Hotel TopSet

Hotel aan zeeWeer vandaag20°3°
Hotel TopSet

31 reviews over Hotel TopSet in het Nederlands

Mooie tuin, ruime kamers maar erg verouderd

Monique,
26-8-2017

De opzet van het hotel is prima, kamers liggen in mooie tuin, zijn wel erg gedateerd en schimmel in de super kleine douche en op een stuk muur. Wij zijn van kamer gewisseld omdat er een airco stond uit het jaar kruik die meer decibel produceerde dan muziek op een festival. Ontbijt stelde niets voor en voor een blikje fris betaal je 1.75 euro. Meeste personeel wel aardig op 1 zeer chagrijnige ober na. Strand is klein met kiezels en oude bedjes. Zwembad klein maar schoon. Grappig detail is dat ze iedere dag de mini bar komen controleren op gebruik maar ook of je er geen eigen spullen in zet. Bijna iedereen ging Nasr de supermarkt voor blikjes en deed deze in de koelkast. 'S morgens eruit halen en in de kadt zetten en na 15:30 uur weer terug in de koelkast. Strand bij Escape Beach is super 2 lira pp met Dolmus en 25 lira entree, krijg je wel twee goede stradbedden met een super grote parasol. Noord cyprus zelf is een aanrader leuke mensen, heerlijk eten ( 5 personen hoofdgerecht, 2 drankjes pp voor nog geen 10 euro pp).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rustige.ligging

Isabel,
8-8-2017

Dit hotel is echt goed te doen ..niks gemerkt van tiran of iets ..prettig personeel...eten prima geen kakkerlak gezien ook

Ligt rustig verder ..de zee is heerlijk ook

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Beoordeling topset

Kooistra,
30-4-2017

Personeel, vriendelijk zolang je geen commentaar geeft.

Kamers, ruim genoeg oud qua inrichting en met gebreken. Wij hadden eerst een kamer waar de deuren niet van afgesloten konden worden. Na veel zeuren na 3 dagen een andere kamer waar haast geen water uit de douche kwam en ook nog koud was, dit probleem is nooit verholpen dus koud douchen.

Eten, zeer matig slappe half gebakken frites geen groente elke dag zure sla met vlees wat taai of droog was, dus half pension raad ik af.

Algemeen, lichten op het balkon moesten we uit doen in de avond mochten geen eten of drinken van buiten het hotel mee nemen hier werd op gelet. Anders werd het in beslag genomen. Slechte service bij zwembad als je wat drinken wou, duurde lang met de opmerking erbij heb het druk (er lagen gem 8 gasten). Prijs goedkoop hotel maar als je je niet wil ergeren tijdens je vakantie ga hier niet heen. Zelf ga ik daar nooit meer heen. Moeder en dochter

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Topper voor bodemprijs!

Carina Meijdam
3-6-2014

Wij (moeder+volwassen dochter) hadden een heerlijke week in Topset. Prachtige tuin vol bloemen en palmen, rustig zwembad, mooie kleinschalige appartementengebouwtjes, schitterend uitzicht, klein privéstrandje. Geen animatie, wel rust en vogels.

In de directe omgeving niet veel te doen.

Kamer: mooi ingericht, ruim, extra slaapkamer op vide, privé terrasje met prachtig uitzicht. (een bof, het was een vd mooiste kamers van het hotel)

Personeel: vriendelijk en behulpzaam, ze werken keihard maar er kan altijd wel een grapje en/of praatje af.

Restaurant/bar/terras/ontbijtzaal: gezellig, mooi uitzicht over zee.

Eten: heerlijk. Ontbijt: ruim voldoende, veel groenten, turkse kazen, verse kruiden. Eitje is gratis,itt eerdere berichten.

Zelf eten/drinken meenemen mag NIET. Logisch, uit de verkoop van eten/drinken moet het hotel zijn verdiensten halen(aan de lage reissom verdienen ze niks). Prijzen zijn schappelijk.

Nooit eerder zaten wij voor zo'n lage prijs in zo'n mooi hotel!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Topvakantie!

Marian
15-8-2013

Zeer tevreden over Topset. Mooie tuin en zeezicht. Rustige buurt. Vriendelijk personeel, met name in het restaurant. Uitgebreide menukaart, grote porties en smaakt allemaal prima! Ontbijtbuffet ruim voldoende met Turks brood, cake, Turkse kaas, worst, roomboter, jam, rauwkost, koffie, thee, water en sinaasappelsap. Ik begrijp alle kritiek hierover dus niet... Prijs/kwaliteit is helemaal in orde.

Kamers zijn heel ruim, traditioneel ingericht (verwacht geen uitgebreide, moderne luxe) maar wel gezellig. Goede bedden. Schoonmaak iedere dag, sanitair in orde, iets vaker een stofdoek zou mogen maar ach, je slaapt er alleen maar. Geen insect of kakkerlak gezien. Airco werkt alleen optimaal vanaf een uur of 21:00, maar is koel genoeg om te kunnen slapen. Met gesloten luiken en gordijnen dicht is de kamer overdag redelijk koel te houden. De kamers aan de tuin hebben een eigen terras en 's middags schaduw.

Het zwembad oogde leuk maar was voor ons te druk. Het strand was rustiger en koeler.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Het was leuk

Carola Biesterbos
15-7-2013

Het hotel viel ons wat tegen maar de kamers waren daarentegen geweldig.

Het eten , je moet er van houden. Het personeel is is erg vriendelijk en behulpzaam. Het meenemen van eten en drinken van buiten af is een probleem maar niet onmogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Ook nooit méér

martvanz
28-10-2012

Top set/Girne echt een aanfluiting en dan die zangeres/gastvrouw Lieneke een giller! De Baas één stuk chagrijn./dictator..Nee wij verkozen het vaak om bij de buren (blue sea Hotel)te gaan zitten/liggen en vooral te eten. Prachtig terras en échte live locale muziek daar en óók Vriendelijke cyprioten. In Top set waren de 'harde werkers' oa. schoonmaaksters, de obers en de mevrouw in de keuken (de pizzabakster) wél helemaal okéé!!! Inderdaad wij lezen in andere recenties ook het gedoe met de geboden en verboden!! Overal die gekke bordjes in het nederlands. Het toppunt was bij ons de tassencontrole bij binnenkomst ?(op mee-gebrachte drankjes en hapjes...stelletje gekken! Menigmaal dan ook aanvaringen gehad met het management en die twee domme receptie-meiden...Ook klopten de rekeningen vaak niet...Dit heeft ons doen besluiten om vrijwel aan het begin van de vakantie...helemaal te kappen met het Topset.-gedoe. Wij het hotel alleen gebruikten om te slapen. Nee Topset was voor ons Flopset!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

voor een keertje leuk

nel
4-10-2012

een leuk hotel voor een week . het ontbijt karig , maar voldoende . .

eten in t hotel best te doen. obers helemaal top. receptie redelijk . schoonmaak laat wel te wensen over, sleutel inleveren en ze doen de schoonmaak als ze je niet vergeten is een keertje gebeurd . met al die negatieve berichten valt t best mee . ja als je zelfs niets gebruikt in t hotel , doen ze misschien moeilijk maar wij hebben daar geen last van gehad.

de kamers zijn best groot, moet je alleen niet beneden zitten bij de hoofd ingang . jammer dat t strand niet zo mooi is, dat is trouwens nergens .

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Paradijsje op aarde

Ineke Burink
15-9-2012

Heerlijke vakantie gehad in het Topset hotel. De kamers waren geweldig, twee etages, goede bedden en schoon! Het uitzicht van de kamers was betoverend, Palmbomen, zee. Ook in en om het hotel was alles goed verzorgd. Prachtige tuin, mooi zwembad en het restaurant dat pal aan zee lag. 's Avonds dineren bij de ondergaande zon. Het ontbijt was goed, niet veel keuze maar altijd genoeg, op welk tijdstip je ook kwam. Vooral te maken gehad met het restaurant/ barpersoneel die ongelofelijk vriendelijk zijn en alles voor je doen. In het hoogseizoen twee keer per week een dansavond waarbij ook het personeel en de baas gezellig meedoet. Onze zoon was jarig in deze vakantie en ook hier heeft het personeel iets speciaals van gemaakt.

Het eten was goed en smakelijk en met zorg bereid. En ja je mocht geen eten van buitenaf meenemen. Dat zijn nu eenmaal de regels maar sommige Hollanders vinden het zelfs in de vakantie fijn om daar over te zeuren.

Het was een top vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

heel erg genoten

anja van de poll
13-9-2012

leuke mensen ontmoet personeel heel aardig baas ook naar ons toe niet na iedereen hij houd de touwtjes goed in handen wat ik begrijp moet beleid zijn gelachen met gezellig avond de baas ging ook de dans vloer op je mag absoluut geen eten naar de kamer meenemen water mag wel eten is goed maar je heb ook goedkoper in de buurt onbijt elke dag het zelfde maar is te doen wij hebben een top vakantie gehad mooie tuin en aan zee er om heen veel zwerfvuil mensen in de omgeving heel vriendelijk geen criminaliteit

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.