Hotel Almond Holiday Village

Hotel Almond Holiday Village

1 review over Hotel Almond Holiday Village in het Nederlands

2008

kleinschalig hotel dan wel mini-villa (beneden zit-keuken,

peter teunissen
7-4-2008

kleinschalig hotel dan wel mini-villa (beneden zit-keuken, boven slapen)komplex gegroepeerd rond niet te diep zwembad met bar,gerund door zeer aardige familie acik,zeer goed engels(veel engelse toeristen),ontbijtkeuze naar wens,dineren ook mogelijk,ligt 500m van de drukke weg naar Girne(13km),dat is het enige nadeel dus maar langs deze weg zijn ook alle winkels, restaurants en supermarkten,een (huur)auto is dan toch onmisbaar

Gereisd Alleenreizend in april 2008

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Almond Holiday Village in Alsancak (bij Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Almond Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.