Hotel Altinkaya

Laatste review

Onverwacht verast

Renee,
4-7-2017

De foto's op de website geven niet een reeel beeld weer. Het vele malen mooier. We zijn aanenaam verast hoe mooi en schoon het hotel is.

Personeel is vriendelijk. Er gaat dagelijks een 4x pd busje naar kyrenia (5min) lopend is dit 25-30 min

Ook dagelijks een busje naar t strand, beide busjes zijn gratis.

Genoeg plek bij het zwembad.

Wij hadden geen kleine hotelkamer, maar een met een vide waarin het slaapgedeelte boven was.

Wifi is gratis, en te ontvangen in ontbijtzaal en nog een stuk van t zwembad.

Kenmerken
Airco
Restaurant

5 reviews over Hotel Altinkaya in het Nederlands

Onverwacht verast

Renee,
4-7-2017

Ook dagelijks een busje naar t strand, beide busjes zijn gratis.

Genoeg plek bij het zwembad.

Wifi is gratis, en te ontvangen in ontbijtzaal en nog een stuk van t zwembad.

Heerlijk verblijf

Elise
6-8-2016

heel fijn, gemoedelijk hotel. Het was rustig, ondanks dat het langs een weg ligt en naast een moskee. Ik had daar absoluut geen last van. De werknemers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik sliep in het hoofdgebouw, prima bedden, prima kamer voor dit geld. De badkamer wat verouderd maar elke dag schoonmaak. Het zwembad was lekker en rustig, aan de overkant van de weg is nog een kleiner zwembad en restaurantje. Savonds was er in het hotel niet veel te beleven, het was voor in het hoogseizoen echt rustig. Plaatsje en strand heb je toch wel een taxi / shuttle voor nodig (zeker met de hitte) maar dat kost niet veel. Op de terug weg gingen we langs andere hotels van onze touroperator en van wat ik zag had ik nog meer het idee dat altinkaya de beste keuze was! Als ik weer naar Cyprus zou gaan, zou ik hier zeker nog eens verblijven. Van anderen hoorde ik dat de bungalows met trap mooier en fijner waren dan de kamers in het hoofdgebouw, maar de bedden minder en meer geluid van de moskee te horen.

Kamers netjes maar wat gedateerd. Geen lift

heer Langenhorst
7-5-2013

Ligt enkele kilometers van centrum Kyrenia.

Met de taxi kost dit 10 TL.

Goed uitgangspunt om dit deel van het eiland te verkennen met onze huurauto

aanrader

Lieke
31-7-2012

wij zaten in een bungalow bij het hotel, erg mooi, eigen balkon, woonkamer, koelkast, airco. er zijn twee zwembaden, er waren toen wij er waren genoeg stoelen bij het zwembad. de service is erg goed, ze willen altijd informatie geven of een taxi bellen. het eten was lekker, genoeg keuze, vriendelijke bediening. er is drie keer per dag een gratis busje naar het stadje kyrenia, vanaf daar kun je heel makkelijk een dolmus naar de rest van het eiland nemen. supermarkt is om de hoek, aan de overkant van de straat autoverhuur, ideaal!

Fantastische plek!

erik
30-7-2012

De ligging is goed ten aanzien van strand, steden, supermarkt en winkelcentrum. De service is erg goed en vriendelijk personeel.

Eten is ook uitstekend, je hebt elke dag de keus wat je gaat eten.

Kamers zijn ook goed met airco en koelkast.

Twee zwembaden om in te zwemmen. Al met al een perfecte plek voor een leuke vakantie.

Corendon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altinkaya in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altinkaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.