Hotel Cratos Premium

Hotel Cratos Premium
7,8

14 tips over Hotel Cratos Premium

vanhoof guido, 23-10-2013
excursies op eiland zijn mooi maar duur/ excursie naar Nicosia kan je perfect met een taxi doen
Jacky, 26-6-2013
Met openbaar vervoer kan je makkelijk en goedkoop naar het stadje (Girne/Kyrenia) en naar Nicosia. Beter en vooral goedkoper dan met de touroperators mee te gaan.
brigittaremue, 2-11-2012
Als je naar Girne wilt gaan neem een dolbusje , stopplaats voor het hotel voor 2,5TL .Veel goedkoper dan een taxi die 20TL vragen !In het toerisme bureau aan de oude haven kan men een stadsplaneke krijgen met allle bezienswaardigheden .

We hebben een aantal aanbieders voor Cratos Premium voor je op een rij gezet:

filip, 3-10-2012
tip dit is eerder een zaken hotel dan toristisch hotel.
Yolande , 26-9-2012
Vraag een kamer bij het zwembad, dan heb je er een terras bij.
MAIK, 5-9-2012

Let op: het gebruik van consumpties op de kamer (bureautje) incl. de minibar: deze zijn allemaal te betalen (ook de flesjes water)!!!

Kijk goed na wàt begrepen is in de inclusive want de garçons schrijven graag bonnetjes! (zolang geen bonnetje getekend = ook niets te betalen).

Luc, 9-7-2012
Jongere manager met nieuwere visie zou op zijn plaats zijn.
Christophe en Annelies, 8-7-2012
niet echt geschikt voor kinderen, wel een kinderbadje en crèche maar zo goed als geen animatie
Lode en Marijke, 14-6-2012

Vraag bevestiging van kamer met terras.

Laat al je sportspullen thuis, niets te beleven.

Met wat basisinfo kan je uitsppen beter op zelf plannen met dolmus en dgl.

a van de Reijt, 30-5-2012

Het is wel leuk om een dag naar Nicosia tegaan met de Taxi voor 40 tl.

het oude gedeelte is de moeite waard om te bezichtigen en leuk te winkelen in grieks cyprus vriendelijke mensen en erg behulpzaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Cratos Premium voor je op een rij gezet: