Hotel Bellapais Gardens & Village

5 reviews over Hotel Bellapais Gardens & Village in het Nederlands

Prima!

Sjaak Trekhaak
19-11-2011

Mooie plek heur. Alles wast best leuk en de rest was ook nog best leuk.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Zeer leuk maar niet bijzonder

Boogaard
30-4-2011

Mooie plaats, daarom wil ik er graag volgend jaar weer heen, helaas gaat dit mischien niet lukken.

Gereisd met partner in maart 2011

beoordeling

asdfasfd
23-3-2011

was super eten was fantastich sdflkajsd;lfa

asdlf;kajsd;lfk sldkjflks. lsjdfasdkll. sadflkjasd. asldkfjasdflkajsd.a sdflasdlfkjsla

fslkasjdfls.sdlkjsdflksd.sdflkjsdflsakdjf.sdaflkskjddflasdj.sadflkajsddflasd.sdd

sdlfkjsdlfkjsdf/sdfashdfkjshdfsdf

Gereisd alleenreizend in april 2007

Leuk

Bram
16-5-2009

Ik heb het erg naar mijn zin gehad. Het eten was vrij goed. De kamers waren voor ons tweeën groot genoeg. De service mocht misschien nog iets beter zijn, maar al bij al zeker en vast niet slecht.

Gereisd met partner in juli 2008

Een droomplek!!

Yvonne
29-3-2009

Wat een geweldige plek! Het ligt iets in de bergen op een paar kilometer van Girne. Het hotel ligt naast het klooster van Bellapais (een topattractie van deze regio). Vanuit het restaurant kijk je uit over de zee en Girne. Ik heb zelden een hotel gezien met zo'n service. Dit doet hotel doet zeker niet onder voor menig 4 of 5 sterrenhotel. Door de vriendelijke werknemers voel je je er al heel snel thuis. Voor gezinnen met kinderen is het minder geschikt, omdat men rust hier erg belangrijk vindt. Als men hier verblijft is het aan te raden om af en toe in het eigen restaurant te eten, want dit restaurant staat in de hele regio bekent als een van de beste (en ook nog heel betaalbaar!). Het ontbijtbuffet zit bij de kamerprijs in en is meer dan geweldig (verse aardbeien!!)

Kortom: een super plek!

Gereisd met partner in maart 2009

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellapais Gardens & Village in Beylerbeyi (Bellapais), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellapais Gardens & Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.