Hotel The Ship Inn

Hotel The Ship Inn
8,3

9 tips over Hotel The Ship Inn

Gerwin, 7-9-2014
Uiteten bij dokme ET(schuin tegenover het hotel)
ivo, 12-8-2014
Excursies en boottochten in de haven boeken voor de helft van de prijs van touroperators. Het zijn dezelfde tochten. Voor weinig geld is het mogelijk een taxi te regelen via het hotel. Die heb je dan een hele dag ter beschikking om naar bezienswaardigheden te gaan.
Rob van Dam, 26-7-2014
Dichtsbijzijnde Dokme-et is non nonsense restaurant waar het goed eten is en de porties groot. Opgelet: vlees staat op het menu als prijs per kg vermeld, dus kleinere eters kunnen met 300 gr al voldoende hebben, gelet op de bijgeleverde royale salades

We hebben een aantal aanbieders voor The Ship Inn voor je op een rij gezet:

François, 23-7-2014

Cacao, op wandelafstand van het hotel.

Lekker eten, zeker de desserts.

Marian, 2-10-2013
Een taxi via de receptie bestellen is goedkoper. Wij hebben daardoor een geweldige service ervaren.
Steve Malfroidt, 10-9-2013
Doe de sunset tour met de Luna boot in Kyrenia: heel romantisch en heel goedkoop (18 euro/persoon). De trip duurt ongeveer 3 uur en je krijgt eten aan boord!

Jolien, 4-7-2013
Haven van Kyrenia is gezellig, van hieruit ook boottochten te maken. Excursie naar het Troodosgebergte is interessant en de steden Nicosia en Famagusta zijn ook een bezoek waard.
marieke , 22-6-2013
huur een auto en rij het eiland rond er is veel te zien
w.heitman, 1-5-2013
oude haven en kasteel kyrenia ,bellapais ,nicosia