Hotel Cratos Premium

45 reviews over Hotel Cratos Premium in het Nederlands

Misschien ooit

Jaap boszhard
6-10-2017

Mooi hotel, goede service alleen strand stelde niet veel voor en geen geweldige omgeving

service aan de receptie is ronduit schandalig !!!

vanhoof guido
23-10-2013

prachtig hotel, zeer goede keuken met veel variatie / toch wel 1 zeer duidelijk minpunt : de service aan de receptie is ronduit nooit gezien / je wordt gewoonweg straal genegeerd / men reageert niet op uw vraag/ men behandelt je als een stukje vod/ complete waanzin en echt waar : dit hebben we nog nooit of te nimmer meegemaakt/ aan het onthaal van Cratos staan echt een hoopje ellendige sukkels / de all-inn formule is wat de bars betreft zeer beperkt

Een luxe hotel met mooie ,. Prima eten en drinken

telcioglu , mustafa , gurkan
20-10-2013

hotel bovengemiddeld,goed ontbijt lunch en diner, niets op aan te merken,met kindvriendelijkheid geen ervaring want die waren er op dat moment niet.

D-reizen

We werden onaardig behandeld bij het inchecken.

Er was nog maar 1 bar bij het strand all-inclusive. De eerste keer dat ik in Cratos was waren vrijwel alle bars incl de zwembadbar gratis. De tweede keer in april 2013 waren er al minder bars all-inclusive, en nu in september nog maar 1!

Halve hotel was ziek. In de toiletten en wasbakken lag continu braaksel. Als je naar het toilet ging hoorde je 9 van de 10 keer iemand op 1 van de andere toiletten overgeven. Van mijn 8 familieleden zijn er 4 ziek geworden (braken, diarree, hoge koorts)

-we kwamen op dag 1 midden in de nacht aan en kregen toen geen eten/drinken aangeboden. De laatste dag vlogen we pas om 23:55 en weigerde de obers om ons avondeten te geven

-4 personen lagen ziek op bed. We moesten 12 uur uitchecken maar de vlucht ging pas om 23;55 uur. De receptie zei dat we tot 19:00 de kamer mochten houden. Achteraf bleek dat we daar nog eens 300 TL/115 euro voor konden betalen.

Dit is niet all-inclusive en de 750 euro pp niet waard!

Prachtig Hotel

TC
26-8-2013

Cratos Premium Hotel is een prachtig hotel met propere kamers en zeer vriendelijke bediening. De all-in formule die de reisoperatoren aanbieden is echter misleidend. Deze bevat: wijn, bier, lokale wodka/whisky/gin, frisdrank en water tussen 10u en 0u, slechts aan 2 van de 6 bars. Hierin zitten geen snacks maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt met de lange openingstijden van het restaurant. Een nadeel is dat je voor op het Private Island en de Jungle Club te zitten (mooiste plaatsen van het hotel) moet worden bijbetaald (ondanks all-in ). Plaatsen aan zwembad en strand zijn weliswaar gratis en er is ruimschoots voldoende plaats. Een ander nadeel is de mindere informatie die touroperator bood. Het casino is bijvoorbeeld +25 jaar waardoor we toch een paar keer hebben moeten discussiëren om binnen te mogen. In de omgeving van het hotel is er niet veel te beleven, enkel Kyrenia is makkelijk te bereiken (bus). Samengevat hebben wij echter wel een zeer goede en mooie (rust)vakantie gehad.

Schijn bedriegt

Mark van der heijden
26-7-2013

Cratos is een mooi hotel met mooie en schone kamers, maar schijn bedriegt.

Bediening is ongeinteresseerd, vaak zelfs onbeschoft, Turkse medemensen genieten duidelijk van een voorkeursbehandeling, management is niet bereid mee te denken, te helpen of iets op te lossen en dan de all-inclusive;

Overal in het hotel moet je maar afwachten of je bestelling inclusief is of dat je er voor mag betalen, dat laatste is overigens meestal het geval.

Het hotel geeft de indruk op het punt van omvallen te staan en proberen overal een slaatje uit te slaan. Ook de restaurants waar je tegen betaling kunt eten, zijn een stuk duurder dan buiten het hotel.

Een absolute no-go!!!

geen all in hotel

ikke
3-7-2013

wij zij juist terug van een weekje Cratos premium geboekt met een touroperator.

het hotel is zeer mooi ,de kamers proper . het personeel is vriendelijk .

volgens het reisbureau hadden we een zeer uitgebreide All in, nu wat betreft het eten was alles dik in orde maar ons drinken kregen we maar aan 1 bar aan het strand we kregen niets aan het zwembad! naar lang aandringen hebben we 1 bar binnen bijgekregen

dit hotel zou niet mogen verkocht worden als all in !!!

ik heb meerdere keren een mail gestuurd naar de touroperator maar deze lachte ons probleem weg en ze waren ook heel grof op een gegeven moment belden we en kreeg ik te horen dat we het hotel 400 euro minder hadden betaald dan bij de andere touroperators en dat we te veel eisend waren

de all in gasten worden in dit hotel scheef bekeken

we waren met een groep van 82 personen , en de meeste hebben er hetzelfde gedacht over als ik

Mooi hotel

Jacky
26-6-2013

In de directe omgeving van het hotel is niets te zien.

Klein aangelegd maar mooi privé zandstrand.

Prachtig zwembad met alle faciliteiten voor een 5* hotel.

Inchecken verliep niet al te vlot.

Restaurant personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Keuken is van prima kwaliteit met een overvloed (te veel) aan keuze.

Kamer met zeezicht was OK en werd iedere dag schoongemaakt, propere handdoeken, zeepjes, shampoo enz...

Een nadeel is dat als je kamer dichtbij het strand ligt je last (nachtlawaai) kan hebben van de talrijke feestjes, bruiloften, enz...

Heel goed, maar geen 5 sterren!

H en Ch
17-6-2013

Prijs/kwaliteit een aanrader (hebben €700/1 week betaald pp)

Lekker eten (jammer dat velen véél meer nemen dan ze op krijgen)

Propere en moderne kamers

Vriendelijk personeel

Roken op terras waar men eet is toegestaan

Indrukwekkend mooi huwelijksfeest o/h strand = veel lawaai tot 4u 's morgens

Luide muziek rond zwembad

Mooi hotel maar nooit meer.

hy_1
18-5-2013

Dit hotel is een zaken hotel, als gewone reiziger ben je maar opvulling voor de lege kamers, alle aandacht gaat naar de Turks-Cyprioten die daar komen voor zaken en het casino. Rijkdom en macht is de uitstraling van dit hotel. Best wel duur als je geen all-in hebt, een frisdrank kost er 4 euro (blik Cola). Bij de ingang moet je zelfs door een scanner. Buiten het hotel is er niets. De beloofde all-in door reisorganisatie is fake, je hebt enkel van 10 uur tot 24 uur koffie, thee, frisdrank enz maar totaal geen snacks. Animatie is er niet in dit hotel, alles draait om geld, dit is duidelijk merkbaar aan de ingang, wagens als Jaguar, RR, verlengde Hummers, Range Roovers en ga zo maar door. Met het busje 6 km. verder naar de stad moet je geluk hebben dat ze niet door de prairie rijden want dat is bij sommige een ware beproeving.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cratos Premium in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cratos Premium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.