Hotel TopSet

62 reviews over Hotel TopSet in het Nederlands

Prima hotel

M.E.,
13-11-2018

Prima hotel voor het aantal sterren. Goed eten, grote kamers. Wifi verbinding (alleen in bar en receptie) kon beter. Goede ligging, mooi uitzicht over zee vanaf bar/restaurant.

Geweldige vakantie gehad

M A Steeg,
4-10-2018

Gezellig hotel leuke uitstraling vriendelijk personeel

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gaan zeker nog een keer terug

Thea,
1-10-2018

Leuk hotel,vriendelijk personeel.Jammer dat t ontbijt zo saai was,maar gaan zeker nog eens terug.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer!!

Ellie,
18-7-2018

Het hotel is mooi en de ligging is mooi en centraal.

Jammer dat de AIRCO pas om negen uur s'avonds aan mag, en om 08:00 uur s'ochtends weer uit gaat. Uitslapen is er dus niet bij,want je zwemt je bed uit.

Douchen aan het eind van de dag heeft geen zin, want je werd toch weer nat van het zweet.

Daarbij waren is de douche erg GEVAARLIJK, nauwelijks te regelen.

Ook word je in de gaten gehouden of je geen eten of drinken van buiten het Hotel mee neemt naar binnen.

Het schoonmaken van het zwembad liet ook te wensen over, daarin tegen werden de toiletten van het zwembadwel goed bijgehouden.

Ontbijt was steeds hetzelfde geen afwisseling in roerei en gekookt ei elke dag gekookt en alleen sinaasappelschijfjes als fruit.

3e dag s'avonds nog steeds geen schoon beddengoed.

Geen mogelijkheid dat er dan nog actie word ondernomen door hotel personeel. Dit kon pas de volgende dag!

Ook geen informatiemap op de kamer met de nodige info over hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2018

heerlijk, noord cyprus heel verrassend

familie,
10-11-2017

Topset redelijk hotel. Kamer gedateerd maar dat is niet erg. Douchebak lekte bij ons en daardoor kwam er water voor het toilet. Je moet bij de receptie je sleutel afgeven en vragen of de kamer gedaan wordt anders komt er niemand, Dat vonden wij elke dag wel belangrijk vooral omdat het anders erg nat bleef en je het wc papier ook in een emmer moest gooien , niet zo fris om dat niet elke dag te verschonen. Voor de rest gemoedelijk en mooi uitzicht op de zee. Ontbijt stelt niets voor maar dat is voor een week niet erg, thuis eten wij ook niet uitgebreid. Wil je yoghurt dan moet je er naar vragen en tegen betaling is dat te verkrijgen. Vriendelijk personeel. Wij hebben de excursiereis gedaan en zijn daar erg tevreden over. De nederlands sprekende gidsen Marte en zijn vrouw waren vriendelijk en goed op de hoogte van alle bezienswaardigheden . Dit is zeker aan te bevelen.

Wij gaan zeker nog een keer terug naar Noord Cyprus.

Niet al het eten op de menukaart was aanwezig dat verschilde maar wat er was smaakte goed. Wij hebben logies en ontbijt geboekt en dat was maar goed ook het buffet s'avonds stelde niet veel voor en heb je er toch zin in was het altijd te bestellen.

Met de dolmus was je zo in Kyrenia 3,5 lira .

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Nooit meer

Jeroen,
22-10-2017

Slecht onderhouden hotel de ligging is wel mooi(aan het strand) helaas is het strand heel slecht onderhouden. Hotel is zeer gehorig en de gasten zijn voornamelijk 70plus, personeel is over het algemeen heel onvriendelijk op een paar uitzonderingen na, afrekenen voor eten of drinken kan niet gelijk maar pas de volgende dag. Gelukkig hadden we lekker weer dat maakte de vakantie goed, maar ik zou hier niet nog een keer na toe gaan

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Heerlijk én niet zeuren over de moskee!

Blaauw,
25-4-2017

In Noord-Cyprus wonen Turks-Cyprioten. Dat betekent dat het overgrote deel van de bevolking Islamitisch is en dat de moskee vijf keer per dag oproept voor gebed. Dus ook héél vroeg in de morgen. Direct naast Topset Hotel ligt een moskee. Er zijn hotelgasten die daarover klagen. Dat is respectloos in een land waar je als GAST verblijft. Eerlijk gezegd: deze klagers zouden zich moeten schamen!

Wil je geen moskee horen? Ga dan niet naar Noord-Cyprus en boek zeker geen verblijf bij Topset. Alleen je mist een schoon drie sterren hotel, met vriendelijke bediening, uitzicht op zee, een zwembad en een klein strandje, ruime kamers, goede bedden, een restaurant en bar. En ja, er is geen pindakaas en hagelslag bij het ontbijt.

Topset ligt 10 minuten lopen van een doorgaande weg. Sla daar rechtsaf en er is een supermarkt, loop verder door en probeer ook de patisserie die wat verder aan de overkant van de weg ligt. Naar Girne (Kyrenia)? Heel eenvoudig: stap in de dolmus en rijdt er voor minder dan een euro naar toe.

Gereisd met vrienden in april 2017

Top vakantie voor weinig geld

Patricia
2-9-2016

Top hotel voor de prijs die je betaald. Kamers zijn schoon, bedden liggen heerlijk. Personeel super vriendelijk. Wat gedateerde inrichting van het hotel, bedden op het strand en bij het zwembad zijn aan vervanging toe. Ontbijt was prima, inderdaad niet veel variatie maar voldoet prima met elke dag vers fruit. Lunch prima te doen in het hotel, avond eten kun je beter ergens anders doen.,genoeg restaurants in de directe omgeving. Met de dolmus ben je binnen een kwartier voor 3 lira in Girne. Boek geen excursie via de reisleiding maar regel dat lekker zelf. Wij hebben een boottocht geboekt in de haven van Girne bij six brothers, kostte 15,- pp ipv 30,- pp als je via reisleiding boekt. Verwacht geen Chersonisoss of Marbella als je naar Noord Cyprus/ omgeving Girne gaat maar er zijn genoeg leuke dingen te doen op relatief korte afstand. Wij gaan zeker terug maar dan in april of oktober, 40 graden was toch iets teveel van het goede ;)

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Een recensie waar je wat aan hebt:

Lennart
29-5-2015

Prima hotel, beetje bungalow-achtig. Hotelkamers prima en goede bedden. Verwacht geen 5-sterren hotel, bedenk wat je ervoor betaald. Zwembad heerlijk, schoon en goede temperatuur. Zee en strand bij hotel teleurstellend. Betonnen kust en geen sfeer. Eten in hotel matig, personeel zeer vriendelijk. Rustig gelegen, parkeermogelijkheden, weinig kinderen, weinig lawaai. Hotelcomplex omgeven door prachtige bloemen, planten en palmbomen.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Prima maar ik zou niet terug gaan

Marlou Poppelaars
17-8-2014

Topset is een prima hotel voor de prijs. Het is niet zo netjes als wij gewend zijn (lekkende douche, wc die nauwelijks doortrekt [TIP: toilet bij de receptie], maar een paar uur slecht werkende airco), maar het is een prima verblijfplek als je je kunt aanpassen. Het eten in het restaurant vonden wij heerlijk. Het zwembad is mooi maar druk. Het strand super dichtbij, maar klein en niet erg mooi en schoon. Je kunt er wel heerlijk zwemmen. De reden waarom ik niet terug zou gaan is de omgeving. Er zijn geen/nauwelijks andere restaurantjes in de buurt en ook voor een ander strand zul je de bus moeten pakken. Met de super hoge temperaturen zorgt dat ervoor dat je toch een beetje aan het hotel gekluisterd zit. Omdat ze in Cyprus links rijden was een huurauto voor ons geen optie. S avonds gingen wij wel af en toe naar Kyrenia met de dolmus, hier kun je leuk eten. Let verder op dat dit hotel in Noord Cyprus ligt, dit is onerkend behalve door Turkije; dus een tussenstop op Turkije is verplicht.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.