Hotel Korineum Golf & Country Club

We hebben een aantal aanbieders voor Korineum Golf & Country Club voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Korineum Golf & Country Club in het Nederlands

Dit hôtel is ideaal als je een weekje lekker eruit wil en ook wilt golfen. Zonder golfen is het er te rustig in de zomermaanden te minste toen wij er waren. Hele mooie golfbaan maar zeker ook geen gemakkelijke en veel klimwerk maar zeker uitdagend. Prachtige grote hotelkamers met schitterende luxe badkamer. Heel vriendelijk personeel die uiterst hun best doen al moet je je wel de service niet vergelijken met ons niveau. Het eten was erg goed, maar omdat het zo rustig was hadden wij geen buffet ontbijt, behalve in het weekend, maar gewoon a la carte ontbijt en avondeten. Wat ze maakten was erg lekker maar de keus was wel beperkt Zwembad is klein maar prima, maar strand was zeker meer de moeite waard met een leuke beachbar erbij waar je ook lekker drinken en eten kon krijgen. Kortom voor een weekje prima vertoeven maar dan heb je het ook gezien. In het weekend is het meestal erg druk met weddings wel leuk om te zien allemaal. 1 keer in de week ook buffet op de green met live muziek.

Gereisd met partner in Wed Jul 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandGras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant, Handdoeken(service), Autoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Dokter, Fietsverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Korineum Golf & Country Club in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Korineum Golf & Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.