Hotel TopSet

4 reviews over Hotel TopSet in het Nederlands

Vergane glorie, vreselijke eigenaar

E. Bal
3-7-2014

Met z'n 2en 8 dagen Topset: we hebben een fijne tijd gehad maar niet dankzij het hotel. Ik heb het dan met name over de eigenaar die als een soort dictator over z'n personeel en gasten regeert. Ik heb het nog over gasten maar dat zou eigenlijk "ondergeschikten" moeten zijn. Op de meest gekke plaatsen heeft de eigenaar een "prive tafel": plekje vooraan in het restaurant bij de TV of de beste tafel met uitzicht over de zee. Zodra je daar gaat zitten komt er snel een ober op je afgerend om te zeggen dat je daar niet mag zitten. Of zoals een donkere Nederlandse jongen meemaakte: "Move to the back of the restauant"!!! Dat kan je echt niet zeggen, die jongen was dan ook woedend toen de eigenaar dat zei. Zo zijn er in die 8 dagen nog een aantal akkefietjes met deze man geweest (het schoppen van een hond die a.g.v. die schop keihard jankte en daarna mank liep en voor heel het restaurant te horen was). Verder een fijne tijd gehad maar niet dankzij het hotel. Afrader!!!

Gereisd anders in juni 2014

Goed vertoeven in dit vakantieoortje!

vd spoel
13-6-2014

Hotel Topset heeft een hele mooie ligging aan het strand/ zee. Op het park zijn vele palmen en mooie bloemen/ tuinen met altijd de zee op de achtergond. Rondom het zwembad staan ook vele bomen en planten waar je heerlijk met je ligbedje tussen ligt. Het doet allemaal heel gezellig aan. De kamers zijn normaal en ruim zat. Je kunt met de dolmus naar Kyrenia voor 2,50 tl. Daar is een leuk haventje maar een 'shop'dorpje is het niet. De excursies die worden aangeboden kan je ook zelf ondernemen. Noord Cyprus is niet toeristisch.De mensen zijn wel heel vriendelijk. De prijs en kwaliteit van Top set is prima. Wil je meer luxe, dan moet je meer betalen en ergens anders heen gaan. Enige minpuntje vonden wij dat je geen eten mee naar binnen mag nemen uit de plaatselijke Tempo supermarkt. Een zakje chips op tafel en een wijntje erbij tijdens een spelletje Yatzee is wel zo gezellig maar je moet hun gewoonte hierin respecteren. Helaas heeft Top set zelf geen winkeltje om lekkers te kunnen kopen.

Gereisd anders in juni 2014

Prima prijs kwaliteit verhouding

hanneke
8-10-2013

Vriendelijk personeel, ruime kamers. Badkamer was niet op en top (veel kalk, beetje schimmel) maar wat wil je ook voor die prijs. We hebben heerlijk warm kunnen douchen, dat is het belangrijkste.

Iedere dag werd de kamer schoongemaakt en kreeg je, indien nodig, zuivere handdoeken. Een groot pluspunt.

Gereisd anders in januari 2013

Top!

Manon
10-6-2010

Afgelopen week zijn wij een weekje naar dit hotel geweest, was super! Het toerisme in het noorden is nog echt op gang aan het komen, dus in de nabije omgeving is (nog) niet echt veel te doen. Wel ben je binnen 10 minuten met een busje in het centrum van Girne (Kyrenia), daar is het al wat meer toeristisch. En een auto huren kan ook voor niet al te veel geld. Ik zou dit hotel niet aanraden voor kinderen, vanwege de ligging. Wel erg leuke excursies aangeboden door touroperator. En de hoofstad Lefkosa (Nicosia) is ook echt een aanrader. Over het hotel: de werknemers zijn onwijs aardig en behulpzaam, spreken goed Engels (voor Cypriotische begrippen). Erg schoon en alles is goed georganiseerd. Dus wat dat betreft zeker een aanrader! Ik heb een top week gehad en ga zeker een keer terug!

Gereisd anders in juni 2010

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.