Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

56 Reviews over Vouni (Vuni) Palace

• 8Barman28-11-2017

Prima all inn, vriendelijk personeel

Good barman Nuwan, heerlijke cocktails, eten ruim voldoende en afwisselend. Mooi zwembad, ligstoelen en gratis handdoeken.

• 6George van Wissing04-10-2017

niets te doen hotel,eten saai en koud

laatste dag 11 uur uit kamer geen eten en drinken meer,18.00u pas opgehaald zonder touroperator begeleider(Hr. Alkodmani goede prater maar niet klant vriendelijk)Wij gaan hier nooit meer naar toe en ook niet meer met touroperator want de service gaat steeds verder achteruit.Heel jammer want wij gaan al jaren met vrienden regelmatig met touroperator op vakantie.

• 6P Hoppenbrouwers01-10-2017

Leuk voor 1 keer

Wij zijn hier de laatste WK van sep geweest. Ga hier heen voor het weer 30 graden, zwembad ( wel wat te koud) zee water, rust Ga er niet heen met het idee dat alles all-inclusive is..flesjes water betalen, na 24:00 ook alles betalen Dag van vertrek na 14:00 geen all-in meer dus zelf betalen Geen animatie weinig variatie bij eten maar wat er is was prima Veel katten die lopen langs de tafels bij het eten....maar gasten geven deze zelf ook te eten dus jah..

• 7Martien en Magda29-09-2017

Prima hotel met wat eigenaardigheden

Kamers goed Eten vooral vaak koud wel goed van smaak All inclusive zonder bandje waardoor je steeds je kamernummers op moest geven Laatste dag na de lunch geen recht meer hebben op eten of drinken

• 3Audreyke0328-09-2017

Nooit meer

Vakantie van 20-27/9/'17... zeer magere All-in formule, snacks tegen betaling, strandbar is a la carte en tegen betaling, geen animatie meer, moesten zelf met voorstellen komen, had weken op voorhand een rechtstreekse mail gestuurd dat ik chronisch pijn patiente ben en dus bepaalde matras eisen had, dit kwam in orde stuurden ze me terug, helaas op 7 dagen slechts 15u geslapen en kreupel van de pijn. Bedden waren been hard en kussens om nekpijn van te krijgen. Ook heb ik Chronisch vermoeidheid en had rustige kamers gevraagd, maar we lagen boven de generator dus ook hier niet aan vragen voldaan. De belofte was er wel. Water uit de douche was Elke dag eerst bruin dan pas helder, soms kon je niet eens je haar afspoelen omdat er te veel gasten te gelijk douchten, een Over populatie van katten en zwangere poezen Met ng kleine kittens, heb zelf Niets tegen katten maar de dieren zijn niet verzorgd Dringend sterilisatie proces starten. All-in buffet was elke dag een Bain Marie rijst, 1 met pasta, 1 met friet waar je niet eens kan op bijten, 2 met stoofvlees, 1 met groentjes... elke dag opnieuw... Het Casino van het hotel was pas toegelaten vanaf 25jaar, dis hadden we nergens zien staan dus 2 van onze gasten moesten op die avonden dat we naar t casino gingen een kijkje nemen buiten blijven of gaan slapen, ook werd er Volle bak gerookt binnen in het Casino... Onbegrijpelijk!!!!!!

• 6Sperrow16-09-2017

Vreemde All in nooit meer

De all in werkt opbonnen en bij uit uitschecken stond wel exstra op wat niet hebben gebruikt. Waardeloos Ibrahim die excursies verkoop via touroperator hij was niet telefonisch bereikbaar. Hij is amper op Hotel en gaat gelijk weer weg. Koud eten douche waar geen water stromend uit kwam. die niet doet airco was kapot om 0.30 kwam iemand die maken. Positief is goeie strandbedjes. Vriendelijk personeel. Kamers redelijk schoon. Je moet op Antalya 1.5 uur wachten heen en terug omdat je op Turkse gedeelte zit wat niet erkend is als van Turkey. Niemand gaat eruit. Als ik tip geef ga naar Grieks gedeelte van Cyprus Hotel .

• 5jong koppel14-09-2017

nooit meer

het hotel zelf was mooi van uitzicht mooie beelden wel goed om mooie fotos te maken maar dat is ook alles, het al inclusief gebeuren was matig zo moet je voor sommige dingen nog extra betalen zoals snack eten was zeer slecht geen gevarieerd eten altijd lamsvlees van slechte kwaliteit, kamers waren mooi maar dat was het ook harde bedden. personeel deden wel hun best maar tog werden we vaak uitgelachen bv mijn vriendin was een beetje verbrand in haar gezicht we wouden gwn info vragen over hoe we met taxi ergens konden gaan maar voor we de info kregen lachten ze haar uit zo van "but first what happend to yours face hahahah " maar egt met de intentie om uit te lachen en nog zo van die zaken. animatie was er niet ... bv er stond beach volley maar je moest zelf achter bal vragen en zelf mensen zoeken om mee te spelen.

het geen dat ze je beloven en het geen dat je krijgt een te groot verschil

ach ja .. al bij al goede vakantie maar dat was het ook..

• 8Gitta04-08-2017

Heerlijk hotel, schoon, vriendelijk personeel

Mooi goed verzorgd hotel maar ligt wel wat afgelegen. Direct aan zee en verspreid meer dan genoeg ligbedden. De drukte in het hotel merk je daardoor niet. In de omgeving is niet veel te doen en 's avonds in het hotel weinig vermaak. Drie keer per dag is er een gratis shuttle service naar het stadje Kyrenia.

• 4simone31-07-2017

snappen niet wat all in is

om te zien mooi schoon hotel, maar personeel spreekt slecht of geen engels. Niet alles is All in zoals een fles water moet je kopen. Het eten, weinig keuze en het was niet warm de friet was taai , hamburgers rauw, bijna iedere dag hetzelfde. De dag dat je aankomt is je all in nog niet geldig deze gaat de andere dag pas in en de laatste dag is je all in om 12 uur gelijk met het uitchecken afgelopen, dus je betaal voor 8 dagen en krijg 6,5 dagen. Ook moet je heel veel bonnetjes tekenen let er op dat er nullen onder staan want anders kan je mooi betalen.

• 8Anitra26-03-2017

Goede accomodatie voor groep of gezin

Het was een keurig complex en het eten was heel goed en gevarieerd. Ik las dat veel mensen problemen hadden met het all inclusive gebeuren, maar dat hebben wij niet zo ervaren. Je zei gewoon welk kamernummer je had en dan was het goed. Er is s'avonds geen vertier in het hotel, dus je moet jezelf kunnen vermaken. Er is wel een pub, maar wij waren meestal de enige die er waren. Het is heerlijk om overdag op de pier op een bedje te liggen met uitzicht op zee. Vanaf de pier kun je ook heel makkelijk met een trappetje het water in. Ik zou dit complex niet aanraden als je als stel op vakantie gaat. Dan is het gezelliger om elke avond in Kyrenia te eten. Maar met gezin of groep is het een aanrader.

Hotel Vouni (Vuni) Palace info

• TheaterBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)