Hotel Bellapais Monastery Village

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag37°19°
Hotel Bellapais Monastery Village

We hebben een aantal aanbieders voor Bellapais Monastery Village voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Bellapais Monastery Village in het Nederlands

Super hotel, maar omgeving viel tegen

Ilona
30-7-2017

Super hotel! Mooie en schone kamers. Airco werkt super en badkamer is schoon. Zwembad prima en genoeg bedjes en parasols. Ontbijt a la carte, genoeg keus en heerlijk eten. Ook diner is een aanrader. Met zonsondergang genieten van een heerlijk diner. Eten is echt van kwaliteit en er is genoeg keus. Personeel aardig en helpen je overal bij. Service super.

Hotel ligt op een heuvel. Zeker half uur lopen naar "stad". Heen gaat prima, maar terug... Een aanrader is om een auto te huren. Stad goed te bereiken, haven, hoofdstad en strand (Escape Beach is erg mooi).

Toeristische attracties vielen erg tegen. Alles flink vervallen en weinig te beleven. Ook in Kyrenia geen bruisend leven. Haven is leuk, maar voor 1 avondje. Daarna heb je het wel gezien. Nicosia erg vervallen en ook weinig te zien. 1 dagje meer dan genoeg!

Hotel dus super, echt een aanrader maar wel als je voor zon/zee/relaxen gaat want verder is er weinig te beleven.

Geweldig hotel!

D. Van Unen
3-7-2017

Geweldig hotel! Super personeel, vooral mustafa van de receptie, niks is te gek! Heerlijk zwembad en heerlijk eten. Wij waren er 8 dagen en het was super! Geen standaard hotel maar leuke appartementen.

Fantastisch!!

Annemarie
28-9-2016

Hotel is goed verzorgd, netjes en schoon. Service is uitstekend, niets is teveel. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Schitterende omgeving en locatie gelegen in het vijf vinger gebergte. Uitzicht op Girne (Kyrenia) en de helder blauwe zee én de bergen van Turkije bij goed weer op zee. Prima hotel restaurant, super heerlijk eten. A la carte is simpel gehouden en dat hebben wij als erg prettig ervaren. Geen "over the top" luxe, maar gewoon luxe, rust en genieten.Kamers zijn kleine bungalows (gerenoveerd, zijn daar ook nog mee bezig) en erg mooi en comfortabel. Goede bedden. Kamer service is ook prima in orde. Wij hadden een speciaal verzoek voor de kamer op de aankomstdag. Dat was geen probleem en onze kamer had bij aankomst een mooi, extra romantisch tintje. Super gaaf!! Dagelijkse shuttlebus service naar Girne, m.u.v. de zondag. Taxi nodig? Geen probleem, de receptioniste regelt het voor je. Wij zijn er 8 dagen geweest en hebben elke dag genoten van, in en om dit hotel!

Vakanties.nl

Goed hotel! Slechte ligging.

Ramon
8-9-2016

Hotell is netjes, schoon, ruime kamers. Beneden de badkamer, zithoek en terras, op de vide het bed. Airco werkt goed. Het hotel bestaat uit allerlei gebouwtjes waardoor het aanvoelt als een klein dorpje op een helling. Hou er rekening mee dat er veel trappen en schuine hellingen zijn.

Het restaurant is goed. Staat voor iedereen iets op de kaart. Personeel is vriendelijk (op één vieze ober na die kus gebaren maakt en je te lang aanraakt). Receptie is behulpzaam en helpt je bij alles waar nodig.

Zwembad is niet groot, ruim genoeg om wat baantjes te trekken. Groot voordeel: niemand had de behoefte om om 6 uur zijn handdoek weg te leggen. Genoeg bedjes en ruimte!

De tuinen en paden van het hotel zijn groen en veel bloemen, wordt dagelijks verzorgd.

Het enige nadeel, en reden voor een maar eenmalig bezoek, is de ligging. Je kunt niets te voet doen. Het ligt ver weg van alles op een stijle helling. In het dorpje Kyrenia is weinig te beleven en je bent hier binnen twee uur uitgekeken.

Geweldig hotel

Amy
11-8-2016

Sfeervol hotel met gezellige kamers. Personeel is top. Iedereen van het hotel zijn lieve vriendelijke mensen. A la carte ontbijt met genoeg keuze en super vers. Het eten avonds is zeer goed en uitgebreid. 1 avond in de week gezellige live muziek. Als je een relaxte leuke vakantie wil hebben moet je hier zeker zijn.

Fijne plek om te zijn, zeer gastvrij.

Ton van Kattenbroek
25-7-2016

Sfeervol hotel, gastvrij, uitgebreid ontbijt met veel keuze, ruime kamer met goed bed, airco, goed en goedkoop eten, prachtig terras met mooi uitzicht. Wel even lopen naar het dichtstbijzijnde dorpje. Maar de taxi rijdt graag en is niet duur. Veel service, mensen zijn niet opdringerig en erg vriendelijk. Het is ook maar je jezelf opstelt en wat je norm is. Wij hebben er in ieder geval een topvakantie gehad!

Heerlijk rustig, matig niveau

Emmy
8-6-2016

Positief: rustige ligging, fijn zwembad en terras, prima kamer met goede schoonmaak.

Minder positief: Ziet er oud en een beetje afgebladderd uit, deels nors personeel, karig ontbijt (jus uit pak in plaats van vers, nescafé in plaats van goede koffie), wifi werkt slecht.

Dit hotel is zeker een fijne plek voor de rustzoeker. Op het zonneterras bij het zwembad kun je heerlijk bijkomen. Het uitzicht over de kustlijn is prachtig. Zowel Kyrenia als het plaatsje Bellapais zijn best een eindje lopen (halfuur omhoog/omlaag), een huurauto is daarom geen overbodige luxe. Het hotel biedt 3x per dag een gratis shuttle naar Kyrenia.

Lekker geslapen in een verrassend goed bed. Verder is het allemaal wat gedateerd. Het oogt alsof het wel een opknapbeurt kan gebruiken. Op gevoel zou ik zeggen "met heel veel moeite 3 sterren, op de grens van 2". Als je van wat meer comfort houdt en goede kwaliteit van eten, is dit niet de beste optie.

rondreis

annemie_maes
26-3-2015

prachtig landschap, zeer goed hotel, vriendelijk personeel

Geweldige vakantie gehad!

Marianne Schuijs
25-10-2014

Het hotel is heel leuk gebouwd, we hadden een mooie kamer met veel bergruimte vooral de kast in de badkamer is zeer handig. Boven op het terras heerlijk gedineerd. Bij het hotel is het zeer rustig. We hadden vanaf ons balkon een prachtig uitzicht op Kyrenia. Vanaf het hotel kon je naar boven wandelen om bij een mooi klooster te komen,ook leuke restaurantjes en souvenirs winkeltjes! Vanaf het hotel zijn we ook een paar keer naar Kyrenia wezen lopen (uurtje). 3 keer per dag rijd er een busje, maar een taxi is ook niet duur! Kyrenia zelf daar bruist het van gezelligheid,veel terrasjes en restaurants! Het kasteel is ook zeker de moeite waard om te bezoeken, boven heb je dan een prachtig uitzicht! Een heel goed restaurant is als je de haven binnen komt "de six brothers" hier kan je heel goed eten!

Het personeel van het hotel is zeer klantvriendelijk, je wordt als gast echt in de watten gelegd, ze houden wel van humor! Wij hadden echt een band met het personeel.

Goed voor een weekje rust !

Jimmy Witvrouwen
24-9-2014

Het hotel is wat gedateerd, dat zie je aan het meubilair, de kamers, etc. Maar ergens geeft dit ook wel een charmante uitstraling. En bovendien wordt alles goed proper gehouden. Elke dag nieuwe handdoeken, om de 2 dagen schone lakens. Eten in het restaurant is top. Receptie doet ook niet moeilijk als je ergens anders (er zijn vele goede restaurantjes in Kyrenia) wenst te gaan eten. Ze bellen gelijk naar het restaurant om voor jou te reserveren. Personeel is uitermate vriendelijk. Als we dan toch een puntje van kritiek mogen geven : het à la carte ontbijt vonden wij niet zo ons ding en na een week ben je er wel heel erg op uitgekeken. De prijzen van het restaurant en de drank liggen ook wel iets hoger dan in andere gelegenheden. Wens je een rustige vakantie zonder al te veel luxe, zit je hier zeker goed !

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellapais Monastery Village in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellapais Monastery Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.