Hotel TopSet

Hotel aan zeeWeer vandaag19°7°
Hotel TopSet

94 tips over Hotel TopSet

Aad, 26-9-2017
Als je daar bent ga eens uit eten bij ambiance restaurant super goed en mooi en bij tempo kan je ook lekker eten kost echt geen drol in kyrenia centrum heb je dolmus 7 tl en je staat in nikosia echt super vakantie gehad in topset
Lennart, 29-5-2015
Winkel vlakbij. (wij hadden een auto, zelf excursies gedaan, zelf geregeld en veel leuker). Eten en drinken mag alleen in restaurant en minibar. Gewoon naar supermarkt gaan en rugtas volproppen en tussen bagage verstoppen. Links rijden!! Bij bezoek aan grieks-cyprus extra verzekering huurauto regelen. Wij huurden bij corenden voor 30 euro per dag. Benzine kost maar 1 euro p/l.
Johnnieboy, 18-11-2014

Achter/naast de supermarkt Tempo heb je een prima restaurant met dezelfde naam en eigenaar, die je een uitstekende maaltijd serveert voor een prima prijs.

Met de dolmus naar het centrum van Girne is vandaaruit Nikosia en Famagusta goed en goedkoop te bereiken. Ondanks de ergernis in het hotel een goede week gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor TopSet voor je op een rij gezet:

jan, 30-9-2014
Je kan er mooie plaatsen bezoeken maar doet het met de dolmus .let op met de taxi's . en betaal aan de dolmus bus gepast geld en betaal niet meer dan 6 Lira . Aanrader om te bezoeken Famagusta salamis .ook dit kan je doen met de dolmus voor de prijs van 19 lira
Ab Visscher , 23-9-2014
Huur een auto. In het dorp zelf is niets te doen; als je iets van het eiland wilt zien heb je die echt nodig. Zorg dat je bij de supermarkt vers fruit haalt, zodat je je schrale ontbijt met wat (gekochte) yoghurt of muesli kunt compenseren. Wel oppassen dat je 's ochtends geen spullen in je koelkast hebt staan: die wordt genadeloos leeggeroofd......
Michael Boortman, 10-9-2014
TIP 1 .In het restaurant gezellige muziek,overdag en in de avond, of een Turkse avond ! Misschien mag dat niet omdat er naast het hotel een moskee staat ??? Verder is er in de buurt op loop afstand niet veel te doen,anders met de dolmus of taxi. De reisleidster weet wel het een of ander te vinden ! en er zijn voldoende excursies te boeken.

Ruc, 1-9-2014
Een auto huren met een automaat. Prima te doen!
fam. Maas, 25-8-2014
Uit eten gaan scheelt je twee derde van de prijs t.o.v. het hotel. De Dolmus busjes zijn erg goedkoop en brengen je overal naar toe. Met een ander management en enkele aanpassingen op het gebied van hygiëne en kind/klant vriendelijkheid zou het een prima hotel zijn. Strand prima ligging wel erg onverzorgd.
Patrick & Marleen, 19-8-2014
Eten in de haven bij Canli Balik , naast de trap bij Habib. niet bij fish and steak(trap). Dit heet ook Canli Balik maar een andere kok!Wil je een boottocht maken, dan moet je deze vastleggen in de haven. Voor 18€ ga je met eten met een boot mee. Goed van service en kwaliteit.(Luna).
Marlou Poppelaars, 17-8-2014

TIP1: Neem 's avonds de dolmus naar Nicosia en ga met de taxi terug. Betaalbaar en je kunt de stad zelf verkennen in relatieve 'koelte'. Met zijn tweeen waren wij 84 tl kwijt (dolmus naar kyrenia 2x2,50; dolmus naar nicosia 2x4,50 [gaan tot een uur of half 7]; taxi 70tl).

TIP2: Vraag om een apart blaadje voor de douane stempel in plaats van deze in je paspoort te laten plaatsen; dit voorkomt problemen als je bijv. volgend jaar naar Griekenland wil. Landen op Ecran is volgens hun illegaal.

We hebben een aantal aanbieders voor TopSet voor je op een rij gezet: