Hotel Pia Bella

3 reviews over Hotel Pia Bella in het Nederlands

Heerlijk hotel

Henk Verhoeven
29-11-2016

Fijn hotel met uiterst vriendelijk personeel

Gereisd met partner in november 2016

Ruime schone en luxe kamer met goede bedden en balkon. Heerlijk en gevarieerd eten voor iedereen wat wils. Broodjes en pitabroodjes waren vers gebakken, veel vers fruit, heerlijke toetjes. Personeel kon niet genoeg voor je doen, super gewoon, we voelden ons echt verwend. Twee heerlijke zwembaden, ruim voorzien van zonnebedden en stoeltjes. Kwamen 's nachts om 1.30 aan en kregen nog een prima warme maaltijd, we vertrokken 's nachts om 3.30 en kregen koffie en ontbijt, super nog nooit ergens gehad. Manager kwam iedere dag vragen of alles naar wens was en of hij nog iets kon doen. We hebben een kleinkind dus gelet op reactie van personeel, superlief voor kinderen en voor de kleintjes werd bij het eten gelijk een kinderstoeltje aangedragen door het personeel. We hebben diverse excursies gedaan over het eiland, prachtige omgeving. Heerlijk in de zee gezwommen. We hebben nog nooit zo'n goede vakantie gehad. Genoten. We gaan zeker nog een keer.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima hotel.

Paul met familie.
26-7-2016

Het hotel en het personeel zijn fantastisch. Heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was in buffetvorm en dat was goed en gevarieerd, voor iedereen zit er wel wat lekkers tussen. De kamers zijn netjes, ruim en schoon. Het hotel heeft 2 mooie zwembaden met voldoende ligbedden, de badhanddoeken kun je zo bij de buiten-bar ophalen. En elke avond is er gezellige live muziek in de tuin. Al met al kan ik het hotel erg aanbevelen, het was een van de betere die wij ooit hebben gehad.

Natuurlijk zijn er ook minpuntjes, maar dat waren er niet veel.

De wifi heeft niet overal goed bereik. Wij zaten in gebouw 1 (van de 3 ) en als we geluk hadden dan deed de wifi het op ons balkon. Onze kinderen hadden een kamer in gebouw 3 waar de wifi zelfs binnen nog perfect werkte. En er mag gerookt worden op het terras tijdens het eten, erg vies. Dit kan echt niet meer in deze tijd, jammer...

En let op met deze Turkse kant van Cyprus ! Noord Cyprus is niet echt toeristisch en een heel stuk achtergebleven bij andere middellandse zee vakantielanden. Verwacht niet dat je hier een ruim toeristisch aanbod hebt. Maar zoek je rust, een paar oude kastelen en natuur, dan zit je hier wel goed. Huur een auto voor 30 euro per dag en ga erop uit, het eiland heeft mooie kusten. Het binnenland is meest kaal en droog. Let wel op dat hier links word gereden en de huurauto's het stuur rechts hebben, is wel even wennen in druk verkeer. Verder zijn er overal erg veel militaire kazernes waar je absoluut geen foto's van moet maken. Ze zijn daar erg streng in en weten je te vinden als je het wel doet. Wij hebben door zo'n geintje bijna een halve dag op het politiebureau gezeten, niet leuk.... De volgende keer zouden wij absoluut naar het Griekse zuiden van Cyprus gaan maar dat ligt niet aan het hotel !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Pia Bella voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pia Bella in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pia Bella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.