Hotel TopSet

21 reviews over Hotel TopSet in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Wendy,
1-10-2017

De ligging van het hotel was prima. Op loopafstand van de hoofdweg vanwaar je met het busje overal heen kon,Lokale bevolking erg vriendelijk en niet opdringerig wat je in sommige andere landen nog wel eens mee maakt. Ik kon als vrouw alleen zonder problemen rustig over straat lopen. Als je niet het plan hebt om de hele vakantie bij het hotel te blijven is het een prima plek om te verblijven. De kamers zijn schoon en netjes, zwembad en restaurant zien er prima uit. Er is alleen wel wat winst te behalen met het opknappen van het strandgedeelte. Het nodigt niet echt uit om te gaan liggen.Daarvoor zijn escape en ambiance een prima alternatief.Ontbijt wat sober maar prima te doen. Ik heb verder niet in het hotel gegeten. Je kan overal heel goed eten voor weinig geld. De baas is inderdaad niet echt een vriendelijke man maar ik heb daar zelf niet veel last van gehad omdat ik veel buiten de deur was. Ik heb echt een heerlijke vakantie gehad en vind noord Cyprus absoluut voor herhaling vatbaar!

Gereisd alleenreizend in september 2017

Heerlijk tot rust komen

Jacqueline,
6-9-2017

Als je op zoek bent naar rust en zon is het de perfecte locatie. Schone kamers, schoon zwembad, heerlijk eten. Je moet wel de sleutel inleveren bij de receptie als je je kamer schoongemaakt wil hebben. Het geluid van de moskee hoorde ik bijna niet. Heb je zin om erop uit te gaan ben je op loopafstand bij de dolmus waar je binnen een kwartier in Girne bent. Gezellig stadje en vooral de haven. Vanuit daar Kun je makkelijk verder. In het dorp zelf is niet veel te beleven, behalve de supermarkten.

Het strand is simpel maar echt prima! Tip, verder op nog geen 30 m Kun je op goede stranbedden liggen en heerlijk lunchen. Moet eerlijk zeggen ik zat daar nooit, lag echt prima bij het hotel en was echt schoon, geen glas wat verder op wel aanwezig was.

Iedereen koopt wat in de supermarkt. Ik ook wel enkele keren in het begin en had geen enkele problemen en ja wat kost het nou ook iets van de minibar te nuttigen. Als je al om die paar € tjes (week max € 8) zo moeilijk over doet . Je kan ook een fles wijn kopen bij het restaurant. Supermarkt om de hoek €2 goedkoper. Als je voor een fles wijn in de week voor die 2€ verschil moeilijk doet, denk ik blijf dan maar thuis, in Nederland ben je veel duurder uit.

Personeel in t restaurant rent de hele dag, maar drie koks incl chef kok en iedereen bleef maar vriendelijk en kwam je wensen na. Het eten is erg lekker, als je wil afvallen moet je niet hierheen komen.

Ik zat vaak avond laat nog met het personeel te kletsen in het genot van een Turkse koffie van het huis. Wat betreft de eigenaar, dat is idd een apart verhaal. Hij kraakt niet alleen zijn personeel af maar ook gasten. Hij gaat echt flink te keer als je je niet aan de regels houd. Regel 1. Verbod katten Te voeren. Regel 2. Geen eten en drinken van buiten af meenemen. Regel 3. Wat logisch is geen handdoek van kamer naar pool of strand. Ik had de neiging om met hem in gesprek te komen, want op deze manier jaagt hij echt al zijn goede personeel weg en ook de gasten die hierdoor niet meer komen. Op me laatste dag voorgenomen hem op aan te spreken. Helaas mislukt door zijn vriendelijk doen tegen mij en later geen tijd want dan had ik mijn vliegtuig zeker gemist.

Mijn negatieve min punt was als je laat vertrekt geen mogelijkheid had om te douchen ook wil je met meerdere gasten een kamer delen, mocht niet van de eigenaar. Door de lieve gasten in het hotel heeft iedereen een aanbod gekregen om bij hen te mogen douchen. Super lief maar das niet de bedoeling. Twee jaar geleden in hoogseizoen in Griekenland kreeg iedereen gratis de mogelijkheid om te gaan douchen voor vertrek wat na een dag strand , zonnecrème en zweten bij 40° erbij hoort voordat je in t vliegtuig stapt.

Ik kom hier zeker nog een keer terug want heb heerlijk genoten en helemaal ontspannen na een week.

Trouwens geen kakkerlak gezien.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

kansloos

kokkie
16-8-2016

Bij aankomst een kamer 200 meter vanaf receptie en restaurant over trappetjes en hellingen sjouwen met je koffer , bij aankomst in de kamer spurten de muizen weg de aanwezige vingergroote kakkerlakken zijn volgens de touroperator normaal op het eiland , volgende dag wel een andere kamer gekregen , airco wel aanwezig maar enkele uren per dag , ontbijt elke dag hetzelfde , doet heel goedkoop aan.

Hotel eigenaar loop rond in een korte broek en blote bast , geen gezicht , geeft meermalen aan het personeel uitbranders in het bijzijn van gasten , norse negatieve vent wat de zoon des huises overneemt . De "oberkelner" doet erg z,n best om de gasten het naar de zin te maken , samen met twee andere medewerkers , regelmatig komt het management ( in korte broek/blote bast) deze mensen in het openbaar afblaffen en terechtwijzen. Exursie naar het oosten : olijf fabriek niet in werking , klooster dicht, te lang in de bus , bij aankomst geen eten in het hotel.

Hou je koffer op slot! , kansloos hotel , geen restaurant of winkel in de buurt volgende keer ander hotel.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

zeer geslaagd

Wietske
21-7-2016

Het attent zijn van het personeel. De vriendelijkheid en klantgericht. Het eten was goed. De inkoop is een verbeterpunt want geregeld was er geen keuzemogelijkheid meer. Maar dan nog deden ze er alles aan om je tot dienst te zijn. Daarnaast kan je in de directe omgeving ook terecht voor een heerlijk diner.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

prima

arija
27-10-2014

Ik had een goede, ruime kamer met uitzicht op zee, groot balkon. Schoon en compleet. Service uitstekend, restaurant & eten goed. Wanneer ik de hele dag op stap was, was het goed 'thuiskomen' in het hotel. Locatie uitstekend. Service huurauto helemaal goed. Ja, ik ga nog eens terug.

Gereisd alleenreizend in maart 2013

Nooit meer

Dominique
7-8-2014

Personeel is erg aardig. Ligging is vreselijk, afgelegen en direct naast moskee. Strand mag geen naam hebben, klein en niet schoon. Het eten is ok, geen culinaire hoogstandjes maar wel lekker.

Gereisd alleenreizend in juli 2014

heel leuke vakantie doorgebracht

de rocker
16-10-2013

hotel Topset is een familiehotel, ik sliep in gebouw 4, dit is het nieuwste gebouw- heel mooie kamer met mooi terras met zeezicht

Het was een duplex kamer, boven een 2persoonsbed en beneden een 1persoons.Allemaal keurig in orde . Prijs/kwaliteit is dik in orde, je kan van zo een hotel geen 5 sterren verwachtingen hebben . Het ontbijt was niet uitgebreid, maar mits een kleine toeslag kon je alles bijvragen. De prijzen waren ook heel goedkoop en het eten dat ze klaar maken is lekker zonder meer Er waren hoofdzakelijk Nederlanders en Belgen, alles was heel rustig

Voldoende bedjes aan het zwembad en er is een stukje strand met ligbanken. Ik ga er zeker terug

Gereisd alleenreizend in september 2013

fantastische vakantie gehad in topset

moniek
9-10-2013

Mooi hotel met heel vriendelijke personeel

Je hoeft maar iets te vragen en ze vliegen voor je. Kamers zijn ruim en netjes de badkamer kan iets schoner maar voor t geld wat we hebben betaald hebben wij een super vakantie gehad en gaan zeker in april weer terug

Gereisd alleenreizend in september 2013

Goed hotel voor een goede prijs.

E Heus
5-10-2013

Goed hotel voor een goede prijs, met een fijn restaurant, behulpzaam personeel, die bijvoorbeeld op dinsdagavond bij de live muziek een feestje er van maken! Verwacht geen luxe, maar daar is de prijs ook niet naar.

Kakkerlakken

Paula
21-7-2013

Mijn 6 e x in het topset, mijn kamer liep van de grote kakkerlakken van 4,5 tot 5 cm groot,

In de nacht over je kussen

Het was vies en zo vies dat ik sanitair eerst met dettol heb schoongemaakt

Uit gescholden door personeel

Bedden kapot

Zwembad waar elke avond bakken met gloorpoeder in wordt gegooid, wat hier al lang uit de handel is

Eten vol met vliegen, al met al dit heb ik nog nooit meegemaakt in al die jaren dat ik hier kom

Vuilnis in een grote berg naast het hotel

Schandalig niet naar toe gaan om doodziek weer naar huis terug toegaan.

Dit eens maar nooit meer u bent dus gewaarschuwd

Gereisd alleenreizend in januari 2013

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.