Hotel Merit Park

102 reviews over Hotel Merit Park in het Nederlands

Geweldig hotel

Roy Jansen
23-6-2017

Geweldig hotel, zeer schoon,ruime kamers,zeer goede service,lekker eten,zeer goede koffiebar, buitenlandse dranken zijn ook inclusief.De ligging aan zee is mooi maar in de directe omgeving is niets te beleven.De dichtstbijzijnde plaats is Kyrenia(Girne in het Turks) met een mooie haven op 20 minuten afstand met een dolmus bus( 4 Turkse Lira pp).Een excursie naar Nicosia is aan te bevelen.Hier in deze hoofdstad kun je goed de gevolgen zien van de verdeling tussen het noorden(Turks) en zuiden(Grieks).Neem wel je paspoort of id kaart mee om de grens te kunnen passeren die dwars door de oude binnenstad loopt.

Goed en aan te bevelen hotelalles

Martin Geel
8-9-2016

Alles goed en netjes en prachtig uitzicht Enigste minpuntje rondom hotel niks te doen. Afhankelijk van excursies. Hotel geef ik na het bezoeken van diverse andere tophotels in turkije een dikke 8.

silvio
5-9-2016

Super accommodatie, fantastisch lekker eten en vriendelijke personeel.

Top hotel

Luciano
30-6-2016

Op dit moment nu bijna een week in dit hotel! Alles is top, service, kamers, buffet. Komen zelfs je drankjes aan het zwembad brengen. Echte merken drank, van coca cola tot Becks bier en van tia Maria tot Bombay gin. Hebben een eigen koffie bar, sport café, fitness ruimte. Mijn vriendin moet glutenvrij eten ook dit is geen probleem, zelfgemaakte broodjes, desserts etc.

Mensen die over dit hotel wat te klagen hebben moeten maar eens een afspraak maken met een dokter.

Super hotel

Bertina hartman
20-6-2016

Super hotel

Top service

Echt lekker eten

Vriendelijk personeel

Ruime kamers

Girne makkelijk met de dolmus

Bereiken 1 euro pp

Fantastisch hotel!

Roel
29-6-2015

Als assistent hotelmanager van een ander hotel kan ik dit hotel zeker aanbevelen! Hier een weekend verbleven en het is geweldig. Uitgebreide keuze in eten, allemaal vers bereid. Service is uitmuntend zowel in het restaurant als buiten rondom het zwembad. Tevens in het amfitheater serveren ze de drankjes. De show So Mexico was geweldig, van zeer professionele kwaliteit! Overal was het erg schoon, zelf in de toiletten rondom het zwembad. Excellente service, petje af! Zeker een aanrader en ik ga zeker nog terug deze maand!

Ferry
20-6-2015

Wat een geweldige service, kan geen minpunten over dit hotel bedenken. Alles is tot in de puntjes geregeld, alle echte merken sterke drank worden geschonken, ook Heineken en Carlsberg. Alles is 24 uur per dag te krijgen, bij de buitenbars en binnen in het hotel. Ook de steigers boven de zee zijn schitterend aangelegd, met uiteraard ook een bar en daarboven een restaurant, bediening is overal top.

pure verwennerij

berrykolk_1
30-4-2015

Jasmin Court was niet beschikbaar dus kwam touroperator met een alternatief; Merit Park, Ultra AI. Gelegen direkt aan zee, 7 km van Kyrenia maar met een dolmus a TL 3.- p.p. € 1.- goed te doen. Groot, redelijk goed onderhouden hotel met een uitstekende keuken. Het vriendelijke personeel staat overal voor je klaar aan het zwembad loopt o.a. Sevim een cypriotisch meisje zich het vuur uit de sloffen ! Grote kamer met jacuzzi ! Een deel van de tuin is afgesloten daar wordt volop gewerkt aan nieuwe terrassen en bars.

Top hotel

rastarichard
16-4-2015

Wij zijn er nu. Hadden jasmine court geboekt die bleek nog niet klaar te zijn. Dit hotel is werkelijk super. Echt alles is gratis. Echte merken worden geschonken. Geen spuit limonade of goedkope wiskey. Te bizar voor woorden. Handelen worden voor je neergelegd bij het zwembad. Uitzicht is waanzinnig. Bediening bij zwembad. Zodra je glas leeg is komen ze bijna direct vragen of je nieuw wil. 1 min puntje. Ze zijn hard bezig om voor 1 mei alles open te hebben. Een waar mierennest van werk lui. Net buiten het zwembad gedeelte. Per 1 mei is alles klaar. Wij zien het met de dag opknappen. Personeel doet echt alles om je het naar de zin te maken. Er is ook een mega groot casino in het hotel. Holland casino is er niets bij. Geen last van. In de buurt is idd niet veel. Maar busjes rijden af en aan naar het dorpje. Ze rijden links hier. En overal kan je gewoon met euro betalen. Lira is beter want dan ben je goedkoper uit. Wij zijn al in Veel Turkse hotels geweest. Maar deze is echt top.

Geweldig Hotel

Henk
23-10-2014

Prachtig hotel,heel mooie kamers,eten prima,kan er niets verkeerd over zeggen ,en ik ben geen makkelijke eter,zoveel keus.een overvloed aan desserts en fruit.personeel zeer vriendelijk en attent.Er is geen entertainment in de zin van bingo enz.maar een zangeres. begeleid door piano,heel gezellig.in de omgeving is niet echt wat te doen ,maar als je even bij wilt tanken is dit zeker een aanrader,wij komen zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merit Park in Karaoglanoglu (Aghios Georgios), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merit Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Merit Park scoort een 8.12 uit 10 op basis van 102 reviews.