Hotel Cratos Premium

45 reviews over Hotel Cratos Premium in het Nederlands

Management kan beter.

Luc
9-7-2012

Zoals in andere beoordelingen gelezen weinig animatie 's avonds en all in wordt hier niet verstaan als in andere hotels.

Bar aan zwembad en strand reeds gesloten om 18u.

All in wordt niet verstaan zoals wij verstaan minibar en bars buiten niet alles all in.

Tijden maaltijden lopen meestal twee man tussen drie rijen tafels constant op en neer en regelmatig ook de manager, is dan drie man voor drie rijen tafels en wijzen de obers bijna constant op dingen die ze moeten uitvoeren afruimen water aanvullen enz.

als ze iets hebben opgemerkt volgen ze de obers of ze het wel uitvoeren.

Het gezegde als de baas er niet is gaat het beter zou hier goed passen, het moet niet altijd zo strikt om een vlotte service te geven.

Die obers lopen er gestresseerd bij.

Gids van touropreator zij wisselkantoren op vijf minuten lopen van hotel wij stapten goed door en hebben half uur gestapt.

Super

Christophe en Annelies
8-7-2012

Prachtig hotel, mooie en verzorgde kamers, lekker eten, beleefd personeel (ook al was hun Engels niet optimaal, ze hielpen waar het moest) Kortom een supervakantie! Begrijp hier sommige mensen hun slechte commentaren niet, want als je dit niet goed vindt, kan je nergens meer gaan!

Prachtig hotel

Etienne
28-6-2012

Zeer mooi hotel. Bij aankomst om 21.30 nog zeer uitgebreid buffet voor Blauwe Vogel-klanten. Ruime zeer propere en goed onderhouden kamers. 's Morgens zeer uitgebreid ontbijtbuffet, 's middags en 's avonds uitgebreid en gevarieerd buffet. Zeer vriendelijk personeel dat zijn best deed Engels of Duits te spreken. Je moet niet verwachten dat iemand die beperkt naar school geweest is perfect Engels spreekt, maar het is sympatiek dat men zowel bij aanvang van de maaltijd als bij het einde 'enjoy your meal' krijgt.

Voor sommige touroperator klanten is er zelfs een halve daguiststap naar Kyrenia en Bellapais inbegrepen. In de all-in formule is wel geen capuchino en warme chocomelk inbegrepen.

De laatste avond kregen wij een aperitief en taart aangeboden.

We hebben een aantal aanbieders voor Cratos Premium voor je op een rij gezet:

Cratos is een groot hotel maar vooral voor Turken en dit zeker in het weekend. Dan zijn er geen zetels vrij want al vroeg bezet. De hostess was niet goed op de hoogte van reizen die niet veel inhielden. Het hotel ligt in een buurt waar niks is te zien. Het personeel verstaat je alleen als zij willen. Het eten was gevarieerd en lekker. De kamers waren prima in orde, uitgenomen de badkamer waar de beugel los zat, gevaarlijk voor oudere mensen. En All In liet te wensen over, weinig te krijgen of betalen.

Aanrader

Freddy Heyndrickx
27-6-2012

Ik begrijp de,meestal nederlandse,negatieve kritiek niet.Prachtig hotel,zeer goede keuken,vlotte bediening en afruiming van de schotels.De voorziene drankjes waren gratis te verkrijgen in de voorziene bars,om dit te weten moet je natuurlijk uw documenten lezen.Als er een negatief punt is dat ik wil vermelden,is dat er mag gerookt worden (als een Turk)in het restaurant

Zalig hotel voor weekje rust & strand

Hugueville Robert
26-6-2012

Al bij de eerste indruk is het woord overweldigend op zijn plaats. Alles is er netjes / verzorgd. Kamers lekker ruim met alle luxe en comfort. De gemeenschappelijke ruimtes zijn overvloedig aanwezig. Vele gezellige hoekjes - ook buiten. Ga zeker eens op het dakterras genieten van de vele loungezetels. Zalige plek ! De keuken was bijzonder lekker & verzorgd. Er is een groot zwembad, met voldoende ligzetels. Het Cratoshotel ligt in het turkse gedeelte, wat maakt dat het personeel bijzonder weinig engels machtig is. De hostess Hetty stond in voor onze verwelkoming in het nederlands. De vriendelijke staff was behulpzaam, maar je moet het ze soms tot drie keer toe vragen...

Leuke strandvakantie

Arlette Donckers
19-6-2012

Hotel Cratos Premium Resort is een groots opgezet hotel dat bulkt van de luxe. Imposante receptie. Personeel was vriendelijk, maar het engels niet machtig. Dit gaf aanleiding tot wrevel bij andere gasten, die enkel nederlands konden. Ontbijtbuffet was van het meest uitgebreide dat we al zijn tegengekomen. Echt een royale brunch ! Lunch en diner waren van een hoge kwaliteit. Allemaal zeer lekker. Het weer was ronduit zalig, zodat we elke keer de lunch buiten konden nuttigen. Kamers waren erg modern & netjes onderhouden. Zalig zwembad. Voor een week puur genieten was dit de ideale strandvakantie.

Nooit meer

Marie-Paule Temmerman
16-6-2012

Uiterlijk zeer luxueus, mooi en proper hotel.Bediening bestaat meestal uit leerjongens die geen Engels begrijpen en die tussen voorgerecht en hoofdgerecht de tafel al afruimen!Wij kregen kamer zonder terras en dit in een 5* hotel! Geen andere kamer mogelijk, want alles "volzet", wat niet klopte. Geen animatie, geen muziek in de bar 's avonds maar wel zeer luide muziek 's nachts van de "disco" aan het strandje, soms tot na 3u de slaap niet kunnen vatten door het lawaai!Hostess van touroperator wist niets en kon niets doen, behalve dan excursies verkopen, die niet denderend waren.Zeer beperkte all in, veel keuze van eten, doch steeds hetzelfde en geen ijsje als dessert. Wel lekkere taarten.Turkse toeristen kregen inderdaad voorrang.Geen informatie in het Engels over activiteiten in hotel, ook niet van de hostess.Strand stelt niets voor, wordt ingenomen door een groot podium.Geen wandelingen mogelijk, tenzij langs drukke weg.Gelukkig waren wij er maar voor 1 week.De zon maakte veel goed.

Teleurstellende ervaring

Lode en Marijke
14-6-2012

Vonden kamers en eten van goede kwaliteit. A la carte restaurants gesloten. Prioriteiten hotel liggen bij het casino, groepsmeetings, dan de Turken en dan de toeristen. Aanbod animatie volgens catalogi niet bestaande: geen tennisveld, beachvolley, animatie, live music. Coor overige all-in formulie zeer karig. Alle cocktails te betalen aan min. 10 euro. Hostess van touroperator wist niets en trachtte alleen uitstappen te verkopen. Disco 's avonds afgehuurd door de groepen bedrijven, 's avonds slechts één bar open op terras voor all-in, doch zonder enige muziek of sfeer. Het reeds kleine strand wordt opgesplitst door megapodium, zodat er van strandliggen geen sprake is. In principe moet touroperator aanbieden wat er is, en geen beloftes maken die niet haalbaar zijn.

Casino hotel zonder ambiance, sport of aniamtie

Lode Vaqn Regemortel
14-6-2012

Vonden kamers en eten van goede kwaliteit. A la carte restaurants gesloten. Prioriteiten hotel liggen bij het casino, groepsmeetings, dan de Turken en dan de toeristen. Aanbod animatie volgens catalogi niet bestaande: geen tennisveld, beachvolley, animatie, live music. Coor overige all-in formulie zeer karig. Alle cocktails te betalen aan min. 10 euro. Hostess van touroperator wist niets en trachte alleen uitstappen te verkopen. Disco 's avonds afgehuurd door de groepen bedrijven, 's avonds slechts één bar open op terras voor all-in, doch zonder enige muziek of sfeer. Het reeds kleine strand wordt opgesplitst door megapodium, zodat er van strandliggen geen sprake is. In principe moet de touroperator aanbieden wat er is, en geen beloftes maken die niet haalbaar zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Cratos Premium voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cratos Premium in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cratos Premium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.