Aparthotel
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise Oases voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler

2 reviews over Aparthotel Sunrise Oases in het Nederlands

Brilliant is niet meer Brilliant maar gewoon goed

Arie V.
27-6-2019

Brilliant heet geen Brilliant meer maar Sunrise Oases. Met de naam is ook de service verandert was het eerst Brilliant nu is het gewoon goed. De appartementen zijn nog ruim een redelijk schoon maar de medewerkers zijn wat terughoudend. Wij waren hier voor de tweede keer en dan ga je vergelijken. Deze keer zaten we aan de kant van de Lidell dat betekend in de ochtend de zon en in de avond herrie. Ook kan je nu alleen maar met ontbijt boeken. Wat niet iedereen wil. Ook de bar is verzet maar daar was niemand te zien s-avonds De airco in de kamer en op de slaapkamer is uitgerust met bewegings melders welke de airco uitschakelen als er niemand is. Dat is lastig als jes-avonds gaat eten en je komt terug en de airco is uit Het is ook vreemd dat de airco op de slaapkamer het niet doet als de deur in de woonkamer naar het balkon open staat en de deur van de slaapkamer dicht is. Positief is dat de kluis in de prijs zit net als de airco en ook

Gereisd Met partner in juni 2019

Brilliant is echt Brilliant

Arie V.
29-6-2018

Brilliant doet voor ons zijn naam eer aan, bij aankomst werden we ontvangen door een zeer vriendelijke gezellige dame die ons welkom hete met een lach. Na de uitleg welk app. wij zaten werden 2 keycards overhandigd de code van de WIFI op de kamer en na betaling van een borg van 10 euro ook de afstand bediening van de TV . We zaten op de bovenste verdieping (428) wat we ook aangevraagd hadden, met een super snelle lift waren we zo boven en kwamen we in een app. wat bijna nieuw was, met twee banken, een eethoek, een lekker groot bed (boxspring) in de slaapkamer en ook een zeer schone badkamer met bad, douche en regendouche. Na even van het uitzicht te hebben genoten de goed en simpel werkende GRATIS airco aangezet en de elektronische kluis ingesteld. Hierna even bij het mooie zwembad gekeken en op naar het strand dat is wel even een loopje van zo`n 10 minuten met een trap en een behoorlijke hol.

Gereisd Met partner in juni 2018

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Tennisbaan informatieMateriaalverhuur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sunrise Oases in Protaras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sunrise Oases zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.