33 vragen over Hotel Oscar Resort

• JJ, 11-03-2017

drinken?

Is het mogelijk om drinken te kopen in de supermarkt en mee te nemen naar de kamer en zwembad (in een tas zodat je er niet al te veel mee te koop loopt)? Want als ik de hele dag drinken moet kopen bij de bar gaat dit wel aantikken.

Ria, 24-04-2017

Hallo, wij doen dit wel, dichtbij het hotel Is een kleine supermarkt . Drinken in het hotel is verschrikkelijk duur, Nederlandse prijzen .

• Ria, 09-03-2017

Verloopstekker

Heb je in het hotel een verloopstekker nodig of is er gewoon 220 volt

• Wendy , 27-11-2016

Kinderen

Is dit resort leuk voor (kleine) kinderen? Wat is er o.a te doen voor de kids, en zijn er ook (veel) Nederlanders te vinden hier?

• pedro, 24-11-2016

duur op restaurant

hoe liggen de prijzen in de restaurantejes/cafes in de buurt?

We hebben een aantal aanbieders voor Oscar Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    D-reizen
    Stip Reizen
    Stip Reizen

• ivonne2000, 24-08-2016

oktober en wat meer vragen

Wij willen dit hotel gaan boeken maar heb wat vraagjes.

Wat is de dag en avond temp begin oktober iemand die er geweest is .

is er dan nog animatie

als je zonder zeezicht boekt wat zijn dan de beste kamers

kun je gemakkelijk kamer aanhouden bij late vlucht en wat betaal je

kun je voor avondbuffet tickets kopen en weet iemand de prijs

zijn er Ned tv kanalen?

• peet, 18-08-2014

mini bar

ga begin september voor 8 dagen naar dit hotel..nu begrijp ik dat ik geen spullen mag meenemen uit de supermarkt in de buurt Dus als we `s avonds een biertje willen moet dat uit de mini bar komen..wie kan mij vertellen wat de kosten daarvan ongeveer zijn?

paula, 24-08-2014

Geen idee. We namen spullen van buiten/ uit de supermarkt mee, zoals vele anderen. Niemand zei er iets van. Geen gebruik gemaakt van de minibar

• Shauni, 09-07-2014

Wie weet

Wie weet wat het voordeligst is om mee te betalen in noord cyprus, met euro of lira En kan je deze dan het best omwisselen in cyprus of op de luchthaven? Groetjes

123456789101112131415, 28-07-2014

Het voordeligst is om te betalen met de Lira, deze kan je uit de automaten pinnen. Ook kan je gewoon met je nederlandse pinpas in de meeste winkels betalen, dan betaal je wel in Liras maar verrekend je bank het, hier worden geen extra kosten voor gerekend.

• erna, 23-05-2014

wifi / markt

Is er gratis wifi in het hotel en op de kamer?

en is er een kleding markt in de buurt wij gaan 16 juni heen

Ludo van Bergen, 13-06-2014

Wifi kost 8 euro per week

• Will, 19-05-2014

Supermarkt

Hoi wij gaan 9 juni naar Oscar, weey iemand of er in de buurt een supermarkt ligt

Ludo van Bergen, 13-06-2014

binnen 200 meter

• Peter, 01-04-2014

All inclusive

Is het mogelijk om all inclusive ter plaatse erbij te boeken

Sambo, 22-05-2014

Of is het zo dat als je minimum 4x eet je voor €10 per keer onbeperkt kan eten? Voor ons zou het alleen om middag eten gaan gr

Wil, 06-04-2014

Hallo Peter ik ben er van 24-03-2014 t/m 31-03-2014 geweest als je minimaal 4 keer in het hotel eet kost je dat 10 euro per persoon dan kan je onbeperkt eten pakken dat is wel zonder drankjes. Maar je kan ook buiten de deur eten er zitten genoeg tentjes in de buurt van het hotel en is ook niet duur. mvg.

Sambo, 22-05-2014

Beste will, Wij hebben hp geboekt in dit hotel, maar voor €10pp kan je dus smiddags ook een week eten in het hotel? En wat kost n cola ongeveer? Groetjes