Hotel TopSet

387 reviews over Hotel TopSet in het Nederlands

Beoordeling topset

Kooistra,
30-4-2017

Personeel, vriendelijk zolang je geen commentaar geeft.

Kamers, ruim genoeg oud qua inrichting en met gebreken. Wij hadden eerst een kamer waar de deuren niet van afgesloten konden worden. Na veel zeuren na 3 dagen een andere kamer waar haast geen water uit de douche kwam en ook nog koud was, dit probleem is nooit verholpen dus koud douchen.

Eten, zeer matig slappe half gebakken frites geen groente elke dag zure sla met vlees wat taai of droog was, dus half pension raad ik af.

Algemeen, lichten op het balkon moesten we uit doen in de avond mochten geen eten of drinken van buiten het hotel mee nemen hier werd op gelet. Anders werd het in beslag genomen. Slechte service bij zwembad als je wat drinken wou, duurde lang met de opmerking erbij heb het druk (er lagen gem 8 gasten). Prijs goedkoop hotel maar als je je niet wil ergeren tijdens je vakantie ga hier niet heen. Zelf ga ik daar nooit meer heen. Moeder en dochter

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Heerlijk én niet zeuren over de moskee!

Blaauw,
25-4-2017

In Noord-Cyprus wonen Turks-Cyprioten. Dat betekent dat het overgrote deel van de bevolking Islamitisch is en dat de moskee vijf keer per dag oproept voor gebed. Dus ook héél vroeg in de morgen. Direct naast Topset Hotel ligt een moskee. Er zijn hotelgasten die daarover klagen. Dat is respectloos in een land waar je als GAST verblijft. Eerlijk gezegd: deze klagers zouden zich moeten schamen!

Wil je geen moskee horen? Ga dan niet naar Noord-Cyprus en boek zeker geen verblijf bij Topset. Alleen je mist een schoon drie sterren hotel, met vriendelijke bediening, uitzicht op zee, een zwembad en een klein strandje, ruime kamers, goede bedden, een restaurant en bar. En ja, er is geen pindakaas en hagelslag bij het ontbijt.

Topset ligt 10 minuten lopen van een doorgaande weg. Sla daar rechtsaf en er is een supermarkt, loop verder door en probeer ook de patisserie die wat verder aan de overkant van de weg ligt. Naar Girne (Kyrenia)? Heel eenvoudig: stap in de dolmus en rijdt er voor minder dan een euro naar toe.

Gereisd met vrienden in april 2017

Een goed hotelvoor die prijs

Fam.Couvreur
8-1-2017

Familiekamers waren goed als je de prijs rekent die je ervoor betaald.

Zwembad goed en schoon, te weinig ligstoelen, die zoals Nederlanders altijd doen bezetten met hun handdoek om geloof ik 6 uur in de morgen.

Ontbijt sober maar goed genoeg

Niet echt kind vriendelijk, mocht niets aan eten en drinken het hotel mee in nemen, gelukkig er was een achter ingang.

Een betonnen strand iets verderop een goed strand,en een goed restaurant bij de supermarkt en in Girne zelf ook hele goede, voor het vervoer waren er busjes heel goedkoop.

En de taxi's naar Nicosia ook betaalbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Stip Reizen

Fijne vakantie gehad met prachtig uitzicht

Marianne
16-11-2016

Fijne vakantie gehad met stralend weer. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goede bedden , keurige schoonmaak, iets karige ontbijt.

Dolmus voor vervoer is fantastisch en voor een klein bedrag brengen ze je overal.

Tempo restaurant en supermarkt op 10 minuten lopen

Gereisd met partner in november 2016

Fijn kleinschalig hotel met prima ligging

André en Petra
27-9-2016

Kleinschalig hotel met heel vriendelijk personeel.

Mooie kamer met klein balkon en uitzicht over zee en tuin. Zitje en badkamer waren beneden. Slaapkamer boven.

Klein zandstranden.

Goede verbinding met dolmus naar Girne (Kyrenia) en verder naar Levkosa (Nicosia).

Gereisd met partner in september 2016

Nooit meer naar toe in de zomer

Richard en Ina van den Tol
10-9-2016

Kamer voldoende groot en schoon.

Centrale airco matig en werkte overdag niet. Heel slecht als het buiten 35 graden is!

Spullen die je koel wilt houden in de minibarkoelkast worden in beslag genomen, want verboden!

Omgeving armoedig en eetgelegenheden buiten hotel zeer beperkt.

Parasols aan het strandje veel te klein: geen beschutting tegen zon.

Kyrenia is wel een erg leuk stadje, maar ver van dit hotel.

De eigenaars hebben rare ideeën: een vrouwelijk personeelslid mocht geen bier drinken vanwege islam.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima hotel, vriendelijk personeel

Martijn
4-9-2016

Het is een prima hotel. De voorkant straalt dat niet uit, maar eenmaal binnen in de kamer en aan de achterkant van het hotel kun je echt genieten van hoe het er uitziet.

Gereisd met partner in augustus 2016

Top vakantie voor weinig geld

Patricia
2-9-2016

Top hotel voor de prijs die je betaald. Kamers zijn schoon, bedden liggen heerlijk. Personeel super vriendelijk. Wat gedateerde inrichting van het hotel, bedden op het strand en bij het zwembad zijn aan vervanging toe. Ontbijt was prima, inderdaad niet veel variatie maar voldoet prima met elke dag vers fruit. Lunch prima te doen in het hotel, avond eten kun je beter ergens anders doen.,genoeg restaurants in de directe omgeving. Met de dolmus ben je binnen een kwartier voor 3 lira in Girne. Boek geen excursie via de reisleiding maar regel dat lekker zelf. Wij hebben een boottocht geboekt in de haven van Girne bij six brothers, kostte 15,- pp ipv 30,- pp als je via reisleiding boekt. Verwacht geen Chersonisoss of Marbella als je naar Noord Cyprus/ omgeving Girne gaat maar er zijn genoeg leuke dingen te doen op relatief korte afstand. Wij gaan zeker terug maar dan in april of oktober, 40 graden was toch iets teveel van het goede ;)

Gereisd met vrienden in augustus 2016

kansloos

kokkie
16-8-2016

Bij aankomst een kamer 200 meter vanaf receptie en restaurant over trappetjes en hellingen sjouwen met je koffer , bij aankomst in de kamer spurten de muizen weg de aanwezige vingergroote kakkerlakken zijn volgens de touroperator normaal op het eiland , volgende dag wel een andere kamer gekregen , airco wel aanwezig maar enkele uren per dag , ontbijt elke dag hetzelfde , doet heel goedkoop aan.

Hotel eigenaar loop rond in een korte broek en blote bast , geen gezicht , geeft meermalen aan het personeel uitbranders in het bijzijn van gasten , norse negatieve vent wat de zoon des huises overneemt . De "oberkelner" doet erg z,n best om de gasten het naar de zin te maken , samen met twee andere medewerkers , regelmatig komt het management ( in korte broek/blote bast) deze mensen in het openbaar afblaffen en terechtwijzen. Exursie naar het oosten : olijf fabriek niet in werking , klooster dicht, te lang in de bus , bij aankomst geen eten in het hotel.

Hou je koffer op slot! , kansloos hotel , geen restaurant of winkel in de buurt volgende keer ander hotel.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

zeer geslaagd

Wietske
21-7-2016

Het attent zijn van het personeel. De vriendelijkheid en klantgericht. Het eten was goed. De inkoop is een verbeterpunt want geregeld was er geen keuzemogelijkheid meer. Maar dan nog deden ze er alles aan om je tot dienst te zijn. Daarnaast kan je in de directe omgeving ook terecht voor een heerlijk diner.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.