Hotel Oscar Resort

Hotel Oscar Resort
8,2

61 tips over Hotel Oscar Resort

Sido, 14-7-2015
Patina kebab is een restaurant dichtbij het hotel. Is ook van dezelfde eigenaar. Goed en goedkoop eten.
bert, 25-4-2015
wandel eens naar Bellepais en maak een wandeling in de bergen
bert, 21-4-2015
In de directe omgeving is niet veel te doen . Wandel eens naar Bella Pais en maak een wandeling door de bergen . Route verkrijgbaar bij de VVV . In Kyrenia is een mooie souvenirswinkel in de Round Tower . Ook hier leuke boekjes met routes

We hebben een aantal aanbieders voor Oscar Resort voor je op een rij gezet:

Jeroen Jansen, 19-9-2014
Boek je excursies buiten het hotel. Pin Turkse Lira's ter plekke (betaal je minder als met euro's) en neem het (gratis) treintje wat bij het hotel vertrekt als je naar de haven gaat.
Freddy, 16-9-2014
De gratis shuttel-bus (wat eigenlijk een treintje is) naar het centrum van Girne is meestal overvol en moet dikwijls twee maal rijden omdat niet iedereen mee kan. Beter zou een hogere frequentie zijn (rijdt nu slechts drie keer per dag). Als je in Girne wil gaan dineren kun je enkel met de gratis shuttel naar de stad maar niet meer terug! En van de domus-halte is het nog 600 meter lopen (wat wel in de hitte en met een persoon met 'krukken' geen meevaller is).
big guy, 11-9-2014

probeer naar plekken toe te gaan wat minder toeristisch is.. er zijn veel mooiere plekken dan door de reisorganisaties word gezegd.

Als je een auto wil huren doe dat niet bij oscar rent ze proberen je meer te laten betalen! en geven niet alle informatie die je nodig heb. bij de haven zitten diverse waar je voor minder geld een betere service heb .

Steffi van den Hanenberg, 13-8-2014

Bekijk deze youtube video om een sfeerimpressie van het Oscar hotel**** en de omgeving te zien: https://www.youtube.com/watch?v=a_KthQT6iP4

Verder is het echt aan te raden om een keer te gaan eten bij Kybele in Bellapais. Dit ligt boven op de berg met een prachtig uitzicht, een luxe restaurant, maar je betaald niet meer dan aan de haven. (15tl met de taxi vanaf het hotel)

Als laatste is het pizza&grill restaurant Manipeni een aanrader, 5 minuutjes lopen vanaf het hotel. Heerlijk en goedkoop.

Francis verhoeven, 24-7-2014

Het plaatje kyrenia de haven heel gezellig .Met name de shisha bar..

Erna, 28-6-2014

makkelijk te lopen naar de haven, de supermarkt de pinautomaten

overal heel lekker eten voor weinig geld,

Ludo van Bergen, 13-6-2014
Betaal in Turkse Lira's das een stuk goedkoper. Kijk met oversteken eerst naar rechts want op het eiland is links verkeer.

We hebben een aantal aanbieders voor Oscar Resort voor je op een rij gezet: