Hotel Onar Holiday Village

1 review over Hotel Onar Holiday Village in het Nederlands

vriendelijk en goed hotel

pabegras
28-7-2013

Dit hotel ligt boven op een berg met als uitzicht de stad Girne. hotel is schoon, netjes en vriendelijk personeel. goede kamers. Ontbijt zeer goed. Zwembad elke ochtend schoongemaakt en water gecontroleerd. Het uitzicht over de stad is prachtig en doordat t op een berg ligt iets koeler dan de stad. Met de taxi 5 minuten naar de haven alwaar je gezellig kunt eten. Gemoedelijke mensen (niet zoals in Turkije) niet opdringerig in winkels. Een leuk eiland om excursies te doen.

Gereisd met partner in Mon Jun 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Onar Holiday Village in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Onar Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.