Hotel Ambelia Village

3 reviews over Hotel Ambelia Village in het Nederlands

Heelijk en prachtig resort

Tom Verhoeven
28-9-2010

Rustig en confortabel gelegen in de bergen nabij Bellapais-abbey,

Gereisd met partner in september 2010

Fantasttisch stekkie

Nel den Ouden en Willem Jongenotter
2-7-2010

Ambelia een pareltje in de bergen. Een kleinschalige accommodatie met persoonlijke aandacht en een Nederlands sprekende manager Agnes.

Het beschikt over een mooi uitzicht, fijn zwembad en uitstekende keuken. Echt een plaats om tot rust te komen.

Prettige bijkomstigheid is dat je tegenwoordig rechtstreeks vanaf Schiphol naar de luchthaven van Ercan kan vliegen.

Gereisd met partner in juni 2010

Ambelia village is een complex in noord-cyprus met een tiental hotelkamers, een aantal studio's en villa's. het is heel rustig gelegen tegen de bergwand op zo'n 5 km van de kust (girne) en zo'n 300 m stappen van het mooie Bellapais, ver weg van het lawaai en gedoe van de grote kust / casinohotels.

Het is een authentiek no nonsense hotel met een goede keuken, waarbij alle groenten en fruit van eigen biologische kweek zijn. Ook Jam en olijfolie worden zelf gemaakt.

De sfeer is familiaal waarbij alles kan en niets moet en het personeel is heel behulpzaam. De manager is trouwens een nederlandstalige (Vlaamse) en woont er al jaren.

Het is geen 5 sterrenhotel met dito accomodatie en service en het heeft ook helemaal die ambitie niet, integendeel, maar als je houdt van rust aan een schappelijke prijs is dit een zeer goede deal.

Gereisd met partner in juni 2010

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambelia Village in Beylerbeyi (Bellapais), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambelia Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.