dan nog behoorlijk?

Kan je ook naar zuid cyprus met de auto?

1 reactie

Hoe gaat het met een visum

sandra, 5-2-2011

graag wil ik ook weten hoe het met het visum gaat en of ik met euro kan betalen(ook bij terras en winkels)

alvast bedankt voor het reageren,

Groetjes Sandra

2 reacties