Hotel Ada Beach

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima hotel voor dit geld

Geertje Rasing
29-5-2015

Het hotel is netjes en ligt op een prima locatie. Met 15 minuten sta je in de stad. Bij het hotel zonnebedjes genoeg bij de zee en zwembad, daarnaast een prima lunchkaart.

Mooie ligging direct aan zee

lckruithof
3-11-2014

Hotel Ada Beach in Kyrenia ligt wel aan zee met strandje maar ver verwijderd van de plaats Kyrenia. In de omgeving zijn geen restaurantjes of winkeltjes en te voet is Kyrenia te ver af.

Hotelkamers gedateerd en nogal wat mankementjes die niet direct door personeel verholpen werden.

Ontbijtbuffet. Eentonig en weinig variatie. Idem het dinerbuffet.

Ons inziens is dit hotel beslist geen 4sterren waard.

Geen aanrader!!

Shannon Bos
18-10-2014

Na 12 uur vertraging, bij aankomst nog eens 3x moeten veranderen van kamer.

Kamers zijn zeer sober, beddengoed 2 weken lang niet verschoond. Wel dagelijks schone handdoeken. Kapotte plinten & douchedeur. Stinkende airco. Afwisselend harde/zachte + warme/koude douchestraalUitzicht vanuit de kamers op zee, prachtig. Privéstrand ook prima, wel veel afval aanwezig en smerige toiletten. Service laat te wensen over. Personeel grotendeels erg onvriendelijk en arrogant.

Ontbijt zeer minimalistisch, weinig keuze (groente, fruit en brood). Koffie is geen koffie maar slootwater. Lunch en diner ook zeer slecht bereid.

Loopafstand naar de stad is absurd ver, met dolmusbusje goed te doen (wel eerst een steile heuvel op naar de hoofdweg!!)

Haven + stad nog in opbouw maar erg leuk en goedkoop eten.

Aanrader qua restaurants: The Cacao, Simit Dunyasi (bakker) en de diverse restaurants rondom de haven.

Kyrenia en Famagusta tour erg mooi!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Ada Beach voor je op een rij gezet:

Mooi uitzicht, maar meer niet

Stefan van Orsouw
17-10-2014

Elke kamer met mooi zeezicht, schoonmaken gebeurd helaas amper en het beddengoed in 2 weken niet verschoond. Verder veel gebreken. De airco staat rechtstreeks op het riool aangesloten en dat ruik je. In de directe omgeving is niks te doen, het centrum is wel goed bereikbaar met dolmus busjes. Het personeel is verschillend. De ene is zeer vriendelijk en behulpzaam de ander is onbeschoft. Het ontbijt is zeer minimalistisch. Keuze uit brood, ei, groenten en fruit. Elke dag hetzelfde. Lunch en diner is hetzelfde, zeer minimalistisch en niet lekker klaargemaakt. Het hotel heeft een privé strandje wat helaas niet wordt schoongemaakt, het ligt vol met plastic afval, sigarettenpeuken en zelfs naalden en glas. Ten slotte ligt het hotel onderaan een lange steile heuvel wat niet vermeld wordt in de beschrijving. De bus die je naar het hotel brengt stopt hier bovenaan en je moet dus met al je spullen naar beneden lopen, met de terugreis moet je ook alles naar boven slepen. Al met al geen aanrader.

DISCO !

Fam. v.d. Oever - Aguilar
13-9-2014

Dee hoteliers in Cyprus verkeren klaarblijkelijk in de veronderstelling dat de gasten louter bestaan uit opgefokte twintigers die een overdosis hysterische stress moeten zien kwijt te raken. Bij het zwembad stond nl. VAN 'S MORGENS VROEG TOT 'S AVONDS LAAT een enorme geluidsinstallatie te bonken waaraan je, althans in hotel Ada Beach niet aan kon ontsnappen. Toen ik de manager vriendelijk vroeg of het wat zachter kon zei hij mij dat ik naar een ander strandje moest gaan want daar hoorde je de muziek niet. Hij liep met mij mee naar de plek. Die bleek exact op dezelfde plek waar wij al zaten (in deherrie) Bij hotel Oscar was het hetzelfde wat de muziek betreft, alleen hadden die drie zwembaden waarbij er één was waar je de muziek niet hoorde.

Naar het strand zijn we niet geweest aangezien daar tevens een open riool op uitkwam.

Heerlijke vakantie gehad!

SVW
2-9-2014

Na heel veel slechte recensies voor ons vertrek, is het wel tijd dat er nu een goede recensie bij komt!

Voor de prijs die we hebben betaald zijn we absoluut niet teleurgesteld. Het hotel is schoon, het personeel is vriendelijk, op de kamer vindt je alles wat je nodig hebt, elke dag wordt de kamer rechtgetrokken en worden vieze handdoeken vervangen. Er is niks gelogen over het uitzicht en het weer.

We sjokten elke dag na het ontbijt lekker naar het strand en einde van de middag lekker terug naar het zwembad.

De hele dag door kon je lekkere burgers, salades, wraps en drankjes bestellen voor weinig!

Beter dan verwacht

Petra de Jager
23-4-2014

Op dit moment zit ik met twee pubers in het hotel.

Vooraf alle miserabele reviews gelezen en met wat tegenstrijdige gevoelens hier naartoe gevlogen. Naast alle enen en tweeën nu een positieve beoordeling.

We zijn prima ontvangen, iedereen hielp op elke vraag en was even vriendelijk.

De kamers zijn op orde. Gisteren was er geen stroom en er kwam meteen hulp. Toen het niet mocht baten kregen we een andere kamer. Wellicht is dat in het hoogseizoen minder haalbaar.

De eerste badkamer had een slechte douchstraal. De douche is niet luxe, maar okee. De tweede badkamer had een prima straal met veel druk, maar helaas ook weglekkend water uit de douchebak. Eigenlijk is dat het enige mankement.

Overal wordt hard gewerkt om eea op orde te maken voor het zomerseizoen. Het wordt prachtig en is nu al mooier dan op de foto's. Prima ligging, en onverwacht veel buitenvariaties om te genieten. Daarbij ook douches, wc's etc. Zon in april op het zwembad tot 3 uur.

Buiten aan de weg vervoer per dolmus.

Jammer!!

schrunder24
26-2-2014

Eerste kamer stond het parket bol en stonk het naar schimmel. Waarschijnlijk wateroverlast gehad. Daarnaast op de planchet lag de tandpasta nog van de vorige bewoner. De tweede kamer was de badkamer ERG vies. Daarnaast was de gehele week het zwembad onder constructie (geen technicus gezien) hebben dus niet kunnen zwemmen. Daarnaast zijn de strandbedden verwaarloosd en verpauperd. Hotel ligt er schitterend maar je moet wel goed ter been zijn. Bus komt niet voor het hotel, je zal zelf naar boven of beneden moeten lopen (ook met je koffer). Het centrum ligt met de dolmus ongeveer 15 minuten verder in de buurt is alleen een herdenkingsbegraafplaats

Heerlijke vakantie!

leentje
12-12-2013

In mei zijn wij met onze 2 kinderen naar Hotel Ada Beach geweest. Wij hebben het daar heerlijk gehad. De temperaturen waren iedere dag rond de 25 graden. Wat wij heerlijk vonden was 'ons' privé strand en de prachtige heldere zee. We hebben elke dag gezwommen en prachtige tropische vissen gezien. De kamers zijn gezien de prijs prima, daar hebben we dan ook geen klachten over. Het eten is simpel, maar van goede kwaliteit. De je hebt veel leuke accomodaties rondom het hotel, maar daar moet je wel eventjes voor reizen, maar de taxi (dolmous* ofzoiets), is ook een hele leuke ervaring. Kortom een top vakantie!!!!

Geweldig!! Echt een aanrader!

R Maresch
12-11-2013

We hebben echt een geweldige vakantie gehad hier! We zaten in een van de nieuwere kamers, waardoor alles lekker schoon en fris was. We konden recht vanuit de kamer het strand oplopen, waar meer dan genoeg bedjes en parasols stonden. Een heerlijke zee, waar je goed en nog tot ver kon staan. Ook het zwembad was super, in tegenstelling tot andere recensies hadden wij helemaal geen last van koud water, het was super.

Het eten bij het hotel is ook prima, en 's avonds aan het gezellige haventje van Kyrenia (vooral Harbour Cafe is een aanrader) was het ook heel gezellig en relaxt. Het is niet duur in Kyrenia, voor weinig geld kan je er ontzettend lekker eten. Ook is Kyrenia nog niet overgoten door toerisme, waardoor het er erg leuk is! Geen massa's Nederlanders, heerlijk! Met de dolmus werkt perferct!

Ook een jeepsafari (te boeken bij touroperator) bij de 2 Britten is aan te raden! Ze nemen je hoog de bergen in, en langs allerlei leuke, interessante en mooie plekken.

Echt een aanrader!!

We hebben een aantal aanbieders voor Ada Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ada Beach in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ada Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ada Beach scoort een 6.73 uit 10 op basis van 57 reviews.