Hotel TopSet ***

Review geschreven door Ellie

Nooit meer!!

Ellie,
18-7-2018

Het hotel is mooi en de ligging is mooi en centraal.

Jammer dat de AIRCO pas om negen uur s'avonds aan mag, en om 08:00 uur s'ochtends weer uit gaat. Uitslapen is er dus niet bij,want je zwemt je bed uit.

Douchen aan het eind van de dag heeft geen zin, want je werd toch weer nat van het zweet.

Daarbij waren is de douche erg GEVAARLIJK, nauwelijks te regelen.

Ook word je in de gaten gehouden of je geen eten of drinken van buiten het Hotel mee neemt naar binnen.

Het schoonmaken van het zwembad liet ook te wensen over, daarin tegen werden de toiletten van het zwembadwel goed bijgehouden.

Ontbijt was steeds hetzelfde geen afwisseling in roerei en gekookt ei elke dag gekookt en alleen sinaasappelschijfjes als fruit.

3e dag s'avonds nog steeds geen schoon beddengoed.

Geen mogelijkheid dat er dan nog actie word ondernomen door hotel personeel. Dit kon pas de volgende dag!

Ook geen informatiemap op de kamer met de nodige info over hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2018