Leuk, kleinschalig, mooi uitzicht, mooie tuin

Review geschreven door Lia Matthaei

Leuk, kleinschalig, mooi uitzicht, mooie tuin

Lia Matthaei,
11-11-2018

Ik ging naar deze bestemming voor het mooie weer op deze locatie eind oktober en zonder al te hoge verwachtigen van de accomodatie, daar de prijs zeer laag was, maar wat werd ik blij verrast.

Het kleinschalige hotel was super leuk.

Mooie, schone ruime kamers.

Gezellig en schoon zwembad met verzorgde tuin en gelegen aan zee.

Onbijt was iedere dag hetzelfde, maar prima en voldoende.

Ik heb 1 maal ala carte in het hotel gedineerd en dat was heerlijk en zeer laag aan de prijs, ooj de wijnen zijn er goed en betaalbaar.

Het personeel is vriendelijk en de afstand tusse n hotel en de wink e lstraat waar ook de Dolmus ridt, die je voor €1 naar Kyrenia stad of één of ander strand in de buurt brengt, is 5 minuten lopen.

Ik heb hier een hele fijne week gehad met iedere dag volop zon en ik zou het geen straf vinden om er weer eens heen te mogen.

TIP, Wanneer je plannen hebt om naar deze bestemming te gaan, boek dan LO en géén HP!!!!

Gereisd met partner in oktober 2017
Vorige reviewVorige