Appartement

2008

Geen aanrader...

Matthijs
17-10-2008

Gelegen aan hoofdstraat van het uitgaanscentrum van Protaras, met andere woorden levendig en lawaaiig. Omgeving volledig ingericht op de Britse toerist. Reken niet op enige cultuur. Appartementencomplex Trizas heeft betere tijden gekend. Waarschijnlijk eind jaren '70-begin jaren '80 te oordelen aan inrichting en badkamer (bruine tegels en sanitair). Ruime appartementen. Achterstallig algemeen onderhoud (vetplekken rond de lichtknopjes, oude keuken, beschimmeld voedsel van de vorige gasten in het keukenkastje) en schoongemaakt met de Franse slag. Personeel ietwat stug. Er werd in de week 1 maal geveegd, maar de beloofde handdoekwissel bleef uit. Vraag gerust om een andere kamer wanneer deze niet bevalt, aan de zijkant of achterkant van het gebouw zit je een stuk rustiger. Harde matrassen, liggen prettig. Zwembad is netjes, met ligstoelen. Zee op 2 min. lopen. Na uitchecken mag je nog gebruik maken van douche in de kelder van het hotel. Vergeet niet een wereldstekker mee te nemen.

Gereisd Met partner in oktober 2008

verkeerde toelichting dat nooit meer

steven sandjon
17-9-2008

we zijn verkeerd ingelicht over de accommodatie.en er is niet goed geluisterd naar onze wensen.onze eerst kamer was een drama.er zaten overal schimmels en douche water die niet door liep.geluid overlast.terwijl wij nadrukkelijk hadden gezegd dat we voor ons rust kwamen.tweede kamer die we pas na aandringen hebben gekregen was ietsje beter.alleen jammer dat we nog geluidsoverlast hadden.al met al drama

Gereisd Met partner in september 2008

ff niet meer

el en er
21-8-2008

foto's vanuit reisbureau kloppen niet met werkelijkheid. slechte schoonmaak(in 12 dagen maar 1 x nieuwe handdoeken gekregen) 90% engels om je heen. saai ingericht appartement erg kaal. midden in het centrum ipv paar 100m volgens reisbureau. daardoor dus geluidsoverlast vreselijk dure airco 10 euro p/d. kortom geen aanrader!!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Heerlijk

Marieke van der Pols
14-8-2008

Het was een heerlijk apartement, er is heel veel geluidsoverlast wat op jullie site niet beschreven staat. Daarnaast zat de airco er ook niet bij inbegrepen, wat ik voor een reissom van 2300 wel had verwacht. Dat was een tegenvaller. De mensen zijn vriendelijk, helpen je overal bij. Het apartement was goed schoon, en werd ook goed schoongemaakt.

Gereisd Familie in juli 2008

mooi appartement

Sonja
26-7-2008

Het appartement was erg goed! Wel betaal je belachelijk veel geld voor de airco. wat bij temperaturen van 35 graden echt geen overbodige luxe is. De ligging van het appartement is ideaal. In het centrum en vlakbij het strand. Ook bij het zwembad kon je lekker van de zon genieten. Heb een hele goede vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Sat Jul 26 2008 13:13:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De voorzieningen in de keuken waren minimaal(geen aankomst

M.Nuijens en D.Endel
23-5-2008

De voorzieningen in de keuken waren minimaal(geen koffiezetapp.Bij aankomst niemand aanwezig in de receptie.De eerste avond een kamer met daar tegenover een restaurant met tot laat in de avond veel lawaai.De volgende dag konden we naar een andere kamer verhuizen. Niet altijd een vriendelijke receptioniste.De bijzonderheden om te bezoeken zijn beperkt in die streek.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Deze oostkant van het eiland is 100% toeristisch: geen in

Alex
13-8-2007

Deze oostkant van het eiland is 100% toeristisch: geen autenthieke elementen in de wijde omtrek. Vooral druk met engelse families (ca 90%) overige 10% is Oost-Europees, Scandinavisch en Nederlands. Trizas is een net app complex, netjes schoon gehouden en vriendelijk personeel. Zwembad wordt 'bezet' door de aanwezige engelsen. Eten/Drinken in Protars is voornl europees. Niet goedkoop!

Gereisd Met vrienden in juli 2007

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Magnetron

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trizas in Protaras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trizas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.