Hotel Lapida

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag21°8°
Hotel Lapida

2 reviews over Hotel Lapida in het Nederlands

Erg goede service en vriendelijkheid!

Anouk Tönissen
27-8-2013

eerste indruk: een mooi, rustig hotel en ontzettend vriendelijk personeel. Het is een echt familie hotel en de bazin zie je dagelijks en maakt altijd een praatje met je. Ook kookt ze voor je als je dat wilt en heb je problemen dan helpt ze je meteen. (Denk aan de weg kwijt zijn, pleeg een belletje en je wordt opgehaald) Minpunt vond ik zelf de ligging. Strand kan je lopen maar dat is zeker 15-20 minuten in de hitte. Het stadje Kyrenia is minimaal een halfuur met de Dolmus. Strand is ook berekbaar met Dolmus. Beide zijn erg goedkoop (Strand 0,75 euro en Kyrenia 1 euro ongeveer, p.p) Bij het hotel bellen ze het busje voor je en deze is binnen 20 minuten aanwezig. Kamers zijn netjes, bedden dagelijks opgemaakt. Hotel heeft een 'antieke' uitstraling en is schoon. Zwembad in goede staat en genoeg bedjes.

Gereisd met partner in augustus 2013

Hartverwarmend, uitstekend hotel.

Hermien
14-7-2013

Lapida Hotel in Lapta - Kyrenia is een gezellig, kleinschalig familiehotel. Het is een heerlijke plek om rust te vinden in de prachtige tuin bij het zwembad. Het hotel is rustig gelegen op zo

Gereisd alleenreizend in juni 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lapida in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lapida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.