Hotel Altinkaya

Hotel Altinkaya
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Altinkaya voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon

5 reviews over Hotel Altinkaya in het Nederlands

Onverwacht verast

Renee
4-7-2017

De foto's op de website geven niet een reeel beeld weer. Het vele malen mooier. We zijn aanenaam verast hoe mooi en schoon het hotel is. Personeel is vriendelijk. Er gaat dagelijks een 4x pd busje naar kyrenia (5min) lopend is dit 25-30 min Ook dagelijks een busje naar t strand, beide busjes zijn gratis. Genoeg plek bij het zwembad. Wij hadden geen kleine hotelkamer, maar een met een vide waarin het slaapgedeelte boven was. Wifi is gratis, en te ontvangen in ontbijtzaal en nog een stuk van t zwembad.

Gereisd Met partner in juli 2017

Heerlijk verblijf

Elise
6-8-2016

heel fijn, gemoedelijk hotel. Het was rustig, ondanks dat het langs een weg ligt en naast een moskee. Ik had daar absoluut geen last van. De werknemers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik sliep in het hoofdgebouw, prima bedden, prima kamer voor dit geld. De badkamer wat verouderd maar elke dag schoonmaak. Het zwembad was lekker en rustig, aan de overkant van de weg is nog een kleiner zwembad en restaurantje. Savonds was er in het hotel niet veel te beleven, het was voor in het hoogseizoen echt rustig. Plaatsje en strand heb je toch wel een taxi / shuttle voor nodig (zeker met de hitte) maar dat kost niet veel. Op de terug weg gingen we langs andere hotels van onze touroperator en van wat ik zag had ik nog meer het idee dat altinkaya de beste keuze was! Als ik weer naar Cyprus zou gaan, zou ik hier zeker nog eens verblijven. Van anderen hoorde ik dat de bungalows met trap mooier en fijner waren dan de kamers in het hoofdgebouw, maar de bedden minder en meer geluid van de moskee te horen.