Hotel TopSet

Hotel aan zeeWeer vandaag18°4°
Hotel TopSet

252 reviews over Hotel TopSet in het Nederlands

Leuk, kleinschalig, mooi uitzicht, mooie tuin

Lia Matthaei,
11-11-2018

Ik ging naar deze bestemming voor het mooie weer op deze locatie eind oktober en zonder al te hoge verwachtigen van de accomodatie, daar de prijs zeer laag was, maar wat werd ik blij verrast.

Het kleinschalige hotel was super leuk.

Mooie, schone ruime kamers.

Gezellig en schoon zwembad met verzorgde tuin en gelegen aan zee.

Onbijt was iedere dag hetzelfde, maar prima en voldoende.

Ik heb 1 maal ala carte in het hotel gedineerd en dat was heerlijk en zeer laag aan de prijs, ooj de wijnen zijn er goed en betaalbaar.

Het personeel is vriendelijk en de afstand tusse n hotel en de wink e lstraat waar ook de Dolmus ridt, die je voor €1 naar Kyrenia stad of één of ander strand in de buurt brengt, is 5 minuten lopen.

Ik heb hier een hele fijne week gehad met iedere dag volop zon en ik zou het geen straf vinden om er weer eens heen te mogen.

TIP, Wanneer je plannen hebt om naar deze bestemming te gaan, boek dan LO en géén HP!!!!

Gereisd met partner in oktober 2017

super

chico,
15-9-2018

voor de 5e keer in topset super vakantie gehad,mooie schoone kamer als je de sleutel inleverd wordt hij direct schoongemaakt alleen strandje hoognodig opknap beurt nodig

Gereisd met partner in september 2018

Wat prijs aangaat goed hotel aanrader

Van Alphen,
22-8-2018

Wat prijs aangaat goed hotel hebben half pension genomen was goed wel eenvoudig aanrader alleen ontbijt nemen en in centrum eten erg goed als je je sleutel inleverde werd je kamer gewoon schoon gemaakt handdoeken op de grond gewoon schone waterdruk viel wel eens weg maar wat prijs aangaat gewoon goed

Gereisd met partner in augustus 2018

Best goed

Joëlle,
21-8-2018

Voor deze prijs is het echt een prima hotel! Veel mensen hebben negatieve revieuws geschreven maar voor deze prijs is het echt prima. Enige wat ons tegen valt is het ontbijt dit is wel echt heel karig. Maar verder; er zit een zwembad bij, het zit aan het strand. Voor 50cent pp zit je met een busje in de stad.

Gereisd met partner in augustus 2018

fantastisch

Margret en Siwoon Scheer,
28-7-2018

prachtige ruime kamer met uitzicht vanuit je balkon zwembad en de zee

lief en zorgzaam personeel

mooie tuin met palmbomen en bloemen erg genoten volgend jaar gaan we weer heen TOPPIE !

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit mee5

Dennis,
30-6-2018

Supermooie kamer en dat was ook het enige. Wat een drama dit hotel. Het gevoel dat je constant in de gaten word gehouden of je geen eten en drinken meesmokkelt vanaf buiten. Het hotel is ergens weggestopt in een buitenwijk. Het ontbijt is inderdaad waardeloos maar meer kun je ook niet verwachten voor deze prijs. 1 tip : voor het strand, ga naar Escape Beach Club voor een stranddag. Want het hotel lijkt wel een spookhotel, terwijl er best wat leuks van te maken is. Ga hier niet heen!

Gereisd met partner in juni 2018

Goede vakantie

Ruud,
29-12-2017

De kamers van het hotel zijn goed. Ietwat sober ingericht. Er ontbreekt een lekker zitje. Op de bovenverdieping een goed bed en genoeg kasruimte. Een leuk balkon waar je prima kunt zitten. In ons geval met uitzicht op het zwembad en de zee. Het hotel heeft wel een flink achterstallig onderhoud. Een leuk zwembad. Er zijn genoeg ligbedden. Je kunt er prima de dag doorbrengen. De achterkant van het hotel ligt aan zee. Daar is al jaren geen onderhoud meer gedaan. Het doet een beetje denken aan de DDR in de jaren zeventig.Het eten is prima en het personeel heel vriendelijk. Het grote minpunt is de eigenaar van het hotel. Een vreselijk onbeschofte onvriendelijk “hork”. Hij blaft het personeel in het openbaar af en is regelmatig zeer onvriendelijk en onbeschoft tegen de gasten !! Toch hebben we een prima vakantie gehad. Prijs en kwaliteit komen goed overeen. Bovendien prima weer in oktober. 25 - 30 graden.

Gereisd met partner in oktober 2017

Locatie is mooi!

Accomodatie was ooit een topaccomodatie maar heeft ontzettend veel achterstallig onderhoud.

Helaas is het management ook niet meer van de deze tijd..

Er wordt geredeneerd vanuit het hotel en niet vauit de klant, werkte prima 15-20 jaar geleden maar is niet meer van deze tijd!

ontbijt was oke, maar niet meer dan dat..

Eten was op zich goed, als het ook daadwerkelijk aanwezig is.. (Nu waren wij laat in het zeizoen, maar vind ik niet dat we om die reden niet van de kaart kunnen bestellen, maar alleen van een buffet gebruik konden maken).

Verder voldoende mogelijkheden voor excusies en is het openbaar vervoer prima te doen!

Gereisd met partner in november 2017

Waar voor je geld

Stefanie,
4-11-2017

Het hotel is idd verouderd, het ontbijt geeft idd geen 10 brood soorten en er is idd geen parelwit strand.

Maar kom op zeg. We zitten hier voor 250 pp incl vlucht. En voor dat geld is het prima.

Het personeel was gewoon aardig, ik sliep prima en heb een fijne vakantie gehad.

Met de dolmus kom je makkelijk overal voor een paar lira. Leuke restaurantjes in de buurt (via internet), nikosia was een leuk uitstapje en de jeep tour was ook super.

Is dit wat voor tieners of kleine kinderen, nee. Maar voor ondernemende stelletjes, een aanrader.

Gereisd met partner in november 2017

Dit was eens maar nooit meer.

Marjolein en Klaas,
7-10-2017

Goede ligging t.o.v Girne waar je makkelijk met de Dolmus naar toe kan in 15 minuten. Vanaf je balkon heb je een mooi zicht op de zee. De zee bij het hotel is goed om in te zwemmen maar het strand nodigt niet uit om er te gaan liggen: ongezellig, niet onderhouden. Tip: ga naar Oris Beach met de Dolmus, heerlijk strand en restaurant met bedden, schommelbank, loungeplekken en douches. Wat betreft hotel: wordt onvoldoende onderhouden, zowel het gebouw zelf als de kamers. De douche cellen zijn afgebladderd, vervuild en verroest. Let op: er zit geen lift in het hotel! Het ontbijt was beneden niveau: sneetjes stokbrood met weinig keuze aan beleg. Geen andere broodsoorten of crackers bijv.en iedere dag hetzelfde. Geen servicegerichtheid, niet klantvriendelijk personeel. Zodra je het restaurant binnenkomt, moet je meteen bestellen en wordt je het restaurant uit gekeken door het personeel. Hotel is niet geschikt en uitgerust voor kinderen.

Gereisd met partner in september 2017

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.