Hotel TopSet

Hotel TopSet

47 reacties Hotel TopSet

Cyprus

hramaker_1, 28-7-2016

We willen 18 september 2 week naar noord Cyprus .

Voor ons de eerste keer

Wie heeft er tips voor een betaalbare en goed hotel of apartement ?

Wat zijn de temperaturen in september ?

topset hotel

Femke, 21-1-2015

Hallo allemaal!

Ik en een vriendin ( we zijn beide 19 jaar) willen dit hotel gaan boeken voor begin juni. Nou staan er bij de recenties dat het hotel vies en zonde van je geld is. Ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn met dit hotel of dat we beter een ander hotel kunnen vinden?

Temperatuur November

Suus, 18-8-2014
Wij willen in November een week naar dit hotel. Weet iemand (uit ervaring) hoe het weer in November is?

We hebben een aantal aanbieders voor TopSet voor je op een rij gezet:

onderhoud

Asu, 29-7-2014
Is het hotel goed onderhouden? Hecht belang aan properheid? heb de beoordelingen net bekeken maar dateren van 2012. Is er iemand recent daar geweest? En zijn er restaurants rondom de hotel aanwezig? Is het daar duur?
0 reacties

kamers

Trudie, 29-5-2014
Weet iemand (de kamernummers) welke kamers uitzicht op zee hebben en hoe kun je van tevoren je kamerwens doorgeven bij het hotel

eten

willem, 7-3-2014

beste vakantiegangers

wij willen hierheen in Sep. nu is het hotel niet duur

kan iemand aangeven wat bv uit eten kost en wat kost n biertje ??

alvast dank

Excursies

Mariëtte, 25-9-2013

Hoi,

Wij gaan midden december naar Topset. Ik vroeg me alleen af wat voor excursies er allemaal te boeken zijn.

Bedankt voor je reactie!

Ontbijt

Maya, 14-8-2013

Lees verschillende keren dat het ontbijt vrij karig, maar dat goed is op te lossen dmv zelf meegenomen hagelslag of een pot pindakaas.

Mag je dat gewoon meenemen de ontbijtzaal in en samen met "hun" ontbijt opeten?

kakkerlakken en bedwantsen

Elianna, 25-7-2013
Hallo, Bij de laatste recensie las ik iets over kakkerlakken van 4,5 cm groot die s'nachts over je kussen lopen en bedwantsen in bed. Heeft iemand anders dit ook gesignaleerd? Ik ga met mijn dochter naar Topset en ze heeft dit gelezen en is nu doodsbang! Eigenlijk wil ze niet eens meer gaan!! En als er ongedierte zit, doet de eigenaar er dan iets aan? Groeten Elianna
14 reacties

visum 2013

kipmulder, 12-7-2013

Ik heb gelezen in vraag en antwoord uit 2012 dat en visum gratis is, voor noord cyprus ( kyrenia )

Is dat nu anno 2013 nog zo?? en hoe krijg ik dat visum?

Alvast hartelijk dank!

We hebben een aantal aanbieders voor TopSet voor je op een rij gezet: