Hotel Vouni (Vuni) Palace *****

Hotel Vouni (Vuni) Palace *****

HotelWeer vandaag20°4°
Hotel Vouni (Vuni) Palace
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Vouni (Vuni) Palace voor je op een rij gezet:

8 tips over Hotel Vouni (Vuni) Palace

Veronique, 30-8-2014

We deden uitstappen met Sidetours, geboekt toen we op bezoek waren in Kyrenia.

fbauernhofer@side-tour.com

We waren heel tevreden, een minibusje met airco voor ons alleen (gezin van 5 personen) en een persoonlijke gids, wel in het Engels. De gids is iemand van Oostenrijk die gehuwd is met een Cyriotische, ze wonen al 5 jaar in Cyprus, we hoorden heel veel over het leven in Cyprus, echt de moeite.

van Maren, 9-3-2014
Openbaar vervoer is erg leuk, tussen lokale bevolking. Auto huren praktisch rn goedkoop.
Van Geel, 22-8-2013

Wil je ook excursies ondernemen ga niet in juli of augustus. Dan is het veel te warm om van de excursie te genieten.

Er is bij Oscar hotel, 2minuten van vuni palace is een supermarkt aanwezig. Maar let op er is geen etenswaren van buitenaf toegestaan. Smokkelen dus!

petra, 3-6-2013
Er zijn diverse goede restauranten binnen 5 minuten looptijd EN er is een 24 uurs winkel net buiten het hotel. Excursies zijn erg duur en gezien de prijs niet echt de moeite waard. Kyrenia is 1,6 km lopen, wel gezellig. Zeker de kleine oude haven is erg mooi. Als je alleen een zon vakantie wilt, moet je op Cyprus zijn. Buiten het hotel is het dor en droog, en is iedere hoek van de straat bevuild met vuilnis. Het contrast van dure auto's en het vuile straatbeeld is groot.
Bernice, 6-10-2012
Met de taxi naar het kasteel Sint. Hillarion (voor €40,- brengt de taxi chauffeur je er heen, blijft daar een uur en brengt je weer terug) Boottour is een aanrader, de goedkoopste tour en de leukste. Famagusta tour en Karpaz tour geen aanrader. Te duur, weinig bijzondere bezienswaardigheden. Bij de Karpaz tour zit je uren in de bus, een uur op het strand, geen schildpadden, geen natuur. prijs/kwaliteit niet in verhouding.
Maarten Sjouke, 5-9-2012
Auto huren een aanrader, want excursies zijn erg duur en slecht hebben wij gehoord

Martha, 7-7-2012
Dus wees gewaarschuwd van de prijzen bij Vuni! Buiten hotel kun je voot 4 tl lekker drinken!
Arie de Rooij, 13-6-2012
Kyrenia, het haventje is een leuk uitstapje, pak het treintje of een betaalbare taxi om er te komen.