Hotel Acapulco Beach Club & Resort

Hotel Acapulco Beach Club & Resort

8Fantastisch

Cyprus, Kyrenia, Girne (Kyrenia)

8Fantastisch

• Sauna

48 reviews over Hotel Acapulco Beach Club & Resort

• 2019
    8L05-08-2019

Heerlijke vakantie gehad. Wij gaan zeker nog eens!

Wij vonden het resort echt heerlijk! Je kunt je er de hele dag (laten) vermaken. Personeel was overal vriendelijk, als er wat was werd het meteen geregeld. Alles was netjes en wordt goed onderhouden. Enige nadeel vonden wij het lopen naar de bungalow. De bungalows liggen in een prachtige tuin met allerlei leuke paadjes maar is wel tegen een berg aan. Na een dag zwemmen is het best een uitdaging om met 3 jonge kinderen naar boven te lopen. Wij zouden zeker nog een keer terug gaan maar dan boeken we nooit meer bij touroperator. Vliegtijden zijn zeer onpraktisch, je wordt bewust verkeerd voorgelicht over de terugvlucht en de agent op het eiland zelf is ook zeker niet behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

3anoniem30-05-2017

nooit meer in noord cyprus in acapulco hotel.

Ik vond juist dat alles proper onderhouden was. Voor de rest slecht eten, niets dan Arabische kruiden in alles vermengd. Broodjes veel te wak, Turkse koffie bah! Vuile straten, vuile auto's. Aan het hotel : links , rechts, overkant prikkeldraad met patrouillerende soldaten. Na onze vlucht geboekt te hebben in november 2016 verleden jaar werd de laatste maanden de reistijd veranderd van 10/5 naar 12/5. De vlieghaven veranderd: Schiphol ipv Zaventem, dus voor ons Belgen 2 uur rijden. We kregen wel als tegemoetkoming een gratis parking, onze auto daar gezet en in de stromende regen een heel eind wandelen met pak en zak naar het loket van het busje dat ons tot in Schiphol zou brengen. Dan werd een maand vooraf nog even terloops gezegd dat er een tussenlanding was in Turkije (Bodrum), rechtstreekse vlucht naar NOORD Cyprus gaat niet! We zijn in Brussel vertrokken om 8 uur 's morgesn: om 12 uur middernacht op onze bestemming : resultaat doodmoe. Dit alles weet je niet als je boekt en de aanbieding leest! We betaalden bij 130 € voor 3 uitstapjes: ( ofwel een half uur te vroeg met het busje ofwel een uur te laat om ons op te halen: dat moet je er allemaal voor over hebben) één naar Dipkarpaz, de kustlijn 85 km verwijderd van Syrië, waar we in een smerige ( café kun je het niet noemen) sjoek een Pepsi cola dronken. Mooie kustlijn en zee maar geen mens te bespeuren, een afgedankte chalet waar je een cola kon drinken. 2de uitstap: Nicosia met 2 kampen ( Griekse en Turkse leger) en de VN bufferzone met soldaten (en prikkeldraad zo ver je ogen zien kunnen) er tussenin. 3de uitstap: Famagusta en meer bepaald Varosha: de verboden stad waar 39.000 Grieken in 1974 moesten vluchten, een kustlijn van 6 km plat gebombardeerd en niet bewoond sindsdien. Ook van ons Hotel Acapulco naar Kyrenia ( Girne) moesten we een busje nemen waarop we een halfuur moesten wachten aan de ingang in de brandende zon om de hele weg niets dan Turkse vuile gebouwen in iton te zien waar hun winkeltjes gevestigd zijn langs de stoffige baan, met woest rijdende auto's. En dit is mijn eerste vliegreis met touroperator en ook mijn laatste daarmee met een vliegtuig waarvan het interieur zeker aan vernieuwing toe is. Dus nooit meer Noord Cyprus ( is Turkse deel), ligt gewoonweg te verkommeren. Goedkope reizen zijn duurkoop, en houd je alleen nare herinneringen aan over. Ben nog blij dat ik heelhuids thuis ben gekomen: om 9u30 ouden we met een busje vertrekken in ons hotel, werd ons 's middags gezegd: wel dat we om 19 u Nederlandse toeristen die ook met touroperator vertrokken in de refter tegen kwamen die ons melden dat het busje een uur eerder ons kwam ophalen. Onze bagage beloofden ze in de gesloten kofferruimte te plaatsen : om 18 uur stond onze bagage nog in de inkomhall. We zijn vertrokken om 8u30 s' avonds en om 6 uur s' morgens waren we pas op Schiphol en dan nog 2 uur rijden met de wagen naar Brussel omdat ze op Zaventem niet vertrokken. Om nooit meer te vergeten maar niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9cedrıc02-07-2015

fantaschtıse plek

heel mooi weer en heel lekker eten top,

• 8Hans Swıkker30-06-2015

Prachtıge lıggıng met veel facılıteıten

Goed onderhouden en schoon resort. Zeer vrıendelıjke mensen. uıtgebreıd buffet met voor ıeder wat wıls

Gereisd met partner in juni 2015

• 9caroline30-06-2015

Een leuke plek om eens naar toete gaan,

Grote keuze bıj het buffet, Verzorgde kamer, Vrıendelıjke bedıenıng,

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 8Daniella Goyvaerts30-06-2015

geweldıg hotel

heel verzorgd hotel mooı personeel ıs vrıendelıjk en behulpzaam

• 9nicole27-06-2015

Geweldige vakantie

Mooi hotel ruime kamers.Heerlijk eten.Vriendelijk behulpzaam personeel. Fijn schoon strand.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Paula Arends24-06-2015

Beste plek ooıt

Het resort ıs echt super! De plek ıs geweldıg. Mooı groot zwembad en de zee ıs heel schoon. In het hotel ıs ıedereen vrıendelıjke en ze doen er alles aan om het naar je zın te maken.. Echt een aanrader voor ıedereen dıe een weekje lekker wıl relaxen.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Patricia17-06-2015

Fantastisch hotel met geweldige service

Het hotel ziet er prachtig uit, met heel vriendelijk personeel. Alles is netjes schoon en verzorgd. De kamers zien er luxe uit en zijn mooi ingericht.

Het hotel ligt redelijk ver van het dorpje Kyrenia af, maar is met de shuttlebus goed bereikbaar. Het hotel is gelegen tussen bergen, verder is de omgeving erg droog.

Het hotel heeft beveiliging op het terrein en bij de ingang rondlopen. De receptionisten spreken goed engels en zijn erg behulpzaam. Al het personeel dat hier rondloopt is vriendelijk en behulpzaam.

Het buffet in het hotel is super goed. Er is ontzettend veel keus en het smaakt voortreffelijk!

Verder over het prive strand, het zwembad en alle andere faciliteiten niks dan lof.

Zeker een aanrader!

• 9Xenia14-06-2015

leuke hotel

ik heb het er erg naar mijn zin. Het is een mooi hotel erg groot en het eten is erg lekker, we worden goed geholpen door onze reisleidsters.

Hotel Acapulco Beach Club & Resort info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • Eten en drinkenDiner

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen