Hotel The Ship Inn

15 reviews over Hotel The Ship Inn in het Nederlands

Twee perfecte accommodaties.

Bart van Geffen,
15-5-2018

Golden Beach en The Ship Inn zijn beiden van goede kwaliteit wat slapen en eten betreft. Golden Beach is veel groter maar wel goed er zijn ook winkels in het complex. We hebben geen negatieve zaken gehad alles was keurig geregeld.

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig centraal

Peter
30-6-2016

Een prima uitvalsbasis voor Noord Turks Cyprus. Met een overstapje in Kyrenia naar Nicosia (geen mandolines gehoord) voor enkele euros met de dolmusbus.

Een aanrader is de bustrip naar de wild donkeys! Een mooie gevulde dag met vanallesennogwa.

Ship Inn het hotel met huisjes is goed van eten T-bone en drinken Raki puur en het ontbijt is goed geregeld. Gezellig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg mooi aangelegde en onderhouden zwembad, tuin en terras. De piano wel ff stemmen.

Helaas was het van te voren niet te zien, maar richting zee is een militair terrein.

Een goed alternatief is met de dolmusbus naar Lapta, restaurantjes aan het zand en rotsen strand en lekker snorkelen achter de vissen aan.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Gewoon eenvoudig hotel

Gerwin
7-9-2014

Het is een prima verblijf met eenvoudige kamers.

Ontbijt is niet bijzonder en er wordt niet goed bijgevuld.

Het Hotel richt zich echt op de Engelse toerist.

Gereisd met partner in juli 2014

Is niet wat je denkt

sylvana
16-8-2014

Hotel beloofd halfpension in buffet vorm maar blijkt niets van waar te zijn, eten is wel goed maar erg eentonig je kunt kiezen uit 3 hoofdgerechten en alles is afgepast

Zwembad goed en heerlijk rustig goede uitgangspunt voor dagtripjes

Kamers redelijk maar verwacht geen overdreven schoonmaak!!! vaak kamers om 18.00 nog niet schoon!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Goed verzorgd hotel. Vooral oudere Engelse echtparen en, toen wij er waren, enkele luidruchtige Nederlanders. Rust, geen animatie of luide muziek en keurige kamers die dagelijks degelijk gepoetst worden. Jammer is de vreselijke gewoonte van de gasten om de handdoek neer te leggen op de ligbedden bij het zwembad in de vroege ochtend en dan pas laat in de middag naar je toegeëigende ligbed te komen. Ontbijt is eenvoudig en op de britse gasten gericht. Geen echte koffie. Diner is niets bijzonders. Halfpension nemen is goedkoop maar stelt niet veel voor. Voor weinig geld is het beter naar een van de nabij gelegen restaurants te gaan. Prima visrestaurant op 50 meter links en Cypriotisch restaurant op 50 meter rechts richting Girne.

Met de dolmus ben je voor weinig geld in het haventje, maar de afstand is ook goed te belopen. Hier zijn veel prima restaurants met een mooie ligging.

Gereisd met partner in augustus 2014

Klasse hotel!

Rob van Dam
26-7-2014

Schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd alleenreizend in juli 2014

Prima hotel

François
23-7-2014

Klein hotel, proper vriendelijk personeel.

Ontbijt, keuze genoeg. Het eten a la carte is lekker en niet echt duur.

Gezellige bar.

Gereisd met vrienden in april 2014

Hele mooie plek

Rutger
3-2-2014

The Shipp Inn is een erg mooie accommodatie. De omgeving is fantastisch en de ligging is uitstekend. Het beste aan deze accommodatie is de prijs/kwaliteit verhouding, de prijs is het zeer zeker waard. The Ship Inn heeft een eigen restaurant met goed eten, alleen was het wat te duur in vergelijking met het eten in de nabije faciliteiten. De kamers worden elke dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2013

Fantastisch hotel

Marian
2-10-2013

Mooi hotel.Schoon hotel. Vriendelijke mensen. Niets is teveel als je wat vraagt. Elke dag schone handdoeken. Het eten is goed, zowel het ontbijt als het avondeten. Niets te klagen.

Gereisd met partner in september 2013

Heel goed hotel in deze prijscategorie

Steve Malfroidt
10-9-2013

In deze prijscategorie (heel goedkoop) kan je met dit hotel niet missen. Eten is basic en de badkamer kan een update gebruiken, maar de kamers zijn heel proper, net als de rest van het hotel. Het zwembad wordt goed onderhouden.

Aangezien het vooral oudere gasten zijn die er verblijven, is het ook een heel rustig hotel. Het is centraal gelegen op slechts 2 kilometer van de bruisende havenstad Kyrenia, perfect bereikbaar met de Dolmus.

Gereisd met partner in januari 2013

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Ship Inn in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Ship Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.